خانه
درباره ما
ارتباط با ما
Thursday , Jun 25 , 2026 | 4 تیر 1405
صفحه نخست
اخبار
ونس: یکی از چیزهایی که میخواستیم از مذاکرات سوئیس بیرون بیاید، ایجاد یک «کانال ارتباطی با طرف ایرانی» برای کاهش تنش بود که موفق شدیم/ ایرانیها گفتند یک نفر را میفرستیم که در دوحه با یک نفر از سنتکام بنشیند؛ از این طریق خیلی از اختلافات را حل خواهیم کرد/ اماراتیها هم در حال گفتوگو با ایرانیها در مورد انواع مشوقهای اقتصادی هستند که هرگز قبلاً اتفاق نیفتاده بود