درباره ما   |  پیوندها   |  RSS  
  صفحه اول    نفت    گاز     پتروشیمی     پالایش و پخش    بورس و بازار سرمایه     بین الملل     اقتصاد انرژی   جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 17:42   
 
 
   اخبار رسانه ها  
  اصل ۵۹ قانون اساسی درباره رفراندوم را باید «شدنی» کرد
  منافع ملی، شرق و غرب نمی‌شناسد
  سردار رادان درمورد طرح نور پیرامون حجاب: معمولا روسای جمهور به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، چون اعتقاد دارند باید کاری کنند که رای داشته باشند؛ ولی رئیس جمهور فعلی این حساب را نکرده؛ ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه ساری و جاری باشد
  ایستگاه بعدی رویارویی تهران و تل آویو کجاست؟ / آیا پایان جنگ غزه، شروع جنگ اسرائیل با حزب‌الله خواهد بود؟
  واکنش همتی به سخنان قالیباف: بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه، از کسانى که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی می‌کنند که غالباً برای رشد اقتصادی زیان‌بار هستند / با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  نهادهای دولتی غزه: اسرائیلی‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  تماشا کنید: مستند «دعا برای آخرالزمان» / ماجرای اونجلیست‌های آمریکا و قدرت سنگین شان در خاورمیانه! / قسمت چهارم
  تماشا کنید: خطرناک‌تر از «پایداری» / جریان «آکادمی» در حال رشد در ارکان مختلف کشور است
  کریمی قدوسی: کارشناسان به ما گفته‌اند که برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، «نصف روز» زمان لازم داریم
  فیلم قدرت تخریب انفجار ۲۵ کیلوگرم آمونیوم نیترات
  دکتر برهانی: حجاب یک حکم شرعیِ فرعی است نه جزء اصول دین
  حجاب جزو اصول این است یا فروع دین؟
  یادداشت‌های علم، شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۴۸: شاه گفت بانک مرکزی می‌گوید در ۳ ماه اول سال، ۲۲ درصد رشد اقتصادی داشته ایم؛ گفتم این گزارش‌ها دروغ است
  تصاویر: دنیای زیر آب در جزیره کیش
  مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ۶۰ میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین را تصویب کرد
  تصاویر: مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  فیلم لحظه هولناک انفجار ۸۰۰ تن آمونیوم نیترات
  رونمایی از اولین خودرو با موتور آمونیاکی در جهان
  آمونیاک مایع پتانسیل تبدیل شدن به LNG جدید را دارد.
  اسپانیا قطب انرژی سبز و پایدار اروپا می‌شود
  زمان معامله بزرگ فرارسیده / ماجرای مذاکرات مهم هاشمی و صدراعظم آلمان درمورد تنش‌ها بین ایران و آمریکا-اسرائیل
  تنش با ایران، اشتهای متحدان اونجلیست نتانیاهو برای آخرالزمان را تقویت کرد / می‌گویند حمله ایران ثابت کرد که «از نظر پیش بینی‌های انجیلی، ما در آستانه جنگ یاجوج و ماجوج قرار داریم»
  در سه ماه اول ۲۰۲۴، تقریبا تمام نفت ایران را چین خریداری کرده
  اتاق بازرگانی ایران: اگر استدلال برخی‌ها برای اصرار به تعطیلی پنج‌شنبه به جای شنبه، تعطیل بودن شنبه در دین یهود است که این دین از ادیان یکتاپرست است؛ ما تضادی با یهودیت نداریم و اگر تضادی هست با صهیونیسم است / ما که نمی‌توانیم دنیا را قانع کنیم خود را با تعطیلات ایران وفق دهند
  نظر مشاور اوباما درباره جنگ
  گرجستان؛ دروازه تجارت جهانی در دریای سیاه
  پیام امارات و عربستان به آمریکا: اگر می‌خواهید نقش ما در ائتلاف امنیتی منطقه‌ای علیه ایران افزایش یابد، ضمانت امنیتی بدهید، همانطور که به اسرائیل دادید
  آذری جهرمی: گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز، سیره رسول گرامی اسلام و علی (ع) نبود
  صنعت کشور اولین قربانی تعطیلی پنجشنبه ها خواهد بود
  ناترازی گاز و بنزین ریشه در سیاست خارجی ایران دارد/روز به روز از کشورهای در حال توسعه هم عقب تر می مانیم
ادامه اخبار رسانه ها
 
 

انتخابات ریاست جمهوری

- اندازه متن: + -  کد خبر: 25925صفحه نخست » اخبار رسانه هاپنجشنبه، 3 بهمن 1392 - 02:15
واکنش قالیباف به حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری
  
پیام نفت:

 

شهردار تهران با اعلام اینکه هیچ وقت نخواسته ایم اظهارنظر غیرکارشناسی انجام شود گفت: مطمئنم حداکثر ظرف 15 روز آینده درخصوص حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری، بررسی دقیق انجام می شود و نتایج این بررسی را به اطلاع مردم می رسانیم.
 
به گزارش شفقنا به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در حاشیه دومین همایش راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حادثه اخیر آتش سوزی در کارگاه تولیدی خیابان جمهوری افزود: این حادثه بسیار دلخراش بود و از همان لحظات اولی که مطلع شدم، برای بنده نیز مثل همه عزیزان بسیار تلخ و غمناک بود. از این رو به خانواده محترم جان باختگان این حادثه عرض تسلیت دارم. البته همه انسان ها شریف هستند اما مخصوصا وقتی دو نفر از بانوان جان خود را از دست دادند، شاید آثار و لطمات روحی آن برای همه ما بیشتر باشد.
 
شهردار تهران با بیان اینکه از دقایق اول تیم فنی را گذاشته ایم تا این موضوع را بررسی کنند، گفت: هیچ وقت نخواسته ایم اظهارنظر غیرکارشناسی انجام شود. مطمئن هستم که حداکثر ظرف 15 روز آینده، نتایج این بررسی دقیق را به اطلاع مردم خواهیم رساند. البته ما این قول را به مردم می دهیم که رسیدگی این کار به صورت دقیق انجام می شود.
 
قالیباف ادامه داد: مردم شاهد بوده اند در جریان اتفاقاتی که در گذشته دور و نزدیک رخ داده است، همیشه گفته اند رسیدگی می کنیم اما در انتهای کار بنده نیز به عنوان یک شهروند نفهمیده ام که نتیجه چه شد. به عنوان مثال در حادثه برخورد دو قطار در نیشابور و همچنین فرود هواپیما در خارج از باند در اصفهان متوجه نشدیم چه کسی مقصر اعلام شد؟ در حوادث اخیر در جاده قم نیز تعداد کثیری از مردم در جریان آتش سوزی کشته شدند و مقرر شد که این حوادث به سرعت رسیدگی شود اما در آخر متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاد.
 
شهردار تهران تاکید کرد: من به مردم قول می دهم که رسیدگی این حادثه ظرف 15 روز روشن شده و نتایج آن اعلام شود. همچنین اعلام نتایج نیز به گونه ای نباشد که در انتها اعلام کنند که راننده مقصر بوده است.
 
وی به رشادت های ماموران آتش نشانی در نجات جان شهروندان اشاره کرد و گفت: عزیزان ما در آتش نشانی نشان داده اند که با رشادت و جدیت انجام وظیفه می کنند، همانطور که تاکنون تعداد زیادی از شهروندان را از حوادث نجات داده اند. در سال گذشته نیز امید عباسی، آتش نشانی که در جریان نجات جان شهروندان جان خود را از دست داد را تشییع کردیم. در این زمینه مطمئن هستم که کارمندان شجاع آتش نشانی از جان خود برای نجات جان شهروندان می گذرند و انجام وظیفه می کنند و این یک شعار نیست.
 
شهردار پایتخت در ادامه افزود: باز هم تاکید می کنم که درخصوص این حادثه نیز رسیدگی می کنیم و اگر تخلف و کوتاهی صورت گرفته باشد، حتما خاطی را معرفی می کنیم، با آن برخورد می کنیم و به مراجع قانونی ارجاع می شود، اما باید توجه داشت که هر گونه قضاوت زودهنگام در این زمینه درست نیست. چرا که در این موضوع نیز زمانی که کار کارشناسی صورت بگیرد و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد، مشاهده می شود برخی حرف هایی که در این دو، سه روزه زده شد، حرف کارشناسی نبوده و بیشتر به دنبال جریانات دیگری بوده است. ما نیز در شهرداری ثابت کرده ایم به دنبال حاشیه ها نمی رویم بلکه به دنبال کارمان می رویم.
 
دکتر قالیباف ادامه داد: این موضوع نیز یکی از مهم ترین کارهایی است که مسئولیت آن برعهده بنده است و حتما تا 15 روز آینده نیز نتایج آن را به اطلاع مردم عزیزمان خواهیم رساند.
 
شهردار تهران همچنین در پاسخ به سوالی دیگری درباره برنامه های مدیریت شهری برای ارتقای محتوای کارهای فرهنگی ابراز داشت: این نشست دومین نشست با مجموعه مدیران فرهنگی و کمیسیون های فرهنگی شورای شهر و کلانشهرهای مراکز استان ها به شمار می رود که برای هم اندیشی، همکاری و انتقال تجربیات استفاده می شود.
 
وی یکی از موضوعات مهم این دوره را توجه به مسایل فرهنگی و کیفی سازی خواند و تصریح کرد: همانطور که شهر را در حوزه مسایل کالبدی توسعه می دهیم و شهروندان و افرادی که به شهر تهران وارد می شوند، در هر فصل و هر سال این تحولات را مشاهده می کنند، تلاش و اولویت ما این است که در حوزه فرهنگی نیز به گونه ای کارکنیم تا مردم تغییر در رفتارها را نیز در سطح شهر ببیند؛ یعنی هر کسی که به شهر وارد می شود، احساس کند که شهر از جهت مسایل فرهنگی، آموزشی، اصلاح رفتارها، کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت روح تعاون، همکاری، صداقت، صفا، صمیمت و کاهش افسردگی و استرس رشد داشته است.
 
قالیباف در پایان گفت: امیدواریم با برنامه هایی که تنظیم کرده ایم، درآینده ای نه چندان دور شاهد این ارتقاء در کیفیت مادی و معنوی زندگی شهروندان باشیم.
  فرآیند کاهش تولید پارس جنوبی آغاز شده و هر سال سرعت خواهد گرفت
  هیچ جای جهان مثل ایران نیست که تمامی خانه‌ها گازکشی شده باشند
  پایان قرن نفت و هزاران میلیارد دلار سرمایه ای که کم ارزش می شود
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  تحلیل مقایسه ای مصرف واقعی انرژی برق در ایران
   
  
کلیدواژه ها: آتش سوزی - خیابان جمهوری - جمهوری - قالیباف


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
علی
|    | 1392/11/17 - 14:27 |     2     0     |
جناب آقای دکتر قالیباف

دستور فرمایید من بعد، روی دستهای زن بیچاره ای که در طبقه پنجم به زحمت خودش رو نگه داشته و به مدت پنج دقیقه در انتظار پلکان نجات مقاومت میکنه، کف نپاشند تا دستاش لیز نشه و سر نخوره و نهایتا نمیره!

باور کنید جون آدمهای معمولی اندازه جون الیاس خان قالیباف ارزش داره، اندازه جون مهریار متولی ارزش داره

دکتر قالیباف عزیز

حداقل اگه استعفا نمیدی آتش نشانی و پرسنلش رو سر و سامون بده و فورا هم دوربین ها رو خبر کن تا از کار ارزشمندت گزارش تهیه کنن شاید به درد تبلیغات ریاست جمهوری آینده بخوره!!

راستی از تونل توحید چه خبر؟

159 میلیارد تومن هزینه ساخت تونل توحید شد و کلی هزینه مانورهای انتخاباتی روی این پروژه، ولی کاش یه ذره هم خرج طراحی اصولی تونل میشد تا اون موتور سوارهایی که از دید شما جونشون اندازه جون پشه هم ارزش نداشت!! الان بالای سر زن و بچه هاشون بودن و توی این روزگار رفاه! میتونستن یه کف دست نون سنگک واسه زن و بچه شون ببرن.

جناب دکتر قالیباف! از این به بعد خواستی 159 میلیارد تومن از بودجه مردم رو صرف کارهای بزرگی مثل تونل سازی کنی حداقل فکر تهویه هوای تونل هم باش.

تعبیه نکردن تونل اشتباه اجرایی نبود، قصور در طراحی بود و این یعنی اشتباه سیستمی. سیستم مدیریتی شما بیشتر حول محور رویای ریاست جمهوری میگرده تا کار درست.

جناب قالیباف! هم خوشگلی هم بوری، حتما رئیس جمهوری!! شک نکن

علی
|    | 1392/11/29 - 20:36 |     2     0     |
شرکت فرآشیان میهن تولید کننده بتن و داماد سردار..... در سایه الطاف ..... داره کلی خدمت رسانی میکنه

اگه یه مهندس عمران معمولی معمولی یعنی اینکه داماد سردار نباشه، یعنی معمولی! یک شرکت تولید بتن بزنه آیا میتونه به همین راحتی با شهرداری وارد کار بشه؟ میتونه با مناقصه محدود کار بگیره نه مناقصه واقعی؟

آیا اینها در مناقصه واقعی و درست و درمون شرکت میکنند یا مناقصات محدود ؟

توضیح اینکه مناقصه محدود کاملا صوری هستش یعنی خود پیمانکار میره از سه تا شرکت همکار استعلام قیمت میکنه و بهشون میگه قیمت بالاتر بدید که من کار رو برنده بشم! اینجوری نون به قرض هم میدن.

اصلا همون کارخونه بتنی که زده با سرمایه حداقل 4_5 میلیارد تومنی چه کسی براش وام 5 میلیاردی گرفته؟

آیا هر کسی بخواد بتن تولید کنه بهش وام چندین میلیارد تومنی میدن؟ یا حتما باید داماد .... باشی؟

وقتی هم که میگی اینا رانت خواریه یکی از ذینفع ها میاد میگه نه شما از حقیقت چی میدونید؟ این شرکت دانش محوره!!! همون پارتی محور منظورشه مدیرش برجسته ترینه! .....

اینا اینقدر از این امتیازات ویژه داشتن که براشون عادیه واقعا فکر میکنن حق طبیعیشونه

اگر هم کسی اعتراض کنه برآشفته میشن

از این آدما ...............

نمیدونم خودش خبر داره یا نه!!

اما به هر حال مدیری که از رفتارهای نزدیکترین اطرافیانش خبر نداشته باشه نوبره والا

مخصوصا همچین مدیری به درد ریاست جمهوری سال 1400 میخوره که آقایون تولیدکنندگان زحمتکش! بتونن در محدوده وسیع تری در سطح کشوری به ارائه خدمات ارزنده شون ادامه بدن!!

واقعا چی میشه گفت؟ یه عده ای قدرت دارن هر .... دلشون میخواد میکنن و اسمشم میزارن کار سالم!

اسمشو میزارن زحمت کشی! کارآفرینی! تولید! خدمت به میهن! تلاش برای سازندگی میهن! .........

خب این وام 5 میلیاردی رو به هر مهندس عمرانی بدی میتونه تولید کننده قطعات بتنی بشه

مخصوصا اینکه شهرداری هم بالاخره به واسطه اینکه ....جز مدیرانش بوده و هست مشتری این تولید کننده باشه این یعنی تضمین فروش

دیگه چه ریسکی برای این کارآفرینی باقی میمونه؟

طرف فکر میکنه چه کرده، چه شاهکاری، چه دانشی!!

هر کسی دیگه ای هم که یه کله گنده براش وام 5 میلیارد تومنی وام تولید با سود 4% بگیره و دلش هم قرص باشه که شهرداری در حجم انبوه ازش خرید میکنه میشه کارآفرین نمونه!!

سرشونو کردن زیر برف خیال میکنن همین که بگن ما ....و اصلا در مجموعه ما رانتی وحود نداره همه باید باور کنن. .....


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   بازخوانی خبرها و تحلیل ها  
  ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می کنند
  ژاپنی‌ها سال ۲۰۲۵ با یک ماهواره، به زمین انرژی خورشیدی منتقل می‌کنند
  اولین هواپیمای دنیا با سوخت سبز آمونیاک سال 2023 به پرواز در می‌آید
  وزارت راه هر چه دارد بفروشد و صرف توسعه شبکه ریلی کند
  مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  ۱۰ کشور دارنده بزرگترین ذخایر نفت جهان
  آمریکا چقدر نفت تولید می‌کند؟
  پنج خسارت تهران از «طرح‌ترافیک»
  مقصران ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران شناسایی و مجازت شوند
  زاکانی:واردات خودروهای عمومی برقی از چین امسال نهایی می‌شود
  هزار قطار چینی در مسیر اروپا؛ سهم ایران از ترانزیت شرق به غرب متحول خواهد شد
  فرآیند کاهش تولید پارس جنوبی آغاز شده و هر سال سرعت خواهد گرفت
  اولین قطار هیدروژنی جهان در آلمان
  سریع ترین قطارهای جهان | جنون سرعت!
  قیمت نفت به بالای ۹۰ دلار رسید
  راه‌اندازی قطار سریع السیر چینی در این مناطق ایران
  مقایسه کولر آبی و گازی؛ کدام یک انتخاب بهتری است؟
  حسن روحانی: مدام می‌گویند فاز ۱۱ پارس جنوبی را بدون برجام و توتال راه انداختیم؛ ما با توتال قرارداد بستیم که تمام گاز فاز ۱۱ را تزریق می‌کند نه اینکه برداشت کنیم / ما و چین می‌خواستیم نحوه اجرای این تکنولوژی را از توتال یاد بگیریم
  گردشگران ۴۰ میلیارد دلار در عربستان هزینه کردند
  سیاهکلی، نماینده مجلس: خودرو‌های داخلی کم‌ترین استاندارد برای حفظ جان سرنشین در تصادفات را دارند/ همچنان نسخه شفابخش حوزه خودرویی کشور را اجرای قوانین ساماندهی و واردات خودرو می‌دانم
  انقلاب جدید در باتری خودروهای برقی
  توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
  چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  گزارش اکونومیست از دو رویدادی که سیاست نفتی دنیا در ۵۰ سال گذشته را شکل داد؛ تحریم نفتی اعراب در ۱۹۷۳ و شوک انقلاب ایران / ۵۰ سال بعد عرضه و تقاضای نفت چگونه خواهد بود؟
  نفت در آستانه بی ارزش شدن
  نگرانی بزرگ شرکت های بزرگ نفت جهان/ آیا نفت در آینده واقعاً بی‌ارزش می شود
  نظم نوین انرژی با پایان «عصر نفت
  پایان زودتر از موعد عصر طلایی نفت نزدیک است
  درآمد صادرات نفت عراق در یک ماه؛ ۹.۵ میلیارد دلار
  درآمد ماهانه ۸.۵ میلیارد دلاری عراق از فروش نفت
  عراق جهت تثبت قیمت نفت، صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  روسیه اجازه برداشت از میدان گاز سردار جنگل را به ایران نمی‌دهد
  روسیه مانع صادرات گاز ایران است؟
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  کویت از عمان برق می‌خرد
  فریدون مجلسی: با بازگشت ترامپ حتی نمی توانیم با تخفیف نفت بفروشیم
  افزایش واردات ال ان جی از روسیه به اتحادیه اروپا
  توهم ایران ال ان جی با روسیه
  ۷ سال بلاتکلیفی طرح ایران ال ان جی
  ساخت تنها پروژه LNG ایران ناگهان تعلیق شد
  اعلام آمادگی شرکت‌های اروپایی برای ورود به پروژه ایران LNG
  چرا ال‌ان‌جی در ایران پا نگرفت؟
  عدم تکمیل پروژه ایران LNG و ضرر سالیانه ۵ میلیارد دلاری
  آرامکو، غول نفتی عربستان، می‌گوید سود سالانه‌اش به ۱۲۱ میلیارد دلار کاهش یافته است
  وزیر نفت: آمدن ترامپ تاثیری در فروش نفت ندارد / تحریم ها تاثیری نداشته است!!?
  از سال ۱۴۰۴ هر سال 25میلیون متر مکعب در روز، کاهش تولید گاز ایران
  آشنایی با الکتروپمپ غوطه ور نفتی(ESP) و تجهیزات مربوطه
  ایران کشور اول دنیا در ساخت خطوط لوله نفت شد | ساخت ۱۹۰۰ کیلومتر خط لوله نفتی
  10 خط لوله گازی جهان/طول خطوط گازجهان 1.5میلیون کیلومتر است که 430هزار کیلومتر آن متعلق به ایران است
  سرمایه گذاری چین و هند در احداث خطوط گاز بین المللی/70هزارکیلومتر200میلیارد دلار
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© پیام نفت (استفاده از مطالب پیام نفت با ذکر منبع، منعی ندارد)
payamenaft@gmail.com
طراحی و اجرا: خبرافزار