درباره ما   |  پیوندها   |  RSS  
  صفحه اول    نفت    گاز     پتروشیمی     پالایش و پخش    بورس و بازار سرمایه     بین الملل     اقتصاد انرژی   جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:55   
 
 
   اخبار رسانه ها  
  روحانی: وزیر کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند
  مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!
  وضعیت اقتصادی سال ۱۴۰۳ با سال قبل تفاوتی نخواهد داشت / اگر روند اقتصادی همین طور بماند باید خدا را شکر کنیم / دولت در کنار رکود و بیکاری و تورم، به دنبال این است که درآمد‌های مالیاتی‌اش را به شدت افزایش دهد؛ این موضوع بازار را نگران کرده
  تماشا کنید: طرح ۸۰۰ میلیارد دلاری سعودی‌ها
  اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  سیاست دولت پوتین و جایگاه الیگارشی روسیه
  شخصی امتیاز سوآپ نفت گرفته و زمانی که عراق تحریم بوده نفت آنان را به ۵۰ درصد قیمت خریده و در مرزهای غرب ایران می‌فروخت؛ در مرزهای دیگر همان را به او می‌دادند و صادر می‌کرد / او تریلیارد شده؛ الآن هم یک مقام سیاسی و در مرکز یک الیگارشی است
  تعیین تکلیف برجام را در راس امور بگذارید / اگر در یک و نیم سال آینده، تعیین تکلیف نشود، تا مهر ۱۴۰۴، قطعنامه‌ها علیه تهران احیا خواهند شد / اگر برجام زنده نمی‌شود، دنبال راه حل خلاقانه بگردید / تفاهم نانوشته اخیر که فقط امکان تامین ارزاق عمومی را می‌دهد، به ضرر ایران است / توسعه اقتصادی بدون آرامش در حوزه سیاست خارجی ممکن نیست؛ ویتنام اگر در بند جنگ می‌ماند، نمی‌توانست توسعه پیدا کند
  تصویب قطعنامه آتش‌بس فوری در نوار غزه در شورای امنیت
  روحانی: عوامل داخلی در کنار عوامل خارجی دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود
  متن سوگندجلاله رئیس جمهور/من به عنوان رئیس‌جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار قانون اساسی کشور باشم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته‌است، حمایت کنم
  گل های زیبای درختان پالونیا
  الیگارشی های روسیه چگونه شکل گرفتند؟
  رهبر انقلاب: شهید باهنر متفکر، اسوه و الگوی فراموش‌نشدنی است/فیلم
  الیگارش‌هایی که پوتین را سرنگون نمی‌کنند
  بیست سال پیش در شب سال نو، قدرت به پوتین تفویض شد
  علم‌الهدی: می‌گویند، چون ۵۹ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند، نمایندگان جدید، مورد پذیرش اکثریت نیستند / در اسلام، مراد از اکثریت، اکثریت متدین و متعبد است نه اکثریت عاصی و متمرد / برای اکثریتی که به دستور رهبری برای شرکت در انتخابات عمل نکردند، در مقابلِ رجحان اثباتی اقلیت، جایگاهی ندارد!!
  وزیر دفاع آمریکا: نخواهیم گذاشت اوکراین شکست بخورد
  چگونه صدام دو ماه پیش از آغاز جنگ توان هوایی و زرهی ایران را نابود کرد؟
  شوروی؛ تامین کننده ۸۵ درصد تسلیحات عراق در جنگ با ایران
  تماشا کنید: رابین هودی که زمین به نام صدیقی زد
  روسیه نگذاشت و نمی‌گذارد اروپا آرزوی استفاده از گاز ایران را محقق کند
  ربیعی: در ایران امروز همه سیاست‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی امنیتی شده است
  تهرانی‌ها حدود یک سوم از سال، در هوای ناسالم نفس کشیدند
  سید حسن خمینی:چیزی که اکثریت می‌گویند باید ملاک اطاعت باشد
  تکمیل پروژه ایران ال‌ان‌جی با فناوری روسی، شاید وقتی دیگر
  علاقمندی آلمان برای سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری در بخش نفت ایران
  مراسم جذاب چهارشنبه سوری تا نوروز در روستای پالنگان - آپارات
  مذاکره بغداد با تهران برای انتقال گاز ترکمنستان با استفاده از خطوط ایران
  بررسی آمار تولید و مصرف گاز در کشور/ اتلاف منابع از خانه تا نیروگاه!
ادامه اخبار رسانه ها
 

انتخابات ریاست جمهوری

- اندازه متن: + -  کد خبر: 47110صفحه نخست » اخبار رسانه هاسه شنبه، 25 خرداد 1400 - 13:26
رضایی از پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار گفت
  
پیام نفت:

رضایی از پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار گفت

محسن رضایی گفت: زحمات بی‌دریغ زنان خانه‌دار را در حد توان دولت جبران خواهیم کرد.

محسن رضایی با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی در توییتر با عنوان «چگونه بابت خانه‌داری حقوق بگیریم» ، تاکید کرد: زحمات بی‌دریغ زنان خانه‌دار را در حد توان دولت جبران خواهیم کرد.

‏تمامی زنان خانه‌دار در «دولت اقدام و تحول» بر مبنای تعداد فرزندان، مستمری مادام العمر دریافت خواهند کرد. این حقوق ماهانه به حساب خود خانم‌ها شهری، روستایی و عشایر واریز خواهد شد.

همه با هم زیر میز بزنیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه با هم زیر میز بزنیم و فکری به حال آینده‌ای کنیم که می‌تواند سخت‌تر از امروز باشد.

محسن رضایی در اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت:

حرف حساب دو کلمه است: حکمرانی صالح و جامعه ثروتمند.
‏اولی با اصلاح از درون قدرت محقق می‌شود و دومی با معماری نوین اقتصادی‌. 

‏همه با هم زیر میز بزنیم و فکری به حال آینده‌ای کنیم که می‌تواند سخت‌تر از امروز باشد./ایسنا

شما مردم سرنوشت صندوق های رای را تعیین می کنید

 نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینطور نیست که انتخابات از قبل مهندسی شده باشد و این شما هموطنان هستید که سرنوشت صندوق های رای را تعیین می کنید و انتخاب اصلی در دست شماست.

"محسن رضایی" عصر امروز ۲۴ خردادماه در ویژه برنامه انتخاباتی "ایران سرای من" در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: ایران از چشم اندازهای بدیع، اقلیم های متنوع و چهار فصل همیشه پربازده برخوردار و سرزمین اقوام و مردمی پاک نهاد است.

وی با اشاره به سابقه تاریخی و تمدنیِ چند هزار ساله ایران افزود: هنر امام خمینی(ره) این بود با کمک عشق به وطن و اسلام همه ایرانی ها را دور هم جمع کرد و انسجام بزرگی به وجود آورد و همه واحد شدیم و روی پای خود ایستادیم.

رضایی تصریح کرد: متاسفانه سیاست های نادرست دولت ها در دو سه دهه اخیر باعث شد این توانایی عظیم و قامت بلند ایران خم شود و در مقابل مشکلات احساس نا امیدی به آن دست بدهد اما ما دوباره می خواهیم قیام کنیم و حرکتی از نو با دولتی نو آغاز کنیم و روی پای خود بایستیم.

وی بیان کرد: امام راحل در انقلاب اسلامی اقوام و همه استان ها را دور هم جمع کرد و اتفاق بزرگی صورت گرفت و انقلاب به پیروزی رسید و نه غرب و نه شرق نتوانستند در مقابل ملت بایستند و برای بار دوم با این اقوام و استان ها در جنگی که پنج استان ایران اشغال شده و بیش از ۵۰ کشور پشت سر صدام بود را به زباله دان تاریخ فرستاد. آیا نمی توانیم یک بار دیگر قیام فرهگی اقتصادی، قیام شکستن محاصره اقتصادی، قیام پیشرفت های بزرگ، برای زندگی های بهتر و تشکیل دولت وحدت ملی داشته باشیم؟

این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اینطور نیست که انتخابات از قبل مهندسی شده باشد و این شما هموطنان هستید که سرنوشت صندوق های رای را تعیین می کنید و انتخاب اصلی در دست شماست.

وی افزود: این قیام شرطی دارد و این است همه با هم حرکت کنیم و ایران برای همه، دولت برای همه و ثروت و قدرت برای همه باشد و این کار را با تکیه به حمایت های شما انجام خواهیم داد.

رضایی با اشاره به اینکه دوباره استان ها و اقوام ایرانی را به میدان می آوریم. مناطق اقتصادی درست می کنیم و به استان ها اختیارات و مسئولیت می دهیم، تصریح کرد: قرار نیست تهران استان ها را استثمار کند و اینگونه نخواهد بود نسخه واحد از تهران برای استان ها صادر شود. دولت اقدام و تحول دولت پایان دادن به وعده های بی پایان است و اکنون زمان برنامه و اقدام است.

وی بیان کرد: برای هر استان برنامه خاص با کمک مردم همان استان تنظیم شده و هر سرزمینی نسخه خاص خود را می خواهد؛ نسخه واحد از تهران نوشتن به معنای نادیده گرفتن ظرفیت ها و مزیت ها و استعدادهای مردم آن استان است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما متناسب با ظرفیت ها، قابلیت و توانایی هر استان نسخه پیشرفت و بهبود زندگی را تهیه کرده و اجرا خواهیم کرد. برخی از مسائل عمومی است مثل یارانه ۴۵۰ هزار تومانی که برای همه استان هاست و برخی فعالیت ها خاص هر استان است.

وی با اشاره به اینکه اختیارات تصمیم سازی و تصمیم گیری به هر استان می دهیم تا مناطق اقتصادی به وجود بیاید، افزود: ایران خیلی بزرگ است و این بار در دولت اقدام و تحول همه مردم را به صحنه می آوریم و تمام ایران تبدیل به کارگاه های بزرگ اقتصادی خواهد شد مشروط به اینکه جوانان نشاط داشته و از ظرفیت بانوان استفاده و آزای های اجتماعی را در چارچوب قانون رعایت کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه دولت ما تجربه دارد که چگونه جوانان ۱۸ و ۱۹ ساله و اقوام ایران را دور هم جمع کرده و کارهای بزرگی مثل آزادسازی خرمشهر انجام داد، بیان کرد: دولت ما می خواهد یک بار دیگر وحدت ملی در کشور به وجود آورد، چپ و راست و بی عدالتی و پارتی بازی باید از بین برود و این کار سختی نیست. آیا ارزش از بین بردن گرانی، تبعیض و بیکاری اهمیتش کمتر از بیرون کردن سربازان صدام از خرمشهر است؟ دولت ما یک بار دیگر با کمک شما این کار را خواهد کرد.

وی بیان کرد: استانداران دولت اقدام و تحول را از مردم همان استان انتخاب خواهیم کرد چراکه همه استان ها مردان و زنان بزرگی دارد که مورد غلت قرار گرفته اند و ما پارتی بازی نمی کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اولین توجه ما به اقشار آسیب پذیر خواهد بود و یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، مسئله اشتغال و تولید را با حمایت دولت مرکزی دنبال می کنیم و نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه می اندازیم.

وی ادامه داد: امروز هزینه هر مترمربع ساختمان از سه و نیم تا پنج میلیون تومان است و با ۱۰ درصد آورده مردم و ۹۰ درصد تسهیلات بانکی و پرداخت یارانه تسهیلات از سوی دولت، خانه می سازیم و این کار در کشورهای دیگر انجام می شود؛ اگر مسکن را راه بیاندازیم ۳۰۰ صنعت پشت آن راه می افتد.

رضایی تصریح کرد: باید به فکر مردم باشیم. مردم صاحب این کشور و انقلاب هستند و من و دوستانم بار دیگر دمان را سپر مردم و مشکلات را حل می کنیم و اجازه نمی دهیم زباله گردی، کولبری و ... بر قامت بلند ملت ایران بنشیند.

وی با اشاره به اینکه معتقدم حفظ کرامت انسانی مهم ترین هدفی است که دولت من باید در قبال شما مردم انجام بدهد، گفت: اینکه نشاط و شادابی در زندگی شما موج بزند مهم ترین آرزوی دولت بنده است و تلاش می کنیم با کمک شما مردم این اتفاق صورت بگیرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ازدواج جوانان برای بنده بسیار مهم است، افزود: خانم های خانه داری که بیش از دو فرزند داشته باشند، در مرحله اول شش ماه آموزش و بعد به آنها حقوق می دهیم و کسب و کارهای خانگی را توسعه می دهیم و شهرها را اقتصای می کنیم و برنامه ریزی اقتصاد کشور را عوض خواهیم کرد.

نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه می اندازیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه می اندازیم، گفت: در این طرح مردم با ۱۰ درصد آورده صاحب خانه می شوند و علاوه بر این با طرح خانه سازی، ۳۰۰ صنعت پشت سر آن راه می افتد که موجب اشتغال زایی نیز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی میرقائد روز دوشنبه در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی که از سیمای مرکز زنجان پخش شد، افزود: ایران سرزمین اقوام و سرشار از پاکی و شور و مردمی پاک نهاد است. ایران را با ایران باید شناخت. طبیعتش، هنرش، ادبیاتش، نوابغش، مردم مهمانوازش و سابقه تاریخی و تمدنی چند هزار ساله ایران اسلامی حکایت از این گوهر پاک و کمیاب می کند.

وی ادامه داد: هنر امام(ره) این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام همه ایرانی ها را جمع کرد، انسجام بزرگی به وجود آورد، همه واحد شدیم و بلند شدیم و روی پای خود ایستادیم.

رضایی افزود: متاسفانه سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دو سه دهه اخیر باعث شد که این توانایی های عظیم نادیده گرفته شود.  ما دوباره می خواهیم قیام کنیم تا بر روی پای خود بایستیم و حرکتی از نو را با دولتی نو آغاز کنیم.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) برای بار دوم در جنگ تحمیلی همه استان ها و همه اقوام را دور هم جمع کرد و در حالی که پنج استان ایران اشغال شده بود و بیش از چهل، پنجاه کشور پشت سر صدام بود همه آنها را به زباله دان تاریخ فرستاد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آیا نمی توانیم بار دیگر همه استان‌ها و همه اقوام دور هم جمع شویم و حرکت سومی را آغاز کنیم، این حتما امکانپذیر است با وجود رهبری فرزانه و جوانان غیرتمند چرا نتوانیم برای بار سوم قیام کنیم.

رضایی اضافه کرد: قیام فرهنگی، اقتصادی، قیام شکستن محاصره اقتصادی، قیام برای پیشرفت‌های بزرگ، قیام برای زندگی های بهتر و قیام برای تشکیل دولت وحدت ملی می تواند دوباره محقق شود.

وی اظهار داشت: این طور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید، این شما هموطنان هستید که سرنوشت صندوق‌ها را تعیین می‌کنید.

رضایی گفت: ما دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می آوریم. مناطق اقتصادی درست می کنیم، اختیارات و مسوولیت ها را به استان ها می دهیم. قطب های اقتصادی درست می کنیم و اینطور نیست که از تهران یک نسخه واحد برای همه استان ها صادر شود.

وی افزود: هر استانی، اقلیم، طبیعت و مردم خاص خودش را دارد بنابراین هر استانی نسخه خاص خودش را می خواهد، نسخه واحد نوشتن از تهران برای همه استان ها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها، مزیت ها، قابلیت ها و استعداد مردم هر استان است، ما اختیارات تصمیم سازی و تصمیم گیری را هم به  استان ها می دهیم.

رضایی گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر از استان‌های ما هستند، ۲۵ کشور اروپایی سرزمینشان در سرزمین ما می تواند جای بگیرد، ایران خیلی بزرگ است. در دولت اقدام و تحول همه مردم را به صحنه می آوریم و تمام ایران تبدیل به کارگاه های اقتصادی خواهد شد.

وی افزود: مشروط به اینکه جوانان ما نشاط داشته باشند، از ظرفیت های همه زنان استفاده کنیم، شور و نشاط را در کشور ایجاد کنیم و آزادی های اجتماعی را در چارچوب قانون رعایت کنیم، مرتب به جوانان گیر ندهیم و آنها را آموزش بدهیم و مهارت ها و توانایی را بالا ببریم و اگر این کار را انجام بدهیم چرا نتوانیم ایران را به قله های بزرگ برسانیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من این تجربه را دارم، دولت ما این تجربه را دارد که چگونه جوانان و همه اقوام را می‌توان دور هم جمع کرد و کارهای بزرگ همچون آزاداسازی خرمشهر را انجام داد.

رضایی ادامه داد: یک بار دیگر دولت ما می خواهد چنین وحدت ملی همچون دوران دفاع مقدس را به وجود بیاورد.

وی گفت: آیا بیرون کردن فقر و گرانی و بیکاری و تبعیض، اهمیت و ارزشش کمتر از بیرون کردن سربازان صدام  از خرمشهر است. به فضل خدا ما یک بار دیگر با کمک شما مردم و اذن پروردگار و حمایت های بیکران حضرت ولی عصر و سیاست‌های داهیانه رهبرانقلاب ما این کار را خواهیم کرد.

رضایی با بیان اینکه یکی اینکه استانداران دولت اقدام و تحول را از مردم همان استان انتخاب می کنیم، افزود: برای این منظور مثلا ۱۰ نفر کاندیدا می شوند و یک مجمعی از نخبگان تشکیل می‌شود و با نمره بندی ۲ یا سه نفر از میان آن نخبگان به دولت ما پیشنهاد می شود، دولت ما با همه توان دولت اقدام و تحول پشت سر استاندارها و مناطق می آید اطلاعات و همفکری می کنیم، اما اجازه می دهیم خودشان تصمیم بگیرند.

وی تاکید کرد: اولین توجه ما به اقشار آسیب پذیر همچون معلمان، کارگران، کشاورزان و حتی کارکنان دولت خواهد بود و علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، مسئله اشتغال و تولید را در استان ها با حمایت دولت مرکزی انجام می دهیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: کار بزرگ دیگر این است که نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه می‌اندازیم،  که مردم با ۱۰ درصد آورده صاحب خانه می شوند و ۹۰ درصد دیگر را بانک ها وام می دهند و سود بانکی را دولت پرداخت می کند.

وی ادامه داد: حالا شاید برخی ها بگویند این شدنی نیست اما من تعجب می کنم از کسانی که در اروپا و آمریکا درس خواندند افکار غربی را می آورند اما تجارب آنها را نمی آورند.

رضایی گفت: اگر مسکن را راه بیندازیم ۳۰۰ صنعت پشت سر آن راه می افتد، یعنی لوکوموتیوی به نام خانه سازی دارید و پشت سر آن چقدر شغل درست می شود و مردم به کار گرفته می شوند.

وی ادامه داد:تاسف از این گروه های سیاسی که سرگرم دعوا با خودشان هستند، شعبده بازی می‌کنند اما باید به فکر مردم باشید؛ مردم ولی نعمت ما هستند. صاحب این انقلاب و مملکت مردم هستند.

رضایی اظهار داشت: نمی گذاریم غم و غصه که بر چهره مردم نشسته تدوام پیدا کند، اجازه نمی دهیم که نان قرضی و زباله گردی و کولبری بر قامت بلند مردم ایران بنشیند.

رضایی گفت: حفظ کرامت انسانی مهمترین هدفی است که دولت من باید در قبال شما مردم عزیز انجام دهد. اینکه آبرو و حیثیت و نشاط و شادابی در زندگی شما موج بزند مهمترین آرزوی دولت من است و  تلاش می کنم که با همراهی شما و جوانان و حمایت های مداوم ما این اتفاق صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مسئله ازدواج جوانان مسئله بسیار مهمی است، افزود: مسئله حقوق خانه داری را رعایت خواهیم کرد، آیا تربیت فرزندان آینده شغل نیست. ما همه خانم های خانه داری را که ۶ ماه آموزش ببینند، به آنان حقوق می پردازیم و مسئله ارتقا کرامت انسانی را از داخل خانه آغاز می کنیم تا به شهر و کل کشور برسد.

رضایی گفت: علاوه بر مسئله ازدواج و خانه داری، کسب و کارهای خانگی را توسعه می دهیم. شهرها را اقتصادی خواهیم کرد و سعی می کنیم که اقتصاد از پایین به بالا بجوشد. از این رو برنامه ریزی اقتصاد کشور را عوض خواهیم کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند./ایسنا

 

  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  تحلیل مقایسه ای مصرف واقعی انرژی برق در ایران
  نیاز به ۱۶۰ تا ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه نفت داریم
  در ١٠ سال آینده هیدروژن، جایگزین گاز در صنعت پتروشیمی دنیا می‌شود
  مواد شیمیایی اجاق گاز با خطر بیشتر سرطان خون مرتبط است
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   بازخوانی خبرها و تحلیل ها  
  چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  گزارش اکونومیست از دو رویدادی که سیاست نفتی دنیا در ۵۰ سال گذشته را شکل داد؛ تحریم نفتی اعراب در ۱۹۷۳ و شوک انقلاب ایران / ۵۰ سال بعد عرضه و تقاضای نفت چگونه خواهد بود؟
  پایان قرن نفت و هزاران میلیارد دلار سرمایه ای که کم ارزش می شود
  نفت در آستانه بی ارزش شدن
  نگرانی بزرگ شرکت های بزرگ نفت جهان/ آیا نفت در آینده واقعاً بی‌ارزش می شود
  نظم نوین انرژی با پایان «عصر نفت
  پایان زودتر از موعد عصر طلایی نفت نزدیک است
  درآمد صادرات نفت عراق در یک ماه؛ ۹.۵ میلیارد دلار
  درآمد ماهانه ۸.۵ میلیارد دلاری عراق از فروش نفت
  عراق جهت تثبت قیمت نفت، صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  روسیه اجازه برداشت از میدان گاز سردار جنگل را به ایران نمی‌دهد
  روسیه مانع صادرات گاز ایران است؟
  طرح تبدیل دودکش نیروگاه به خوراک واحد پتروشیمی
  کویت از عمان برق می‌خرد
  فریدون مجلسی: با بازگشت ترامپ حتی نمی توانیم با تخفیف نفت بفروشیم
  افزایش واردات ال ان جی از روسیه به اتحادیه اروپا
  توهم ایران ال ان جی با روسیه
  ۷ سال بلاتکلیفی طرح ایران ال ان جی
  ساخت تنها پروژه LNG ایران ناگهان تعلیق شد
  اعلام آمادگی شرکت‌های اروپایی برای ورود به پروژه ایران LNG
  چرا ال‌ان‌جی در ایران پا نگرفت؟
  عدم تکمیل پروژه ایران LNG و ضرر سالیانه ۵ میلیارد دلاری
  آرامکو، غول نفتی عربستان، می‌گوید سود سالانه‌اش به ۱۲۱ میلیارد دلار کاهش یافته است
  وزیر نفت: آمدن ترامپ تاثیری در فروش نفت ندارد / تحریم ها تاثیری نداشته است!!?
  از سال ۱۴۰۴ هر سال 25میلیون متر مکعب در روز، کاهش تولید گاز ایران
  آشنایی با الکتروپمپ غوطه ور نفتی(ESP) و تجهیزات مربوطه
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© پیام نفت (استفاده از مطالب پیام نفت با ذکر منبع، منعی ندارد)
payamenaft@gmail.com
طراحی و اجرا: خبرافزار