تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: قاليباف: مستضعف كسي است كه استعداد و ظرفيت دارد، اما استبداد و استكبار اجازه بروز آن را نمي‌دهد
یکشنبه، 16 بهمن 1401 - 15:27     کد خبر: 50593

پيام نفت:
محمدباقر قاليباف رييس مجلس در مرقد امام خميني با تاكيد بر اينكه امروز رهروان امام كساني هستند كه از محرومين و مستضعفين حمايت مي‌كنند گفت: وقتي از مستضعف نام مي‌بريم، كسي است كه استعداد و ظرفيت دارد، اما استبداد و استكبار اجازه بروز آن استعداد را به او نمي‌دهد.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي با حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره) گفت: امروز رهروان امام كساني هستند كه از محرومين و مستضعفين حمايت مي‌كنند.

رئيس و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و شهدا تجديد ميثاق كردند.

در اين مراسم كه حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني رئيس توليت آستان امام خميني(ره) نيز حضور داشت، اعضاي هيات دولت با اهداي تاج گل و قرائت فاتحه، ياد و خاطره بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.

رييس مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم با تاكيد بر اينكه امروز رهروان امام كساني هستند كه از محرومين و مستضعفين حمايت مي‌كنند گفت: وقتي از مستضعف نام مي‌بريم، كسي است كه استعداد و ظرفيت دارد، اما استبداد و استكبار اجازه بروز آن استعداد را به او نمي‌دهد.

 


برگشت به تلکس خبرها