درباره ما   |  پیوندها   |  RSS  
  صفحه اول    نفت    گاز     پتروشیمی     پالایش و پخش    بورس و بازار سرمایه     بین الملل     اقتصاد انرژی   پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:02   
 
 
   اخبار رسانه ها  
  تماشا کنید: طرح ۸۰۰ میلیارد دلاری سعودی‌ها
  اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  سیاست دولت پوتین و جایگاه الیگارشی روسیه
  شخصی امتیاز سوآپ نفت گرفته و زمانی که عراق تحریم بوده نفت آنان را به ۵۰ درصد قیمت خریده و در مرزهای غرب ایران می‌فروخت؛ در مرزهای دیگر همان را به او می‌دادند و صادر می‌کرد / او تریلیارد شده؛ الآن هم یک مقام سیاسی و در مرکز یک الیگارشی است
  تعیین تکلیف برجام را در راس امور بگذارید / اگر در یک و نیم سال آینده، تعیین تکلیف نشود، تا مهر ۱۴۰۴، قطعنامه‌ها علیه تهران احیا خواهند شد / اگر برجام زنده نمی‌شود، دنبال راه حل خلاقانه بگردید / تفاهم نانوشته اخیر که فقط امکان تامین ارزاق عمومی را می‌دهد، به ضرر ایران است / توسعه اقتصادی بدون آرامش در حوزه سیاست خارجی ممکن نیست؛ ویتنام اگر در بند جنگ می‌ماند، نمی‌توانست توسعه پیدا کند
  تصویب قطعنامه آتش‌بس فوری در نوار غزه در شورای امنیت
  روحانی: عوامل داخلی در کنار عوامل خارجی دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود
  متن سوگندجلاله رئیس جمهور/من به عنوان رئیس‌جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار قانون اساسی کشور باشم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته‌است، حمایت کنم
  گل های زیبای درختان پالونیا
  الیگارشی های روسیه چگونه شکل گرفتند؟
  رهبر انقلاب: شهید باهنر متفکر، اسوه و الگوی فراموش‌نشدنی است/فیلم
  الیگارش‌هایی که پوتین را سرنگون نمی‌کنند
  بیست سال پیش در شب سال نو، قدرت به پوتین تفویض شد
  علم‌الهدی: می‌گویند، چون ۵۹ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند، نمایندگان جدید، مورد پذیرش اکثریت نیستند / در اسلام، مراد از اکثریت، اکثریت متدین و متعبد است نه اکثریت عاصی و متمرد / برای اکثریتی که به دستور رهبری برای شرکت در انتخابات عمل نکردند، در مقابلِ رجحان اثباتی اقلیت، جایگاهی ندارد!!
  وزیر دفاع آمریکا: نخواهیم گذاشت اوکراین شکست بخورد
  چگونه صدام دو ماه پیش از آغاز جنگ توان هوایی و زرهی ایران را نابود کرد؟
  شوروی؛ تامین کننده ۸۵ درصد تسلیحات عراق در جنگ با ایران
  تماشا کنید: رابین هودی که زمین به نام صدیقی زد
  روسیه نگذاشت و نمی‌گذارد اروپا آرزوی استفاده از گاز ایران را محقق کند
  ربیعی: در ایران امروز همه سیاست‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی امنیتی شده است
  تهرانی‌ها حدود یک سوم از سال، در هوای ناسالم نفس کشیدند
  سید حسن خمینی:چیزی که اکثریت می‌گویند باید ملاک اطاعت باشد
  تکمیل پروژه ایران ال‌ان‌جی با فناوری روسی، شاید وقتی دیگر
  علاقمندی آلمان برای سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری در بخش نفت ایران
  مراسم جذاب چهارشنبه سوری تا نوروز در روستای پالنگان - آپارات
  مذاکره بغداد با تهران برای انتقال گاز ترکمنستان با استفاده از خطوط ایران
  بررسی آمار تولید و مصرف گاز در کشور/ اتلاف منابع از خانه تا نیروگاه!
  آغاز افت تولید گاز پارس جنوبی؛ شتاب قطر در برداشت
  زنگ خطر افت شدید گازی تا 1420
  مصرف بخاری گازی هرمتیک نصف بخاری‎های معمولی
ادامه اخبار رسانه ها
 

انتخابات ریاست جمهوری

- اندازه متن: + -  کد خبر: 48888صفحه نخست » اخبار رسانه هاپنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 - 20:05
رسانه ها و افراد هتاک به خاتمی و هاشمی ، پشت شان گرم است
  
پیام نفت:
این نماینده ادوار مجلس ادامه داد: مورد دیگر این است که وقتی به چهره‌هایی نظیر خاتمی و هاشمی رفسنجانی در زمان حیات، اهانت می‌شود، یا رسیدگی نمی‌شود و یا پرونده به بوته فراموشی سپرده می‌شود.
 
 
 

خباز : افرادی که خط مقدم جبهه را ترک کردند حالا مدعی انقلاب شده اند / رسانه ها و افراد هتاک به خاتمی و هاشمی ، پشت شان گرم است

روزنو :نماینده ادوار مجلس می‌گوید: افراد ترسو و بزدلی که خط مقدم جبهه را ترک کردند و به قول خود سعید قاسمی با این ترک کردن، کمر لشکر را شکستند، حالا مدعی انقلاب شدند.

محمدرضا خباز، نماینده ادوار مجلس اسلامی، در واکنش به اهانت‌های صورت گرفته علیه خاتمی و هاشمی رفسنجانی گفت: مردم به دلیل فطرتی که دارند، علاقمند هستند راستی، درستی واقعیت و حقیقت بر جامعه آنها حاکم باشد اما متأسفانه بیش از دو دهه است که یکی از زشت ترین رفتارهای انسانی بر زبان عده‌ای به عنوان انقلابی و افرادی که علاقمند به دین و کشور نیستند، جاری می‌شود و بزرگان این تفکر هم با این قبیل اظهارات برخورد نمی‌کنند و اگر هم برخورد کنند، برخوردهای بسیار سطحی و جزئی انجام می‌دهند به نحوی که برخوردها، بازدارنده نیست.

او افزود: ممکن است در برخی سخنرانی‌ها گفته شود که این اهانت‌ها و اظهارات مورد پسند ما نیست و خلاف و حرام است اما این قبیل اظهارات، بازدارندگی ندارد و مانع گفتن این الفاظ زشت نمی‌شود. شاید دلیل اثر نکردن توصیه‌ها برای توهین نکردن این است که واعظان چون جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند. منظور این است که بعضی به ظاهر می‌گویند با اقدامی مخالف هستند اما در عمل به نحوی برخورد می‌کنند که عده‌ای توهین‌ها و فحاشی ها را ادامه می‌دهند و هیچ‌کس هم مانع آنها نمی‌شود.

 

خباز با اشاره به نتایج اهانت‌ها به شخصیت‌ها بر تفکر جامعه تصریح کرد: مهم‌ترین نکته این است که کسانی که باور دارند جلوی این رفتارهای زشت گرفته شود، به صورت جدی وارد عرصه نمی‌شوند و از این رو اهانت کنندگان هم همان روش نامناسب خود را که همراه با عقده‌های درونی است، روز به روز در جامعه نشر می‌دهند. این قبیل اقدامات بازخورد نامناسبی در کشور دارد تا جایی که می‌توان گفت بدآموزی در حال ترویج است. کما اینکه در حال حاضر در منطقه بیشترین تعداد پرونده‌ها در دادگستری‌ها متعلق به ایران است همچنان که رییس قوه قضاییه گفت بیش از ۱۶ میلیون پرونده در دادگاه ها تشکیل می‌شود، یکی از دلایل آن همین بدآموزی ها و توهین‌ها، تحقیرها و زشت گویی ها است. عصبانیت در میان مردم روز به روز بیشتر افزایش پیدا می‌کند، مردم در حال حاضر برای کوچک‌ترین مسئله ای باهم درگیر می‌شوند. دلیل این رفتارهای جامعه این است که جلوی افراد زشت گو و هتاک باز است.

این نماینده ادوار مجلس ادامه داد: مورد دیگر این است که وقتی به چهره‌هایی نظیر خاتمی و هاشمی رفسنجانی در زمان حیات، اهانت می‌شود، یا رسیدگی نمی‌شود و یا پرونده به بوته فراموشی سپرده می‌شود. به عنوان مثال دفعات زیادی دفتر خاتمی از روزنامه کیهان که خودش یکی از عوامل هتاکی‌ها است، شکایت کرده اما دادگاه حکم به برائت کیهان داده است، این حرکت به این معنی است که چنین رسانه‌ها و افرادی در دایره امنی قرار گرفتند و کاملاً احساس امنیت می‌کنند. در نتیجه به دلیل اینکه احساس امنیت می‌کنند، روز به روز به زشت گویی‌های خود ادامه می‌دهند. به عنوان مثال فردی ادعا کرده بود که خاتمی با جرج سوروس اسرائیلی، ملاقات داشته است. روزنامه کیهان بارها و بارها این خبر را نوشت و خاتمی را به همراهی با فرد اسرائیلی، متهم کرد. البته بعد از مدتی فردی که چنین خبری را در مورد خاتمی گفته و منتشر کرده بود رسماً در رسانه‌ها اعلام کرد که اشتباه کرده و در عکس فردی شبیه جورج سوروس بوده، خود آن فرد نبوده و بنده اشتباه کردم.

 

خباز درباره عاقبت پروژه جورج سوروس و خاتمی اظهار کرد: لذا کسی که بابت این قضیه شکایت کرده بود رضایت داد اما کیهان همچنان می‌گوید این فرد در عکس همان جورج سوروس اسرائیلی است. به این معنی فردی که خبر را داده از کرده خودش پشیمان است و می‌گوید اشتباه کردم، توبه می‌کنم و بابت نشر اطلاعات غلط از مردم عذرخواهی می‌کنم اما روزنامه کیهان همچنان قضیه را دنبال می‌کند و می‌گوید اگر آن فرد گفته اشتباه کرده، بی‌خود گفته، اشتباه نکرده و اطلاعات درست داده است. لذا این قضیه نشان می‌دهد که بحث بیان حقایق نیست بلکه کینه توزی است.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به تاثیر اهانت‌ها بر میزان محبوبیت اشخاصی نظیر خاتمی متذکر شد: در حقیقت افرادی که از حدود سال ۱۳۸۳ تاکنون خاتمی را ممنوع التصویر کردند و با رسانه‌ها و روزنامه‌هایی که اسم یا عکس او را منتشر کردند، برخورد می‌کردند، وقتی ارزیابی می‌کنند متوجه می‌شوند با وجود همه ظلم‌هایی که علیه خاتمی انجام دادند، باز در میان چهره‌های سیاسی او از همه محبوب‌تر است، لذا اهانت کنندگان به خاتمی نسبت به او حسادت و کینه‌توزی می‌کنند. این افراد به جای اینکه با خود ارزیابی کنند که حدود ۱۷ سال است خاتمی مورد ظلم قرار گرفته و علاوه بر این در آن ۸ سال ریاست‌جمهوری چه خون دل‌هایی بر او کردند، در نتیجه حالا پشیمان شوند، دست از این اقدامات بردارند و با توجه به روحیه لطیف خاتمی در بخشش، از او معذرت خواهی کنند اما متأسفانه همچنان بر خر لج سوار، هستند و کماکان توهین می‌کنند.

خباز اظهار کرد: فرد هتاک در همه جوامع بوده و است اما اینکه پشت فرد گرم باشد، احساس امنیت کند و بگوید هر عملی انجام بدهم و هر توهینی اعم از جاسوسی، ناموسی و غیره بزنم، هیچ‌کس از بنده سوال نخواهد کرد و مورد مواخذه قرار نمی‌گیرم، مشکل است.

این چهره اصلاح‌طلب با تاکید بر مصونیت کیهان و سعید قاسمی اظهار کرد: به خاطر دارم زمانی که استاندار سمنان بودم سعید قاسمی در یکی از روستاهای استان سمنان سخنرانی کرد و گفته بود این منافقین جدید در صدد انتخابات حداکثری هستند، منظور این بود که هر فردی به دنبال انتخابات حداکثری است، طرفدار مسعوتد رجوی است. براساس این اظهارات سعید قاسمی شکایت کردیم و به نهادها نوشتیم اما هیچ‌کس رسیدگی نکرد لذا او همچنان در همین مسیر قدم برمی‌دارد و به هیچ‌کس هم، پاسخگو نیست. در حال حاضر مصاحبه صریح سعید قاسمی منتشر شده که در آن می‌گوید در لشکری به فرماندهی شهید همت حضور داشته و چه خون دل ها بر دل آن شهید بزرگوار کرده است. خود سعید قاسمی می‌گوید ظلم و ستمی که ما به دل آقا و مرحوم شهید همت کردیم از لشکر ۵ عراق بیشتر شکننده‌تر بود و کمر لشکر به فرماندهی شهید همت را شکستیم.

خباز در ادامه تصریح کرد: افشای این فایل صوتی از سعید قاسمی در حقیقت مکافات عمل است چرا که او تلاش می‌کند آبروی دیگران را ببرد، دست قدّار خداوند از آستین بیرون می‌آید و با دست و زبان خودش آبروی خودش را می‌برد به این معنی که مشخص می‌شود افراد ترسو و بزدلی که خط مقدم جبهه را ترک کردند و به قول خود سعید قاسمی با این ترک کردن کمر لشکر را شکستند، حالا مدعی انقلاب شدند، در صورتی که این افراد باید محاکمه و برای آنها کیفرخواست صادر می‌شد و همان ظلم‌هایی که کردند، به سر خودشان می‌آمد.

 

 

  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  تحلیل مقایسه ای مصرف واقعی انرژی برق در ایران
  نیاز به ۱۶۰ تا ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه نفت داریم
  در ١٠ سال آینده هیدروژن، جایگزین گاز در صنعت پتروشیمی دنیا می‌شود
  مواد شیمیایی اجاق گاز با خطر بیشتر سرطان خون مرتبط است
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   بازخوانی خبرها و تحلیل ها  
  چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  گزارش اکونومیست از دو رویدادی که سیاست نفتی دنیا در ۵۰ سال گذشته را شکل داد؛ تحریم نفتی اعراب در ۱۹۷۳ و شوک انقلاب ایران / ۵۰ سال بعد عرضه و تقاضای نفت چگونه خواهد بود؟
  پایان قرن نفت و هزاران میلیارد دلار سرمایه ای که کم ارزش می شود
  نفت در آستانه بی ارزش شدن
  نگرانی بزرگ شرکت های بزرگ نفت جهان/ آیا نفت در آینده واقعاً بی‌ارزش می شود
  نظم نوین انرژی با پایان «عصر نفت
  پایان زودتر از موعد عصر طلایی نفت نزدیک است
  درآمد صادرات نفت عراق در یک ماه؛ ۹.۵ میلیارد دلار
  درآمد ماهانه ۸.۵ میلیارد دلاری عراق از فروش نفت
  عراق جهت تثبت قیمت نفت، صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  روسیه اجازه برداشت از میدان گاز سردار جنگل را به ایران نمی‌دهد
  روسیه مانع صادرات گاز ایران است؟
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  کویت از عمان برق می‌خرد
  فریدون مجلسی: با بازگشت ترامپ حتی نمی توانیم با تخفیف نفت بفروشیم
  افزایش واردات ال ان جی از روسیه به اتحادیه اروپا
  توهم ایران ال ان جی با روسیه
  ۷ سال بلاتکلیفی طرح ایران ال ان جی
  ساخت تنها پروژه LNG ایران ناگهان تعلیق شد
  اعلام آمادگی شرکت‌های اروپایی برای ورود به پروژه ایران LNG
  چرا ال‌ان‌جی در ایران پا نگرفت؟
  عدم تکمیل پروژه ایران LNG و ضرر سالیانه ۵ میلیارد دلاری
  آرامکو، غول نفتی عربستان، می‌گوید سود سالانه‌اش به ۱۲۱ میلیارد دلار کاهش یافته است
  وزیر نفت: آمدن ترامپ تاثیری در فروش نفت ندارد / تحریم ها تاثیری نداشته است!!?
  از سال ۱۴۰۴ هر سال 25میلیون متر مکعب در روز، کاهش تولید گاز ایران
  آشنایی با الکتروپمپ غوطه ور نفتی(ESP) و تجهیزات مربوطه
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© پیام نفت (استفاده از مطالب پیام نفت با ذکر منبع، منعی ندارد)
payamenaft@gmail.com
طراحی و اجرا: خبرافزار