درباره ما   |  پیوندها   |  RSS  
  صفحه اول    نفت    گاز     پتروشیمی     پالایش و پخش    بورس و بازار سرمایه     بین الملل     اقتصاد انرژی   جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:06   
 
 
   اخبار رسانه ها  
  روحانی: وزیر کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند
  مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!
  وضعیت اقتصادی سال ۱۴۰۳ با سال قبل تفاوتی نخواهد داشت / اگر روند اقتصادی همین طور بماند باید خدا را شکر کنیم / دولت در کنار رکود و بیکاری و تورم، به دنبال این است که درآمد‌های مالیاتی‌اش را به شدت افزایش دهد؛ این موضوع بازار را نگران کرده
  تماشا کنید: طرح ۸۰۰ میلیارد دلاری سعودی‌ها
  اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  سیاست دولت پوتین و جایگاه الیگارشی روسیه
  شخصی امتیاز سوآپ نفت گرفته و زمانی که عراق تحریم بوده نفت آنان را به ۵۰ درصد قیمت خریده و در مرزهای غرب ایران می‌فروخت؛ در مرزهای دیگر همان را به او می‌دادند و صادر می‌کرد / او تریلیارد شده؛ الآن هم یک مقام سیاسی و در مرکز یک الیگارشی است
  تعیین تکلیف برجام را در راس امور بگذارید / اگر در یک و نیم سال آینده، تعیین تکلیف نشود، تا مهر ۱۴۰۴، قطعنامه‌ها علیه تهران احیا خواهند شد / اگر برجام زنده نمی‌شود، دنبال راه حل خلاقانه بگردید / تفاهم نانوشته اخیر که فقط امکان تامین ارزاق عمومی را می‌دهد، به ضرر ایران است / توسعه اقتصادی بدون آرامش در حوزه سیاست خارجی ممکن نیست؛ ویتنام اگر در بند جنگ می‌ماند، نمی‌توانست توسعه پیدا کند
  تصویب قطعنامه آتش‌بس فوری در نوار غزه در شورای امنیت
  روحانی: عوامل داخلی در کنار عوامل خارجی دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود
  متن سوگندجلاله رئیس جمهور/من به عنوان رئیس‌جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار قانون اساسی کشور باشم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته‌است، حمایت کنم
  گل های زیبای درختان پالونیا
  الیگارشی های روسیه چگونه شکل گرفتند؟
  رهبر انقلاب: شهید باهنر متفکر، اسوه و الگوی فراموش‌نشدنی است/فیلم
  الیگارش‌هایی که پوتین را سرنگون نمی‌کنند
  بیست سال پیش در شب سال نو، قدرت به پوتین تفویض شد
  علم‌الهدی: می‌گویند، چون ۵۹ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند، نمایندگان جدید، مورد پذیرش اکثریت نیستند / در اسلام، مراد از اکثریت، اکثریت متدین و متعبد است نه اکثریت عاصی و متمرد / برای اکثریتی که به دستور رهبری برای شرکت در انتخابات عمل نکردند، در مقابلِ رجحان اثباتی اقلیت، جایگاهی ندارد!!
  وزیر دفاع آمریکا: نخواهیم گذاشت اوکراین شکست بخورد
  چگونه صدام دو ماه پیش از آغاز جنگ توان هوایی و زرهی ایران را نابود کرد؟
  شوروی؛ تامین کننده ۸۵ درصد تسلیحات عراق در جنگ با ایران
  تماشا کنید: رابین هودی که زمین به نام صدیقی زد
  روسیه نگذاشت و نمی‌گذارد اروپا آرزوی استفاده از گاز ایران را محقق کند
  ربیعی: در ایران امروز همه سیاست‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی امنیتی شده است
  تهرانی‌ها حدود یک سوم از سال، در هوای ناسالم نفس کشیدند
  سید حسن خمینی:چیزی که اکثریت می‌گویند باید ملاک اطاعت باشد
  تکمیل پروژه ایران ال‌ان‌جی با فناوری روسی، شاید وقتی دیگر
  علاقمندی آلمان برای سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری در بخش نفت ایران
  مراسم جذاب چهارشنبه سوری تا نوروز در روستای پالنگان - آپارات
  مذاکره بغداد با تهران برای انتقال گاز ترکمنستان با استفاده از خطوط ایران
  بررسی آمار تولید و مصرف گاز در کشور/ اتلاف منابع از خانه تا نیروگاه!
ادامه اخبار رسانه ها
 

انتخابات ریاست جمهوری

- اندازه متن: + -  کد خبر: 51150صفحه نخست » اقتصاد انرژییکشنبه، 14 خرداد 1402 - 10:01
معرفی جدیدترین مدلهای بخاری برقی کم مصرف با قیمت مناسب
  
پیام نفت:

ممکن است از خود بپرسید که بهترین بخاری برقی کدام مدل است؟ اصلا چه نوع بخاری برقی برای من مناسب است؟ در این مطلب قصد داریم اطلاعات شما را در مورد انواع بخاری برقی و تفاوت های آنها بالا ببریم و در ادامه چند مدل از بهترین مارک بخاری برقی پرفروش و کم مصرف در بازار را به شما معرفی کنیم، در ادامه با طوطی کالا همراه باشید.

خرید بخاری برقی کم مصرف

راهنمای خرید بخاری برقی کم مصرف

بخاری برقی چیست؟

تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی را گرمایش الکتریکی می گویند. این گرمایش در بخاری های برقی، آشپزی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. درون بخاری های برقی یک المنت قرار دارد و همانطور که گفته شد، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند.

به طور کلی می توان گفت، این وسیله دستگاهی است که باعث تبدیل نیروی برق به گرما می شود و در نتیجه محیط را گرم می کند. باتوجه به سرد شدن هوا، نیاز به این وسیله در هر خانه ای احساس می شود. ویژگی هایی از قبیل: جا به جایی راحت، اندازه کوچک، سادگی در طراحی ساخت و ... باعث شده است که بخاری برقی جایگزین مناسبی برای بخاری های گازی باشد.

انواع بخاری برقی کدامند؟

۱- بخاری برقی فن دار

این مدل بخاری های برقی که به آن هیتر برقی هم گفته می شود به این شکل عمل می کنند که دارای المنت هایی برای گرم کردن هستند و همچنین فن هایی دارند که حرارت ایجاد شده را همانند یک باد گرم منتقل می کند.

این مدل بخاری های به دلیل داشتن فن و ایجاد باد گرم، سریع تر از سایر بخاری ها اتاق را گرم می کنند و گرمای ایجاد شده هم ماندگاری بیشتری دارد، هرچند که برخی پرتاب باد گرم را دوست ندارند و مایل هستند که بدون پرتاب باد اتاق گرم شود.

پیشنهاد مطالعه : فن هیتر برقی چیست؟

عکس فن هیتر پارس خزر

عکس فن هیتر پارس خزر کم مصرف

۲- بخاری برقی یا هیتر برقی بدون فن

تفاوت این مدل با مدل قبلی این است که تنها دارای یک یا چند المنت برای ایجاد گرما هستند و هیچ فنی برای پرتاپ گرما وجود ندارد، این مدل از نمونه های قدیمی تر هستند که همچنان طرفدران زیادی دارند.

۳- بخاری برقی با گرمای تابشی

این مدل بخاری های برقی با سیستم تابش محیط را گرم می کنند، در واقع با تابش مادون قرمز قسمتی را تحت تابش آن قرار می گیرد را گرم می کند، این مدل برای گرم کردن خانه مناسب نیست و معمولا برای گرم نگه داشتن پا در زیر میز یا گرم کردن رختخواب قسمت های محدودی مانند این مناسب هستند.

بهترین مدل های بخاری برقی کم مصرف

نکات کاربردی هنگام خرید بخاری برقی کم مصرف

حجم بخاری برقی

قبل از خرید بخاری برقی باید به این نکته توجه کنید که برای چه محیطی دستگاه را نیاز دارید. برای مثال، اگر قصد دارید از این وسیله در محیط کوچکی مثل اتاق خواب استفاده کنید، مسلما نباید بخاری بزرگی تهیه کنید. چون علاوه بر پر کردن فضای زیادی از اتاق، باعث هدر دادن انرژی بیشتری می شود. اگر هم محیطی که می خواهید بخاری را در آن جا قرار دهید، بزرگ است، بدیهی است که بخاری کوچک کفایت نمی کند. بنابراین، به حجم و اندازه بخاری برقی دقت کنید.

ترموستات بخاری

نکته دیگری که قبل از خرید بخاری برقی باید با آن توجه کنید، ترموستات است. ترموستات ها قابلیت تنظیم دارند و دمای بخاری را می توانید کم یا زیاد است.

تکنولوژی به کار رفته در ساخت بخاری برقی

تکنولوژی های مختلفی در ساخت این وسیله به کار رفته است. برخی از آن ها کل فضای اتاق را گرم می کنند، اما برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که فقط جسم یا فرد مقابلشان را گرم می کنند. پس قبل از خرید، بهتر است فناوری به کار رفته در بخاری برقی را بشناسید . از جمله این تکنولوژی ها می توان به سه نمونه اشاره کرد:

  1. گرمایش همرفتی : این فناوری اتاق را به خوبی گرم نگه می دارد، بخاری هایی که از این تکنولوژی برخوردارند، به فن هم مجهز هستند. معروف ترین بخاری که این سیستم را دارا می باشد، بخاری دلونگی (Delonghi) است.
  2. گرمایش تابشی : این سیستم به گونه ای طراحی شده است که فقط فضای مقابل خود را گرم می کند. بیشتر مناسب اتاق خواب یا فضاهای اداری است. این بخاری ها مادون قرمز دارند و می توانند گرمای خوبی داشته باشند.
  3. گرمایش Micathermic : در این سیستم، از هر دو گرمایش تابشی و گرمایش همرفتی استفاده شده است. این بخاری ها علاوه بر این که اتاق را گرم نگه می دارند، جلوی گرد و غبار و حساسیت را می گیرند. بدون فن هستند و سر و صدا ندارند. اگر به آسم یا حساسیت مبتلا هستید، خرید این بخاری گزینه مناسبی است.

عکس بخاری برقی کم مصرف

عکس بخاری برقی کم مصرف

چه زمانی باید از بخاری برقی استفاده کرد؟

مسلما توصیه اول این است که اگر برای شما مقدور است از بخاری گازی استفاده کنید، بخاری های گازی از نظر هزینه به مراتب به صرفه تر هستند و البته گرمای خوبی هم ایجاد می کنند. اما در مواقعی که محیط شما خیلی بزرگ نیست و از طرفی امکان استفاده از بخاری گازی وجود ندارد، تنها انتخاب ما بخاری برقی خواهد بود که در این شرایط استفاده از بخاری برقی توصیه می شود.

اما با توجه به اینکه هزینه مصرف برق در ایران کمی بالاتر از سایر منبع های انرژی است از این رو انتخاب بهترین بخاری برقی کم مصرف میتواند بسیار حائز اهمیت باشد و بر همین اساس ما بهترین محصولات و البته کم مصرف ترین آنها را برای شما در این پست آماده کرده ایم.

فراموش نکنید، بخاری های فن دار از کیفیت بهتری برخوردار هستند، فقط تنها عیب آنها، این است که سر و صدای زیادی دارند. اگر با سر و صدای این وسیله مشکل دارید، می توانید بخاری بدون فن را تهیه نمایید.

ملاک انتخاب کم مصرف ترین بخاری برقی چیست؟

شاید برای شما هم این یک سوال مهم باشد اما باید گفت که ملاک اصلی برای انتخاب بخاری برقی کم مصرف، برچسب رده انرژی آن است که باید A و یا B باشد. اما مواردی همچون امنیت بالا، قابلیت تنظیم حرارت، داشتن تایمر، قابلیت صرفه جوی در انرژی و ... می تواند در انتخاب بخاری برقی کم مصرف بسیار تاثیر گذار باشد.

بخاری برقی کم مصرف و بهینه

معرفی بخاری برقی های کم مصرف با رده انرژی A و B

محصولات معرفی شده در این پست از لحاظ کیفیت و مصرف انرژی بهترین های نوع خود هستند. پس می توانید این محصولات را به طور کامل بررسی نمایید. دوستان محصولات معرفی شده در این بخش از لحاظ کیفیت، تعداد فروش، رضایت کاربران و موارد مصرف انرژی در سطحی عالی قرار دارند و ما تنها مشخصات آنها را بیان خواهیم کرد.

1 -

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P
فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دستگاهی کوچک و کاربردی است که توسط این شرکت معتبر عرضه شده است. این محصول بدنه ی پلاستیکی باکیفیتی دارد و قابلیت فعالیت به عنوان فن را نیز دارد و در هوای گرم می تواند به عنوان پنکه از آن استفاده کرد. ابعاد کوچک FH2000P امکان استفاده از آن روی میز را به کاربر می دهد.
فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P در روزهای سرد به عنوان بخاری برقی به کار می آید. کافی است پیچ تنظیم دما چرخانده شود تا المنت حرارتی دستگاه روشن شود. هم زمان فن دستگاه، هوای داغ را به بیرون دستگاه هدایت می کند.
پیچ تنظیم دما که درواقع یک ترموستات است هم در این دستگاه در نظر گرفته شده است. یکی از آپشن های این فن هیتر ممانعت از یخ زدگی المنت های آن است.
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000
  • وزن
    0.72 گرم
  • ابعاد
    265 × 265 × 125 سانتی متر
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
2 -

فن هیتر آریته دلونگی ایتالیا مدل 808

فن هیتر آریته دلونگی ایتالیا مدل 808
برند آریته زیر مجموعه شرکت دلونگی ایتالیا میباشد و همین امر باعث میگردد تا محصولات تولیدی این برند دارای کیفیت بسیار بالایی باشند. آریته را میتوان شاخه ی لوکس محصولات شرکت دلونگی نامید. فن هیتر808 شرکت آریته جزو مجموعه وینتیج شرکت آریته میباشد.
فن هیتر808 دارای توان گرمایشی 2000 وات میباشد وبه مدد کلید تنظیمی که روی آن قرار دارد میتوان دستگاه را روی توان 1000وات و 2000 وات تنظیم نمود.همچنین دستگاه دارای ترموستات محیطی میباشد که سبب صرفه جویی در مصرف برق میشود علاوه بر این فن هیتر808 دارای کلید ایمنی در پایه میباشد که به محض واژگون شدن برق دستگاه را قطع میکند.
فن هیتر 808 را میتوان به عنوان یک پنکه رومیزی بدون گرمایش هم استفاده نمود. این دستگاه دارای یک دستگیره چرمی میباشد که حمل دستگاه را بسیار آسان میکند و از آن در تمامی فضاها به راحتی میتوان استفاده نمود. به عنوان مثال برای گرم کردن حمام پیش از دوش و یا فضاهای دیگر مثل اتاق و آلاچیق و... از این دستگاه میتوان برای گرمایش یک فضای 15 متری بهره گرفت.
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000
  • وزن
    1200 گرم
  • ابعاد
    32x28x13 سانتی متر
  • قابلیت ها
    تنظیم توان
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • قابلیت نصب
    رو میزی، زمین
  • برند
    دلونگی ایتالیا
3 -

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH 2800

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH 2800
بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 با توان حرارتی 2600 وات وسیله ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می کند. این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه ای است که با فناوری جابه جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می کند.
به همین دلیل حتی در مکان های بسته نیز می توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن این دستگاه کمک می کند گرما به صورت همگن در فضا منتشر شود. این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد.
به کمک 4 کلید دیگر نیز می توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به طور خودکار بخاری خاموش می شود تا از بروز آتش سوزی جلوگیری شود.
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    2600
  • ابعاد
    540 × 260 × 595 سانتی متر
  • قابلیت ها
    تنظیم توان
  • سیستم ایمنی
    قطع خودکار در صورت واژگون شدن
  • قابلیت نصب
    رو میزی، زمین
4 -

فن هیتر رومیزی تکنو مدل Te-1404

فن هیتر رومیزی تکنو مدل Te-1404
ففن هیتر تکنو مدل Te-1404 کارکردی بسیار کم صدا دارد و با حداکثر توان 2000 وات کار می کند. روی بدنه دستگاه 2 دکمه ولومی دیده می شود که که یکی برای کنترل دما و دیگری برای کنترل میزان توان باد تعبیه شده است.
فن هیتر مدل Te-1404 مجهز به سیستم ایمنی قطع خودکار است که در صورت واژگونی و یا عدم مسطح بودن سطح، سیستم ایمنی فعال و بخاری خاموش می شود. ابعاد کوچک و اندازه ی جمع وجور این هیتر آن را برای استفاده ی رومیزی مناسب کرده و همچنین موجب حمل ونقل آسان دستگاه شده است.
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000
  • ابعاد
    235x140x265 سانتی متر
  • قابلیت ها
    تنظیمات حرارت
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت نصب
    رو میزی، زمین
5 -

بخاری برقی کلترونیک مدل KH 3077

بخاری برقی کلترونیک مدل KH 3077
بخاری برقی کلترونیک مدل KH 3077، با داشتن ظاهری کلاسیک و زیبا از سری محصولات با کیفیت شرکت کلترونیک می باشد. این بخاری با داشتن بازدهی بالا و حداکثر توان گرمایشی 2000 وات گرمای مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.
از طرفی جنس مواد بکار رفته در این بخاری برقی عالی بوده و هنگام مشاهده این محصول از نزدیک به کیفیت ساخت بالای آن پی خواهید برد. بخاری برقی کلترونیک مدل KH 3077، در کنار کارایی و بازدهی بالا، از نظر ایمنی یک محصول گرمایشی کامل می باشد تا خیال مصرف کننده را از نظر ایمنی راحت کند.
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000
  • ابعاد
    590x100x425 سانتی متر
  • قابلیت ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    دیوار، زمین
  • وزن
    5.2 کیلو گرم
6 -

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P
فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P دستگاهی است کاربردی برای آن ها که می خواهند سریع گرم شوند. این بخاری برقی علاوه بر کارآیی بالا، بسیار هم زیباست. بدنه ی دستگاه از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت است که در صورت کثیف شدن به سادگی نیز تمیز می شود؛ البته حتما باید دستگاه را از برق جدا کرد.
حالت بخاری این دستگاه، در دو قدرت فعالیت کرده و المنت های داخلی را داغ می کند. فن داخلی باعث می شود تا هوای داغ شده به خارج دستگاه منتقل شود. ترموستات دستگاه که در شش حالت درجه بندی شده، به صورت پیچ تنظیم روی دستگاه و بین دکمه های فعال کردن المنت ها تعبیه شده است.
درصورتی که دکمه های روشن شدن المنت ها در حالت خاموش باشد، دستگاه به عنوان یک فن یا پنکه عمل می کند و حرارتی ایجاد نمی کند. از قابلیت های مهم فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P، قابلیت چرخش دستگاه به طرفین است تا به این ترتیب باد به تمای جهات پخش شود؛ البته زاویه ی چرخش محدود است.
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000
  • ابعاد
    190X290X390 سانتی متر
  • قابلیت ها
    تنظیم دما
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت نصب
    زمین
  • وزن
    2.5 کیلو گرم
7 -

هیتر برقی ویداس مدل VIR-8055

هیتر برقی ویداس مدل VIR-8055
هیتر برقی ویداس مدل VIR-8055 از نوع بخاری برقی های پنکه ای می باشد که تا ارتفاع 140 سانتی متری می تواند تنظیم شود و در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. این دستگاه دارای فن برای انتشار گرما در محل می باشد دارای توان 1000 واتی است که برای یک بخاری برقی بسیار مناسب و معقول است.
این دستگاه قابلیت انتقال 90 درصد انرژی گرمایی با استفاده از تکنولوژی روز را دارد و بسیار کم مصرف است، در نتیجه از نظر مصرف انرژی بسیار مقرون به مصرف می باشد. از نظر ایمنی هیتر برقی ویداس مدل VIR-8055 دارای دو ویژگی مهم است؛ این بخاری مجهز به روکش ایمنی جلوگیری از سوختگی و سیستم ایمنی قطع کن هنگام واژگونی است، که این دو ویژگی ایمنی کامل هنگام استفاده از دستگاه را کاملا تضمین میکند.
با سیستم گرماتاب هالوژنی و دمنده هوای گرم؛ این دستگاه توانایی گرمادهی یکنواخت حرارت به طول 3 متر را دارد. در آخر باید به این نکته مهم اشاره کرد که این دستگاه قابلیت استفاده به 3 صورت: ایستاده، رومیزی و دیواری را دارد و همچنین به وسیله ریموت کنترل این دستگاه، استفاده از آن بیش از پیش آسان می شود.
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    1000
  • ابعاد
    1300 × 300 × 430 سانتی متر
  • قابلیت ها
    تنظیم دما
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت نصب
    دیوار، زمین، رو میزی
  • وزن
    3 کیلو گرم
8 -

هیتر مگامکس مدل MQH 4900

هیتر مگامکس مدل MQH 4900
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000
  • قابلیت ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین
9 -

بخاری برقی کم مصرف دلونگی مدل HVF 3030 M

بخاری برقی کم مصرف دلونگی مدل HVF 3030 M
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000
  • قابلیت ها
    تنظیم دما
  • ابعاد
    280x210x350 سانتی متر
  • قابلیت نصب
    زمین
  • وزن
    3 کیلو گرم
10 -

بخاری برقی گوسونیک مدل GEH-223

بخاری برقی گوسونیک مدل GEH-223
بخاری برقی گوسونیک مدل GEH-223 با جنس بدنه فلز و پلاستیک در 3 رنگ سفید / قرمز مشکی / مشکی نقره ای و بازده حرارتی بالا تولید و عرضه گردیده است. المنت تعبیه شده در بخاری GEH-223 از جنس شیشه ای کوارتز با تکنولوژی مادون قرمز می باشد که بدون ایجاد شعله، حتی محیط ها با تهویه نامناسب را بدون کاهش میزان اکسیژن، به فضایی گرم و مطلوب مبدل می سازد و همچنین با کمک فن طراحی شده در این بخاری میتوان بخش وسیعتری را با سرعت بیشتری گرم نمود.
گاسونیک مخزنی در بالای بخاری به نام رطوبت ساز طراحی کرده که از طریق این مخزن و با ریختن مقداری آب، میتوان از بوجود آمدن هوای خشک جلوگیری نموده و میزان آسیب به مجاری تنفسی و مصنوعات چوبی را کاهش داد و لازم به توضیح است توسط یک ولوم مجزا که برای قابلیت رطوبت ساز طراحی شده ، میتوان میزان بخاردهی دستگاه را نیز تنظیم نمود.
بر روی دستگاه ولوم دیگری جهت تنظیم ترموستات وجود دارد که برای کنترل دما می بایست ابتدا این ولوم را در حالت حداکثر قرار داد و پس از رسیدن به دمای موردنظر ، ولوم ترموستات را خلاف جهت چرخاند تا دستگاه خاموش گردد و مجدد ولوم را کمی چرخانده تا بخاری روشن شود و بدین ترتیب قادر خواهیم بود هوای محیط را با دمای موردنظر تنظیم و گرم نگه داشت.
مشخصات محصول
  • حداکثر توان گرمایشی
    1800
  • قابلیت ها
    تنظیم دما
  • ابعاد
    442x184x367 سانتی متر
  • قابلیت نصب
    زمین
  • وزن
    1.5 کیلو گرم
11 -

بخاری برقی ایستاده گرما گستر مهر مدل تویست

بخاری برقی ایستاده گرما گستر مهر مدل تویست
بخاری برقی ایستاده مهر MEHR مدل تویوست Toyoset با حداکثر توان 1500 وات به شکل کلاسیک و ساده با رده انرژی A و مصرف کم انرژی همراه با بازده حرارتی بالا طراحی شده است تا محیطی گرم و مطبوع را در فصول سرد سال برای شما ایجاد کند.
این دستگاه دارای 3 المنت سرامیکی یا سیم پیچ فلزی است که با داغ و سرخ شدن سیم پیچ ها تولید حرارت می کند و به دلیل نداشتن شعله حتی در مکان هایی با تهویه نامناسب نیز می توان بدون کاهش میزان اکسیژن گرمای مطلوب و مناسب را ایجاد نمود.
بخاری ایستاده تویوست مهر دارای پنل با سه کلید کنترلی و چراغ نشانگر داخلی روی بدنه دستگاه می باشد که جهت روشن و خاموش کردن المنت های بالا، پایین و وسط بطور مجزا کاربرد دارد.
صفحه فلزی به کار رفته بعنوان منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت ها موجب کارایی و بازده حرارتی بیشتر دستگاه گردیده و فضای وسیع تری را گرم می کند. این بخاری برقی مجهز به کلید ایمنی قطع کن اتوماتیک است که زیر بدنه دستگاه تعبیه شده تا در صورت واژگون شدن احتمالی وسیله بطور خودکار آن را خاموش کرده و از بروز خطر آتش سوزی جلوگیری گردد.
مشخصات محصول
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت نصب
    زمین، رو میزی
  • ابعاد
    ۳۵۰×۲۲۰×۴۳۰ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    تایمر
12 -

بخاری برقی آراسته سری زنبوری مدل REHA2000

بخاری برقی آراسته سری زنبوری مدل REHA2000
مشخصات محصول
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ابعاد
    ۲۲۰x۲۲۰x۴۳۰ سانتی متر
  • تنظیمات حرارت
    ۲ حالته
  • توان مصرفی
    200 وات
  • سایر توضیحات
    تایمر
13 -

بخاری برقی کم مصرف ابر استاره مدل آفتاب

بخاری برقی کم مصرف ابر استاره مدل آفتاب
بخاری ابر استار مدل آفتاب یک محصول با کیفیت است که با مصرف انرژی کم 1500 وات و راندمان مصرف انرژی A یکی از کم مصرف ترین و پر بازده ترین محصولات این شرکت می باشد.
این بخاری دارای 3 شعله در جلو و یک شعله در بالا به منظور بازدهی بیشتر می باشد. لطفا توجه داشته باشید این محصول یک بخاری بدون فن است. همچنین به منظور افزایش ایمنی این محصول دارای کلید ایمنی است که در صورت واژگونی به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
مشخصات محصول
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • قابلیت نصب
    زمین
  • حداقل توان گرمایشی
    ۳۵۰
  • سایر توضیحات
    ترموستات ایمنی
پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت انواع بخاری برقی کم مصرف چند است؟
قیمت بخاری برقی کم مصرف به عوامل مختلفی همچون برند شرکت سازنده، رده مصرف انرژی، توان مصرفی و گرمایشی، نوع المنت ها، ابعاد، ایمنی، فن دار بودن و سایر قابلیت های آن بستگی دارد، اما در حالت کلی قیمت بخاری برقی از 150 هزار تومان تا 10 میلیون می باشد.
بهترین برندهای تولید کننده بخاری برقی کدامند؟
از بهترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده بخاری برقی کم مصرفی می توان به برندهای پارس خزر، فلر، برفاب، تولیپس، جی پاس، ویداس، دلونگی، آراسته، ناسیونال، مایدا، آبسال و ... اشاره کرد.

 

  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  تحلیل مقایسه ای مصرف واقعی انرژی برق در ایران
  نیاز به ۱۶۰ تا ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه نفت داریم
  در ١٠ سال آینده هیدروژن، جایگزین گاز در صنعت پتروشیمی دنیا می‌شود
  مواد شیمیایی اجاق گاز با خطر بیشتر سرطان خون مرتبط است
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   بازخوانی خبرها و تحلیل ها  
  چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  گزارش اکونومیست از دو رویدادی که سیاست نفتی دنیا در ۵۰ سال گذشته را شکل داد؛ تحریم نفتی اعراب در ۱۹۷۳ و شوک انقلاب ایران / ۵۰ سال بعد عرضه و تقاضای نفت چگونه خواهد بود؟
  پایان قرن نفت و هزاران میلیارد دلار سرمایه ای که کم ارزش می شود
  نفت در آستانه بی ارزش شدن
  نگرانی بزرگ شرکت های بزرگ نفت جهان/ آیا نفت در آینده واقعاً بی‌ارزش می شود
  نظم نوین انرژی با پایان «عصر نفت
  پایان زودتر از موعد عصر طلایی نفت نزدیک است
  درآمد صادرات نفت عراق در یک ماه؛ ۹.۵ میلیارد دلار
  درآمد ماهانه ۸.۵ میلیارد دلاری عراق از فروش نفت
  عراق جهت تثبت قیمت نفت، صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  روسیه اجازه برداشت از میدان گاز سردار جنگل را به ایران نمی‌دهد
  روسیه مانع صادرات گاز ایران است؟
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  کویت از عمان برق می‌خرد
  فریدون مجلسی: با بازگشت ترامپ حتی نمی توانیم با تخفیف نفت بفروشیم
  افزایش واردات ال ان جی از روسیه به اتحادیه اروپا
  توهم ایران ال ان جی با روسیه
  ۷ سال بلاتکلیفی طرح ایران ال ان جی
  ساخت تنها پروژه LNG ایران ناگهان تعلیق شد
  اعلام آمادگی شرکت‌های اروپایی برای ورود به پروژه ایران LNG
  چرا ال‌ان‌جی در ایران پا نگرفت؟
  عدم تکمیل پروژه ایران LNG و ضرر سالیانه ۵ میلیارد دلاری
  آرامکو، غول نفتی عربستان، می‌گوید سود سالانه‌اش به ۱۲۱ میلیارد دلار کاهش یافته است
  وزیر نفت: آمدن ترامپ تاثیری در فروش نفت ندارد / تحریم ها تاثیری نداشته است!!?
  از سال ۱۴۰۴ هر سال 25میلیون متر مکعب در روز، کاهش تولید گاز ایران
  آشنایی با الکتروپمپ غوطه ور نفتی(ESP) و تجهیزات مربوطه
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© پیام نفت (استفاده از مطالب پیام نفت با ذکر منبع، منعی ندارد)
payamenaft@gmail.com
طراحی و اجرا: خبرافزار