پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: جام جهاني قطر؛ برزيل برد و حريف كرواسي در يك چهارم نهايي شد / وداع آخرين آسيايي با جام
سه شنبه، 15 آذر 1401 - 07:13     کد خبر: 50249

پيام نفت:

تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و كره جنوبي از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب، در ادامه بازي‌هاي مرحله يك‌هشتم نهايي جام جهاني ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند كه برزيل با نتيجه ۴ بر يك پيروز شد.
 
پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنيم: برزيل برتري مقتدرانه‌اي مقابل كره جنوبي به دست آورد و خودش را به جمع هشت تيم پاياني جام جهاني ۲۰۲۲ قطر رساند.

تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و كره جنوبي از ساعت 22:30 دوشنبه شب، در ادامه بازي‌هاي مرحله يك‌هشتم نهايي جام جهاني 2022 قطر و در ورزشگاه 974 به مصاف هم رفتند كه برزيل با نتيجه 4 بر يك پيروز شد.

سلسائو در همان نيمه نخست كار چشم بادامي‌ها را تمام كرد و 4 بار دروازه آنها را گشود. گلزني وينيسيوس جونيور در دقيقه 7، نيمار در دقيقه 13، ريچارليسون در دقيقه 29 و لوكاس پاكتا در دقيقه 36 سبب شد قهرمان پنج دوره جام جهاني با برتري قابل توجهي به رختكن برود.

كره‌اي‌ها در نيمه دوم مسابقه تيم متفاوتي بودند و موقعيت‌هاي گلزني خوبي به وجود آوردند كه در دقيقه 76 با گلزني گسونگ چو نتيجه داد. تلاش شاگردان پائولو بنتو براي كاهش فاصله هم نتيجه نداد و آخرين تيم آسيايي هم از دور مسابقات كنار رفت. تيته سرمربي برزيل نيز در دقايق پاياني تصميم گرفت با تعويض نيمار و آليسون بكر، بازيكنان خود را براي مرحله يك‌چهارم نهايي حفظ كند.

برزيل از ساعت 18:30 روز جمعه 18 آذر در اولين ديدار از دور يك‌چهارم نهايي جام جهاني قطر، مقابل كرواسي صف‌آرايي مي‌كند.

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها