پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : انجمن هتلداران وان تركيه:‌ بيشتر گردشگران ايراني به دليل بلك فرايدي به وان آمده‌اند/ ظرفيت هتل ها پر شده
شنبه، 5 آذر 1401 - 12:30 کد خبر:50188
پيام نفت:
يونس يوكسل، رئيس انجمن هتلداران و جهانگردي وان با بيان اينكه وان در دوره تعطيلات از سوي شهروندان كشور‌هاي همسايه با استقبال گسترده روبروست، گفت: بيشتر گردشگران ايراني به دليل تخفيف‌هاي زياد اين روز‌ها در فروشگاه‌ها به وان آمده‌اند. ظرفيت هتل‌هاي ما پر شده است، جاي خالي پيدا نمي‌شود.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

اين روز‌ها گردشگران ايراني براي خريد به شهر وان تركيه مي‌آيند و ظرفيت هتل‌ها ۱۰۰ درصد پر شده است.
پيشنهاد امروز

به گزارش «انتخاب» به نقل از آناتولي، ايرانيان از طريق دروازه مرزي كاپي‌كوي در وان كه تركيه را به ايران متصل مي‌كند، به اين شهر مي‌آيند.

يونس يوكسل، رئيس انجمن هتلداران و جهانگردي وان گفت كه ظرفيت هتل‌ها ۱۰۰ درصد پر شده است.

يوكسل با بيان اينكه وان در دوره تعطيلات از سوي شهروندان كشور‌هاي همسايه با استقبال گسترده روبروست، گفت: بيشتر گردشگران ايراني به دليل تخفيف‌هاي زياد اين روز‌ها در فروشگاه‌ها به وان آمده‌اند. ظرفيت هتل‌هاي ما پر شده است، جاي خالي پيدا نمي‌شود. گردشگران ايراني ۱۲ ماه سال را به شهر ما مي‌آيند و اين موضوع فصلي و دوره‌اي نيست.

هانيه طاهري يكي از گردشگران ايراني نيز گفت: ما شهر وان را خيلي دوست داريم، براي خريد و گشت و گذار مي‌آييم، در فصول خاصي از سال به اينجا آمده و اوقات خوشي را سپري مي‌كنيم.