درباره ما   |  پیوندها   |  RSS  
  صفحه اول    نفت    گاز     پتروشیمی     پالایش و پخش    بورس و بازار سرمایه     بین الملل     اقتصاد انرژی   جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 08:48   
 
 
   اخبار رسانه ها  
  اصل ۵۹ قانون اساسی درباره رفراندوم را باید «شدنی» کرد
  منافع ملی، شرق و غرب نمی‌شناسد
  سردار رادان درمورد طرح نور پیرامون حجاب: معمولا روسای جمهور به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، چون اعتقاد دارند باید کاری کنند که رای داشته باشند؛ ولی رئیس جمهور فعلی این حساب را نکرده؛ ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه ساری و جاری باشد
  ایستگاه بعدی رویارویی تهران و تل آویو کجاست؟ / آیا پایان جنگ غزه، شروع جنگ اسرائیل با حزب‌الله خواهد بود؟
  واکنش همتی به سخنان قالیباف: بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه، از کسانى که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی می‌کنند که غالباً برای رشد اقتصادی زیان‌بار هستند / با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  نهادهای دولتی غزه: اسرائیلی‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  تماشا کنید: مستند «دعا برای آخرالزمان» / ماجرای اونجلیست‌های آمریکا و قدرت سنگین شان در خاورمیانه! / قسمت چهارم
  تماشا کنید: خطرناک‌تر از «پایداری» / جریان «آکادمی» در حال رشد در ارکان مختلف کشور است
  کریمی قدوسی: کارشناسان به ما گفته‌اند که برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، «نصف روز» زمان لازم داریم
  فیلم قدرت تخریب انفجار ۲۵ کیلوگرم آمونیوم نیترات
  دکتر برهانی: حجاب یک حکم شرعیِ فرعی است نه جزء اصول دین
  حجاب جزو اصول این است یا فروع دین؟
  یادداشت‌های علم، شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۴۸: شاه گفت بانک مرکزی می‌گوید در ۳ ماه اول سال، ۲۲ درصد رشد اقتصادی داشته ایم؛ گفتم این گزارش‌ها دروغ است
  تصاویر: دنیای زیر آب در جزیره کیش
  مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ۶۰ میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین را تصویب کرد
  تصاویر: مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  فیلم لحظه هولناک انفجار ۸۰۰ تن آمونیوم نیترات
  رونمایی از اولین خودرو با موتور آمونیاکی در جهان
  آمونیاک مایع پتانسیل تبدیل شدن به LNG جدید را دارد.
  اسپانیا قطب انرژی سبز و پایدار اروپا می‌شود
  زمان معامله بزرگ فرارسیده / ماجرای مذاکرات مهم هاشمی و صدراعظم آلمان درمورد تنش‌ها بین ایران و آمریکا-اسرائیل
  تنش با ایران، اشتهای متحدان اونجلیست نتانیاهو برای آخرالزمان را تقویت کرد / می‌گویند حمله ایران ثابت کرد که «از نظر پیش بینی‌های انجیلی، ما در آستانه جنگ یاجوج و ماجوج قرار داریم»
  در سه ماه اول ۲۰۲۴، تقریبا تمام نفت ایران را چین خریداری کرده
  اتاق بازرگانی ایران: اگر استدلال برخی‌ها برای اصرار به تعطیلی پنج‌شنبه به جای شنبه، تعطیل بودن شنبه در دین یهود است که این دین از ادیان یکتاپرست است؛ ما تضادی با یهودیت نداریم و اگر تضادی هست با صهیونیسم است / ما که نمی‌توانیم دنیا را قانع کنیم خود را با تعطیلات ایران وفق دهند
  نظر مشاور اوباما درباره جنگ
  گرجستان؛ دروازه تجارت جهانی در دریای سیاه
  پیام امارات و عربستان به آمریکا: اگر می‌خواهید نقش ما در ائتلاف امنیتی منطقه‌ای علیه ایران افزایش یابد، ضمانت امنیتی بدهید، همانطور که به اسرائیل دادید
  آذری جهرمی: گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز، سیره رسول گرامی اسلام و علی (ع) نبود
  صنعت کشور اولین قربانی تعطیلی پنجشنبه ها خواهد بود
  ناترازی گاز و بنزین ریشه در سیاست خارجی ایران دارد/روز به روز از کشورهای در حال توسعه هم عقب تر می مانیم
ادامه اخبار رسانه ها
 
 

انتخابات ریاست جمهوری

- اندازه متن: + -  کد خبر: 49480صفحه نخست » اخبار رسانه هاشنبه، 22 مرداد 1401 - 10:31
رئیس جمهور: رهبری فرمانده هستند و فرمان می‌دهند؛ بنده و سایر دوستان باید عمل کننده باشیم
رئیسی: پیشرفت و اقتصاد را معطل اخم و لبخند دیگران نمی‌کنیم / هرچند اراده کرده‌اند مردم ناامید شوند، اما با رهنمود‌های رهبری امور را پیش می‌بریم / رهبری فرمانده هستند و فرمان می‌دهند؛ بنده و سایر دوستان باید عمل کننده باشیم
  
پیام نفت:
 
رئیس جمهور تصریح کرد: باید عقب ماندگی‌ها را دنبال کنیم و همه بدنه دولت باید اینگونه عمل کنند، رهبری فرمانده‌ هستند و فرمان می‌دهند و بنده و سایر دوستان باید عمل کننده باشیم.
 
فارس: رئیس جمهور گفت:باید عدالت بر همه توسعه یافتگی‌های ما سایه بیفکند و با عدالت جامعه را پیش برد.
 
 
رئیسی عصر امروز در نشست با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان کرمان با اشاره به آیات الهی اظهار داشت: امروز مهمترین معروف در جامعه ما عدالت است، باید عدالت همه توسعه یافتگی‌های ما سایه بیفکند و با عدالت جامعه را پیش برد.
 
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه برای پیشبرد جامعه در سایه عدالت باید تلاش کنیم، افزود: جوامع زیادی پیشرفته هستند اما توسعه یافته‌ترین جوامع در حوزه اقتصاد هستند در حالی که تمام نیاز انسان اقتصاد نیست و آنها در اخلاق کمیت‌شان لنگ است.
 
وی با بیان اینکه انسان به شرایط مادی نیاز دارد به اخلاق و معنویات هم نیاز دارد، عنوان کرد: زشت‌ترین و بدترین صفت به عنوان اخلاق در جوامع غربی بیان می‌شود.
 
رئیسی با اشاره به اینکه معتقدیم جامعه باید در پرتوی عدالت پیشرفت کند و رهبری هم فرمودند و در بیانیه گام دوم انقلاب هم مهمترین مسئله عدالت است، گفت: محور کار در دولت هم عدالت است و مستند را امایس سرزمینی قرار داده‌ایم که کجا پیشرفت کرده و کجا دچار محرومیت تاریخی شده است.
 
وی با تأکید بر اینکه همه شهدا برای عدالت گام برداشتند و مسئله عدالت موضوع مهمی است، تصریح کرد: قانون عادلانه، مجریان عادلانه و داوری‌های عادلانه این امر با کمک مردم انجام‌ می‌شود.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه وصل مردمی بودن را برای دولت وصل مهمی می‌دانیم و نقش مردم تعیین کننده بوده و خواهد بود، عنوان داشت: برای تحول و توجه به عدالت و امور بر اساس عدالت به نیروهای تحول‌گرا نیاز داریم لذا تاکید بر استفاده از نیروهای تحول‌گرا، انقلابی و حزب اللهی که تحول را قبول دارند و خود در این رابطه مسولیت‌پذیری داشته باشند و خطر کنند، داریم.
 
رئیسی افزود: نیروی بومی اولویت دارد و به استانداران گفته‌ام استفاده از نیروهای بومی تحصیلکرده آماده در کارها اولویت دارد زیرا احساس مسئولیت بیشتری دارند.
 
وی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند، نمایندگان در انتخاب مدیران دخالت نکنند، ادامه داد: به مدیران گفته‌ام مشورت بگیرید با هر فردی خواستید اما خودتان تصمیم بگیرید و دخالت یا تاثیرپذیری از دیگران قابل قبول نیست.
 
رئیس جمهور در خصوص وضعیت اتباع اطهار کرد: برای همه اتباع بیگانه در کشور شناسه درست شود، شناسه‌ای توسط وزارت کشور که اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به جابه‌جایی‌ها را رصد کند.
 
رئیسی با بیان اینکه تشکیل سازمان مهاجران را دنبال می‌کنیم و به زودی به تصویب می‌رسد، گفت: اتباع خارجی در کشور و استان کرمان و یزد زیاد هستند اینها مهمانان جمهوری اسلامی هستند اما باید شناسه داشته باشند.
 
وی از ظرفیت مهم استان کرمان در کشاورزی و رونق کشاورزی سخن گفت و افزود: باید مسائل مربوط به کشاورزی برطرف شود تا کشاورزی برای روستاییان صرف داشته باشد.
 
رئیس جمهور به سفر به یک منطقه دورافتاده در جنوب کرمان در شهرستان عنبرآباد اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات کشاورزی برای مردم رنج‌آور بود و ما این مسئله را در اولویت قرار داده‌ایم، اگر کشاورزی را به سمت کشت کالاهای اساسی ببریم می‌توانیم امنیت غذایی کشور را تامین کنیم.
 
 
رئیسی با اشاره به خسارت سیل طی سال‌های متمادی تصریح کرد: باید سیل‌بندها و سدها و زیرساخت‌های لازم ایجاد شود تا مردم در زمان بارش باران، دغدغه نداشته باشند.
 
رئیس جمهور ادامه داد: باید عقب ماندگی‌ها را دنبال کنیم و همه بدنه دولت باید اینگونه عمل کنند، رهبری فرمانده‌ هستند و فرمان می‌دهند و بنده و سایر دوستان باید عمل کننده باشیم.
 
وی بیان داشت: حاج قاسم این طور نبود راه همواری داشنه باشد اما تصمیم گرفته بود راه را هموار کند و امنیت را نه تنها در ایران بلکه در منطقه ایجاد کند اما او با مشکلات زیادی مواجه بود و امروز خدا او را نام‌آور کرده است.
 
رئیسی اظهار کرد: بارها او را دعوت کردیم بیاید در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کند اما قبول نکرد و خداوند نام او را بلند و در دل‌ها ماندگار کرد.
 
وی تصریح کرد: گردشگردی کرمان بسیار مهم است و گردشگری مقاومت به آن اضافه شده است و استانی تمدنی است و گردشگری مقاومت بر گردشگری استان قالب شده است، از کشورهای دیگر هم به مزار حاج قاسم می‌آیند و وزارت گردشگری باید طرح گردشگری مقاومت را تدوین کند و با کمک دوستان حاج‌قاسم و سپاه این طرح را اجرایی کند.
 
رئیس جمهور با اشاره به اینکه کرمان بهشت معادن است، تاکید کرد: معادن باید به دست افراد کاربلد انقلابی و دلسوز باشد که خام‌فروشی نکنند تا بخشی از درآمدها برای مسوولیت‌های اجتماعی هزینه شود. معادن باید ضمن فعال شدن و بهره‌برداری همچنین مسوولیت اجتماعی نسبت به توسه فرهنگی و اجتماعی برای رفع محرومیت از استان را انجام‌ دهند.
 
رئیسی با طرح موضوع گروه‌های جهادی و حرکت‌های جهادی گفت: جهاد سازندگی در جهاد کشاورزی ادغام شد و احیای جهاد سازندگی را در ابتدای دولت مطرح کردیم اما دیدیم هرچند جهاد سازندگی‌ ادغام شده است اما حرکت‌های جهادی اقدام نشده و گروه‌های جهادی فراوانی داریم.
 
وی در همین ارتباط اظهار داشت: شورای عالی جهاد سازندگی تشکیل شد تا هدایت حمایت و نظارت بر گروه‌های جهادی را انجام دهد این گروه‌های خودجوش و آتش به اختیار کارهای بسیاری را در استان‌ها انجام می‌دهند.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای قانون جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان مورد تاکید است، افزود: ایجاد مرکز ترک اعتیاد بانوان در کرمان امری ضروری است و زنان معتاد نباید در گوشه خیابان به هیچ عنوان دیده شوند و راه‌اندازی این مرکز اولویت است.
 
 رئیسی عنوان کرد: شورای فقهی در بانک‌ها را تشکیل دادیم و اصلاح نظام‌ بانکی را دنبال می‌کنیم و هر چند کارهایی انجام شده اما کافی نبوده است.
 
رئیس جمهور بیان کرد: شرایط تهدید و تحریم را از جانب دشمنان داریم و اعلام و اقدام کردیم که پیشرفت کشور و مشکلات اقتصادی را به تحریم‌ها گره نمی‌زنیم.
 
وی اظهار کرد: تیم اقتصادی دولت کار می‌کند و جمهوری اسلامی در هیچ جا میز مذاکره را ترک نکرده است اما پیشرفت و اقتصاد را معطل نمی‌کنیم که یک نفر لبخند بزند یا اخم کند و این اخم‌ و لبخند برای ما مهم نیست و پیشرفت و توسعه کشور را با قدرت ادامه می‌دهیم.
 
 رئیسی با بیان اینکه در صادرات و واردات سرمایه‌گذاری اقتصادی را انجام می‌دهیم، اظهار کرد: اصلاح ساختارهای اقتصادی اگر در سال‌های قبل انجام می‌شد، بهتر بود اما این کار را نکردند و ما این امور را دنبال می‌کنیم و بر خلاف خواست دشمنان اما به لطف خدا و کمک مردم مسائل کشور با قدرت پیش می‌رود.
 
"آموزش بورس" از مبتدی تا پیشرفته "کاملا رایگان"
"آموزش بورس" از مبتدی تا پیشرفته "کاملا رایگان"
 
پیشنهاد امروز
yektanet-logo-sign
رئیس جمهور تصریح کرد: با علم و اطلاع می‌گویم که آینده برای کشورمان بسیار درخشان است، هرچند اراده کرده‌اند مردم ما ناامید شوند و ما پیشرفت نکنیم اما با رهنمودهای رهبری امور را پیش می‌بریم.
 
 رئیسی عنوان کرد: ترک امر به معروف و نهی از منکر جامعه را مرده می‌کند و ما نباید کاستی‌ها و کژی‌ها را قبول کنیم و باید نسبت به آن حساس باشیم بنابراین مشکلات را باید در موقع خودش بیان کنیم و بیان انتقادات و پیشنهادات نشان می‌دهد جامعه ما زنده و پویاست.
 
وی خاطرنشان کرد: با وجود همه تحریم‌ها و دغدغه‌ها ما می‌توانیم و کارهای بزرگ و ماندگاری داشته باشیم که از فرهیختگان ما بر می‌آید.
  فرآیند کاهش تولید پارس جنوبی آغاز شده و هر سال سرعت خواهد گرفت
  هیچ جای جهان مثل ایران نیست که تمامی خانه‌ها گازکشی شده باشند
  پایان قرن نفت و هزاران میلیارد دلار سرمایه ای که کم ارزش می شود
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  تحلیل مقایسه ای مصرف واقعی انرژی برق در ایران
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   بازخوانی خبرها و تحلیل ها  
  ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می کنند
  ژاپنی‌ها سال ۲۰۲۵ با یک ماهواره، به زمین انرژی خورشیدی منتقل می‌کنند
  اولین هواپیمای دنیا با سوخت سبز آمونیاک سال 2023 به پرواز در می‌آید
  وزارت راه هر چه دارد بفروشد و صرف توسعه شبکه ریلی کند
  مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  ۱۰ کشور دارنده بزرگترین ذخایر نفت جهان
  آمریکا چقدر نفت تولید می‌کند؟
  پنج خسارت تهران از «طرح‌ترافیک»
  مقصران ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران شناسایی و مجازت شوند
  زاکانی:واردات خودروهای عمومی برقی از چین امسال نهایی می‌شود
  هزار قطار چینی در مسیر اروپا؛ سهم ایران از ترانزیت شرق به غرب متحول خواهد شد
  فرآیند کاهش تولید پارس جنوبی آغاز شده و هر سال سرعت خواهد گرفت
  اولین قطار هیدروژنی جهان در آلمان
  سریع ترین قطارهای جهان | جنون سرعت!
  قیمت نفت به بالای ۹۰ دلار رسید
  راه‌اندازی قطار سریع السیر چینی در این مناطق ایران
  مقایسه کولر آبی و گازی؛ کدام یک انتخاب بهتری است؟
  حسن روحانی: مدام می‌گویند فاز ۱۱ پارس جنوبی را بدون برجام و توتال راه انداختیم؛ ما با توتال قرارداد بستیم که تمام گاز فاز ۱۱ را تزریق می‌کند نه اینکه برداشت کنیم / ما و چین می‌خواستیم نحوه اجرای این تکنولوژی را از توتال یاد بگیریم
  گردشگران ۴۰ میلیارد دلار در عربستان هزینه کردند
  سیاهکلی، نماینده مجلس: خودرو‌های داخلی کم‌ترین استاندارد برای حفظ جان سرنشین در تصادفات را دارند/ همچنان نسخه شفابخش حوزه خودرویی کشور را اجرای قوانین ساماندهی و واردات خودرو می‌دانم
  انقلاب جدید در باتری خودروهای برقی
  توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
  چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  گزارش اکونومیست از دو رویدادی که سیاست نفتی دنیا در ۵۰ سال گذشته را شکل داد؛ تحریم نفتی اعراب در ۱۹۷۳ و شوک انقلاب ایران / ۵۰ سال بعد عرضه و تقاضای نفت چگونه خواهد بود؟
  نفت در آستانه بی ارزش شدن
  نگرانی بزرگ شرکت های بزرگ نفت جهان/ آیا نفت در آینده واقعاً بی‌ارزش می شود
  نظم نوین انرژی با پایان «عصر نفت
  پایان زودتر از موعد عصر طلایی نفت نزدیک است
  درآمد صادرات نفت عراق در یک ماه؛ ۹.۵ میلیارد دلار
  درآمد ماهانه ۸.۵ میلیارد دلاری عراق از فروش نفت
  عراق جهت تثبت قیمت نفت، صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  روسیه اجازه برداشت از میدان گاز سردار جنگل را به ایران نمی‌دهد
  روسیه مانع صادرات گاز ایران است؟
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  کویت از عمان برق می‌خرد
  فریدون مجلسی: با بازگشت ترامپ حتی نمی توانیم با تخفیف نفت بفروشیم
  افزایش واردات ال ان جی از روسیه به اتحادیه اروپا
  توهم ایران ال ان جی با روسیه
  ۷ سال بلاتکلیفی طرح ایران ال ان جی
  ساخت تنها پروژه LNG ایران ناگهان تعلیق شد
  اعلام آمادگی شرکت‌های اروپایی برای ورود به پروژه ایران LNG
  چرا ال‌ان‌جی در ایران پا نگرفت؟
  عدم تکمیل پروژه ایران LNG و ضرر سالیانه ۵ میلیارد دلاری
  آرامکو، غول نفتی عربستان، می‌گوید سود سالانه‌اش به ۱۲۱ میلیارد دلار کاهش یافته است
  وزیر نفت: آمدن ترامپ تاثیری در فروش نفت ندارد / تحریم ها تاثیری نداشته است!!?
  از سال ۱۴۰۴ هر سال 25میلیون متر مکعب در روز، کاهش تولید گاز ایران
  آشنایی با الکتروپمپ غوطه ور نفتی(ESP) و تجهیزات مربوطه
  ایران کشور اول دنیا در ساخت خطوط لوله نفت شد | ساخت ۱۹۰۰ کیلومتر خط لوله نفتی
  10 خط لوله گازی جهان/طول خطوط گازجهان 1.5میلیون کیلومتر است که 430هزار کیلومتر آن متعلق به ایران است
  سرمایه گذاری چین و هند در احداث خطوط گاز بین المللی/70هزارکیلومتر200میلیارد دلار
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© پیام نفت (استفاده از مطالب پیام نفت با ذکر منبع، منعی ندارد)
payamenaft@gmail.com
طراحی و اجرا: خبرافزار