تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: العربيه به نقل از سناتور جمهوريخواه: توافق هسته‌اي به پايان رسيده است / خبرگزاري دولت: صحت ندارد؛ گفتگو‌ها براي رسيدن به توافق همچنان در جريان است
جمعه، 6 خرداد 1401 - 09:37     کد خبر: 48908

پيام نفت:

 

شبكه خبري العربيه عربستان در خبري كه به نقل از ليندسي گراهام سناتور جمهوريخواه آمريكا منتشر كرد، مدعي شد كه توافق هسته‌اي به پايان رسيده است.در همين حال خبرگزاري دولت (ايرنا) به نقل  از منابع مطلع ايراني و غيرايراني درگير در مذاكرات در اين خصوص نوشت كه همگي به اتفاق اين خبر را رد و تكذيب كردند.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

شبكه خبري العربيه عربستان در خبري كه به نقل از ليندسي گراهام سناتور جمهوريخواه آمريكا منتشر كرد، مدعي شد كه توافق هسته‌اي به پايان رسيده است.

 

به گزارش «انتخاب»؛  در همين حال خبرگزاري دولت (ايرنا) به نقل  از منابع مطلع ايراني و غيرايراني درگير در مذاكرات در اين خصوص نوشت كه همگي به اتفاق اين خبر را رد و تكذيب كردند.

يك منبع مطلع ايراني در اين خصوص گفت: گفت وگوها براي رسيدن به توافق همچنان در جريان هست و هرگونه قضاوت زودهنگام يا خام بوده يا مغرضانه و نشان دهنده اميال دروني برخي از اظهار نظر كنندگان است.

وي افزود: رسيدن به توافق نيازمند اتخاذ رويكرد واقع بينانه و تصميم سياسي در واشنگتن است. اما آنچه مسلم است اين كه مذاكرات همچنان در جريان است و ايراد و انتشار چنين اظهاراتي توسط دشمنان توافق و گفت وگوها، چندان جاي تعجب ندارد.

 


برگشت به تلکس خبرها