درباره ما   |  پیوندها   |  RSS  
  صفحه اول    نفت    گاز     پتروشیمی     پالایش و پخش    بورس و بازار سرمایه     بین الملل     اقتصاد انرژی   دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 14:14   
 
 
   اخبار رسانه ها  
  ضرورت احداث راه‌آهن به سمت معدن سونگون
  تغییر مسیر عجیب اردغان به سمت ارمنستان/عادی سازی روابط ترکیه و ایروان
  تماشا کنید: هجوم غول‌ها به هند
  معاون شهرداری تهران: قرارداد خرید دوربین‌های کنترل ترافیک از چینی‌ها انجام شده / در مورد قرارداد خودروی چینی برقی که شهرداری منعقد کرده باید بگویم که با کیفیت‌ترین خودرو بعد از تسلا را انتخاب کرده‌ایم
  تماشا کنید: هیس! این کریدور جدید هم ایران را دور زد/ گزارش «انتخاب» از کریدور «جاده توسعه» عراق، بندر فاو و معنای آن برای تهران
  چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  فیلم| ناامیدی از مدیریت راه آهن
  آشنایی با آبراه غیرطبیعی پاناما + فیلم
  با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  اجرای عملیات عمرانی در ۱۰ ایستگاه خط ۱۰ مترو
  احداث خط راه‌آهن ورزقان به بستان‌آباد توسط دولت تأیید شد
  بجای احداث مسیر ریلی 250 کیلومتری مرند به چشمه ثریا خط آهن ورزقان به ارمنستان گرجستان با فوریت پیگیری شود.
  وجود ظرفیت ۴ میلیارد تنی مس در ورزقان
  راه‌آهن سراسری به ورزقان می‌رسد
  نامه سوم روحانی به شورای نگهبان: تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیتم دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورا، پاسخ به آن را منتشر می کنم
  ویدیو / اینجا اشترانکوه است؛ آلپِ ایران
  منافع ملی، مظلوم ترین مفهوم در کشور
  ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند
  ظریف:تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم با تبعات آن روبه رو نمی‌شویم
  سرودهای ملی ایران، از قاجار و پهلوی تا جمهوری اسلامی
  ویدیو / جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  صوت نخستین سرود ملی ایران
  همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد / دولت پایه شاخص تورم را به سال ۱۴۰۰ تغییر داده تا نرخ تورم به ۴۸ تا ۵۰ درصد برسد؛ بر پایه شاخص قبلی یعنی سال ۱۳۹۵، تورم سال گذشته ۵۲ درصد بوده
  بلینکن: توافق امنیتی آمریکا و عربستان برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل در مراحل پایانی است
  واکنش علی ربیعی به «هجمه سنگین» دولت به مرکز پژوهش‌های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  آمریکا ۸۱ جنگنده از رده خارج شوروی را به قیمت هرکدام «کمتر از ۲۰ هزار دلار» از قزاقستان خریده است
  واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین- زنجان ۲۱ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت
  درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / این قرارداد به دست شورا نرسیده / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟ / بحث فنی است، چرا دوگانه انقلابی و غیرانقلابی ایجاد می‌کنید؟ / یک اتاق عملیات روانی به منتقدان زاکانی برچسب می‌زند
  مسکن یک کالای فوق لوکس شده / سالی یک میلیون خانه نیاز داریم، اما دویست هزارتا می‌سازیم؛ پس فقط طبقه توانمند و قدرتمند ریشه گرفته از یک اقتصاد رانتی می‌توانند به راحتی خرید کنند / فکر می‌کنند، چون قیمت مسکن بالا رفته و کسی نمی‌تواند بخرد، قیمت بالاتر نمی‌رود
ادامه اخبار رسانه ها
 
 

انتخابات ریاست جمهوری

- اندازه متن: + -  کد خبر: 15835صفحه نخست » اخبار رسانه هادوشنبه، 13 خرداد 1392 - 10:50
قالیباف در تبریز:چرا افزایش قیمت نفت تغییری در زندگی مردم نمی‌کند
  

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: چند حرف را هرگز از من نخواهید شنید چرا که متعهد می‌شوم و شما را شاهد می‌گیرم تا بگویم از روز اول قانون اساسی و حقوق ملت را بدون تبعیض اجرا خواهم کرد

 

 

به گزارش خبرنو به نقل از فارس؛ محمدباقر قالیباف امروز در ورزشگاه شریفی‌پور شهر تبریز با ابراز خرسندی از حضور در بین هزاران هوادار و حامی تبریزی خود اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در جمع مردم ولایتمدار و غیور تبریز و در حقیقت آذربایجان ‌شرقی هستم.
 

وی تاکید کرد: آذربایجان همواره دیار مجاهدان، عالمان و سیاستمدارانی بوده که استقلال و عظمت ملت ایران را وجه‌ همت خود قرار داده‌اند و برای تمدن و فرهنگ ایران‌ زمین فداکاری کرده‌اند.
 

قالیباف گفت: مردم آذربایجان و مردم قهرمان تبریز در تمام عرصه‌های حساس پیشتاز و پیشقراول ملت ایران بوده‌اند و از اینکه امروز و در این ساعت در بین این مردم و جانبازان، علما و پیشکسوتان استان آذربایجان شرقی هستم، افتخار می‌کنم.
 

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز سرداران و رزمندگان این دیار مجاهدت‌های زیادی را آفریدند و در صف مقدم دفاع ایستادند و با شجاعت و فداکاری از کیان و ناموس خود و از تمامیت ارضی ملت ایران دفاع کردند.
 

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: علمای بزرگ، علامه‌ها، شهدا، جوانمردان غیرت و عزت را در آذربایجان دیده‌ایم و اگر انصاف لازم را داشته باشیم باید ادعا کرد که از مشروطه تا امروز وقتی به تاریخ آذربایجان نگاه می‌‌کنیم، به خوبی ملموس است که ملت ایران به آذربایجان مدیون است.
 

وی اظهار کرد: افتخار آذربایجان این به حساب می‌آید که در هر عرصه‌ای معروف به شهر "اولین‌هاست".
 

قالیباف گفت: تاریخ ایران سرشار از بزرگمردی و فداکاری مردم آذربایجان است و بخش اصلی عزت و استقلال ایران مدیون فداکاری مخلصانه مردم عزیز آذربایجان بوده و هست.
 

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر دلاوری‌های ستارخان، باقرخان و حوادث مشروطه را به چشم خود ندیدیم اما در دوران دفاع مقدس همه شاهد همت و غیرت این مردم بوده و نمونه‌های آن را در شهید باکری‌ها، شفیع‌زاده‌ها، یاغچیان‌ها و شهدای بزرگ این خطه دیدیم و به آن افتخار کرده‌ایم.
 

وی بخش مهم از عزت و افتخار ایران را مرهون ایثار و فداکاری ملت غیور آذربایجان دانست و افزود: بسیار خرسندم که اعلام کنم از اینکه توفیق سفر به آذربایجان را که مهد علم و ادب است را پیدا کردم، افتخار می‌کنم.
 

قالیباف با بیان اینکه افتخارم این است که فرزند این سرزمین و نظام جمهوری اسلامی ایران هستم، اظهار کرد: امروز دستم را از خراسان به سوی شما دراز می‌کنم.
 

نخستین‌ گام مبارزه با گرانی و بیکاری از آذربایجان‌شرقی

وی در ادامه با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: استان آذربایجان‌شرقی و به خصوص تبریز ظرفیت‌های زیادی دارد که برای پیشرفت به همت مردم و جوانان نیاز داریم تا دست به دست هم داده و مشکلات کشور را از جمله گرانی و بیکاری برطرف کنیم.
 

قالیباف افزود: با غیرت شما مردم تبریز، نخستین و مهم‌ترین گام‌ها را از همین استان برخواهیم داشت.
 

وی گفت: با اطمینان اعلام می‌کنم که آذربایجان سربلند یعنی ایران سربلند، ایران سربلند یعنی آذربایجان سربلند و از این رو معتقدم یاشاسین آذربایجان.
 

دشمن من و ملت سوء‌تدبیر در اداره کشور است

قالیباف تنها دشمن موجود در شرایط فعلی داخلی را یک سوءتدبیر در اداره کشور دانست و افزود: باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات یکی پس از دیگری حل و فصل شود، نباید اجازه داد نخبگان، پیشکسوتان، اندیشمندان و جوانان باسواد و اندیشمند ما در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برای این کشور احساس در انزوا قرار گرفته و به حاشیه بروند.
 

وی با اشاره به یکی از مشکلات مهم استان که همانا خشک شدن دریاچه ارومیه است،تاکید کرد: این‌ امر یکی از دغدغه‌های اصلی مردم آذربایجان‌شرقی است و اگر این دریاچه زیبا و ارزشمند خشک شده به خاطر این است که این ضعف مدیریت از چند سال گذشته در کشور وجود داشته و امروز این نتیجه حاصل شده است.
 

چرا افزایش قیمت نفت تغییری در زندگی مردم نمی‌کند

قالیباف گفت: امروز فرقی نمی‌کند که بشکه نفت را 20 دلار بفروشیم یا 120 دلار، چرا که در هر صورت به دلیل سوءمدیریت‌ها باز هم مشکلات اقتصادی خواهیم داشت،باید این مشکلات را جبران کنیم.
 

وی افزود: در این راستا باید در بخش‌های مختلف مثل سلامت، کشاورزی، خدمات، به خصوص در بخش کارگران که بسیار دچار مشکل است اصلاحاتی انجام دهیم تا با سرعت این نابسامانی‌ها را منطقی سامان بدهیم.
 

کفاف نکردن حقوق کارگران تنها برای اجاره مسکن

قالیباف، دغدغه مردم را بیشتر مسائل و مشکلات کشور در حوزه اقتصادی دانست و تاکید کرد: با این وجود دولت در مواردی که نباید دخالت کند، دخالت کرده و در مواردی که باید دخالت کند متاسفانه عکس‌العملی قابل قبولی از خود نشان نداده است.
 

وی افزود: نتیجه این دخالت‌ها و کم‌توجهی‌ها آن شده است که امروز اگر کارگران ما مسکن نداشته باشند، حتی اگر حقوق دوشیفت کارشان را هم بابت اجاره مسکن بدهند بازهم کم می‌آورند.
 

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه مسکن یعنی ایجاد 280 هزار شغل مستقیم در صنعت‌های مختلف، تصریح کرد: اگر حوزه مسکن را در بخش خصوصی فعال کنیم فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد خواهد شد که تا حدودی به معضل بیکاری پایان می‌دهد.
 

جای نگرانی و ناامیدی وجود ندارد

وی افزود: با تمام این موارد هیچ جای نگرانی و ناامیدی وجود ندارد چرا که همه غیرت را شما مردم آموختیم و می‌دانیم که برای مشکلات نباید نگران باشیم، به همت شما حماسه سیاسی رقم خواهد خورد و خواسته مقام معظم رهبری و آحاد ملت تحقق خواهد یافت تا ایران همچنان در مرکز توجه همگان قرار گیرد.
 

قالیباف گفت: در میان اگر توفیق خدمت پیدا کنم به همت خود شماها حماسه اقتصادی را محقق خواهم کرد.
 

چند حرف را در دولت من نخواهید شنید

وی افزود: چند حرف را هرگز از من نخواهید شنید چرا که متعهد می‌شوم و شما را شاهد می‌گیرم تا بگویم از روز اول قانون اساسی و حقوق ملت را به طور کامل اجرا خواهم کرد و این اقدام را بدون تبعیض برای اقوام، مذاهب و سلایق مختلف انجام خواهم داد.
 

قالیباف تصریح کرد: معتقدم از ظرفیت‌های استانی باید بهره گرفت و در این راه از تمرکزگرایی نیز پرهیز کرد، مسئولیت‌ شهرها و استان‌ها باید به خود مسئولان و مدیران آن بخش واگذار شود تا تصمیم‌گیری‌ها درست و اصولی رقم بخورد.
قالیباف در تبریز:چرا افزایش قیمت نفت تغییری در زندگی مردم نمی‌کند

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به نمایش طومارهایی که مردم در تقدیر از حمایت وی از زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی جمع‌آوری کرده بودند، تاکید کرد: از مردم آذربایجان تشکر می‌کنم و بازهم اگر توفیق خدمت داشته باشم به زلزله‌زدگان این استان کمک خواهم کرد چرا که وظیفه خود می‌دانم.
 

حاشیه‌های مراسم

«علی خیرالعمل، رای ما مرد عمل»، «امیرکبیر تهران، برس به داد ایران»

مسئولان برگزاری مراسم ستاد قالیباف در آذربایجان‌شرقی در سالن پورشریفی تبریز قبل از سخنان محمدباقر قالیباف در تبریز کلیپی از اقدامات شهردار تهران در پایتخت تهیه کرده‌اند که شامل حضور قالیباف در ماجرای آب‌گرفتگی مترو تهران، حضور وی در عرصه دفاع مقدس، سخنرانی‌های وی و همچنین تصاویری از پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته در تهران است.
 

در دست برخی حاضر در سالن پورشریفی دست‌نوشته‌های با مضامین «قالیباف حمایتت می‌کنیم»، «قالیباف تخریبچی تحریم‌ها» و تعدادی از بنرها مربوط به مناطق زلزله‌زده هریس و بخش خواجه بود که از خدمات قالیباف شهردار تهران به این مناطق در زمان زلزله تقدیر کرده‌اند.
 

حاضران در سالن پورشریفی تبریز شعارهای «حی علی خیرالعمل، رای ما مرد عمل»، «امیرکبیر تهران، برس به داد ایران»، «آذربایجان بیر کلام، قالیباف والسلام» سر دادند.
 

طومارهایی با عنوان «حمایت بی‌دریغ شما در زلزله آذربایجان را پای صندوق‌های رأی پاسخ خواهیم گفت» که سالن ورزشگاه نصب شد که پای آن را صدها نفر امضا کردند.
 

رزمی‌کاران رشته کیک بوکسینگ تبریز با لباس‌های ورزشی هم اکنون در سالن حاضر شده‌اند و بنرهایی را در دست داشتند که مضمون آن حمایت ورزشکاران این رشته ورزشی از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری بود.

 

  فرآیند کاهش تولید پارس جنوبی آغاز شده و هر سال سرعت خواهد گرفت
  هیچ جای جهان مثل ایران نیست که تمامی خانه‌ها گازکشی شده باشند
  پایان قرن نفت و هزاران میلیارد دلار سرمایه ای که کم ارزش می شود
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  تحلیل مقایسه ای مصرف واقعی انرژی برق در ایران
   
  
کلیدواژه ها: قالیباف - نفت - تبریز - مسکن - انتخابات ریاست جمهوری


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   بازخوانی خبرها و تحلیل ها  
  در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه های انرژی اعم از آب، برق، گاز و بنزین بحران خواهیم داشت
  تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  توانیر: ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در ۸۰ درصد از مناطق کشور
  توانیر: مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  اصلاً بعید نیست که امسال ناترازی بنزین دو برابر شود / وقتی در صنعت خودرو شرایط تحریمی سخت داریم، اصلاً امکان توسعه و پیشرفت وجود ندارد
  ظریف:تهران امیدوار گشایش خط راه آهن با ارمنستان است
  ضرورت تشکیل کمیسیون سه جانبه ایران- ارمنستان و چین
  طراحی برج خنک کننده و کولینگ تاور برای جنوب ایران
  انتقاد وزیر نیرو از صندوق توسعه ملی به دلیل عدم تامین اعتبار پروژه‌های نیروگاهی
  انرژی برق باید جایگزین مصارف گاز در بخش خانگی شود
  سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی از نفت پیشی می‌گیرد
  ممنوعیت رقابت بخش دولتی و شبه دولتی با بخش خصوصی توسط مقام معظم رهبری
  ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می کنند
  ژاپنی‌ها سال ۲۰۲۵ با یک ماهواره، به زمین انرژی خورشیدی منتقل می‌کنند
  اولین هواپیمای دنیا با سوخت سبز آمونیاک سال 2023 به پرواز در می‌آید
  وزارت راه هر چه دارد بفروشد و صرف توسعه شبکه ریلی کند
  مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  ۱۰ کشور دارنده بزرگترین ذخایر نفت جهان
  آمریکا چقدر نفت تولید می‌کند؟
  پنج خسارت تهران از «طرح‌ترافیک»
  مقصران ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران شناسایی و مجازت شوند
  زاکانی:واردات خودروهای عمومی برقی از چین امسال نهایی می‌شود
  هزار قطار چینی در مسیر اروپا؛ سهم ایران از ترانزیت شرق به غرب متحول خواهد شد
  فرآیند کاهش تولید پارس جنوبی آغاز شده و هر سال سرعت خواهد گرفت
  اولین قطار هیدروژنی جهان در آلمان
  سریع ترین قطارهای جهان | جنون سرعت!
  قیمت نفت به بالای ۹۰ دلار رسید
  راه‌اندازی قطار سریع السیر چینی در این مناطق ایران
  مقایسه کولر آبی و گازی؛ کدام یک انتخاب بهتری است؟
  حسن روحانی: مدام می‌گویند فاز ۱۱ پارس جنوبی را بدون برجام و توتال راه انداختیم؛ ما با توتال قرارداد بستیم که تمام گاز فاز ۱۱ را تزریق می‌کند نه اینکه برداشت کنیم / ما و چین می‌خواستیم نحوه اجرای این تکنولوژی را از توتال یاد بگیریم
  گردشگران ۴۰ میلیارد دلار در عربستان هزینه کردند
  سیاهکلی، نماینده مجلس: خودرو‌های داخلی کم‌ترین استاندارد برای حفظ جان سرنشین در تصادفات را دارند/ همچنان نسخه شفابخش حوزه خودرویی کشور را اجرای قوانین ساماندهی و واردات خودرو می‌دانم
  انقلاب جدید در باتری خودروهای برقی
  توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
  چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  گزارش اکونومیست از دو رویدادی که سیاست نفتی دنیا در ۵۰ سال گذشته را شکل داد؛ تحریم نفتی اعراب در ۱۹۷۳ و شوک انقلاب ایران / ۵۰ سال بعد عرضه و تقاضای نفت چگونه خواهد بود؟
  نفت در آستانه بی ارزش شدن
  نگرانی بزرگ شرکت های بزرگ نفت جهان/ آیا نفت در آینده واقعاً بی‌ارزش می شود
  نظم نوین انرژی با پایان «عصر نفت
  پایان زودتر از موعد عصر طلایی نفت نزدیک است
  درآمد صادرات نفت عراق در یک ماه؛ ۹.۵ میلیارد دلار
  درآمد ماهانه ۸.۵ میلیارد دلاری عراق از فروش نفت
  عراق جهت تثبت قیمت نفت، صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  روسیه اجازه برداشت از میدان گاز سردار جنگل را به ایران نمی‌دهد
  روسیه مانع صادرات گاز ایران است؟
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  کویت از عمان برق می‌خرد
  فریدون مجلسی: با بازگشت ترامپ حتی نمی توانیم با تخفیف نفت بفروشیم
  افزایش واردات ال ان جی از روسیه به اتحادیه اروپا
  توهم ایران ال ان جی با روسیه
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© پیام نفت (استفاده از مطالب پیام نفت با ذکر منبع، منعی ندارد)
payamenaft@gmail.com
طراحی و اجرا: خبرافزار