پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : نماينده، ولي فقيه در سپاه: خيلي از شخصيت‌ها و انسان‌هاي مدعي، كشف حجاب كردند؛ اين باعث ريزش‌ها شد / ما اين ريزش‌ها را غده‌هاي سرطاني مي‌دانيم
جمعه، 4 آذر 1401 - 14:30 کد خبر:50178
پيام نفت:
حاجي صادقي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: يكي از بركات فتنه، كشف حجاب از چهره هاي نفاق است و در همين رابطه خيلي از شخصيت ها و انسان هاي مدعي، كشف حجاب كردند و اين باعث ريزش ها شد و ما اين ريزش ها را غده هاي سرطاني مي دانيم.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :



حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادقي روز پنجشنبه در همايش ملي حوزويان بصير كه در تالار بيداري اسلامي جامعه الزهرا قم برگزار شد اظهار داشت: تنها راه قوي شدن ما، در ميدان جنگ است و در غير ميدان جنگ، قوي نمي شويم و جز در برابر دشمن قوي، قوي نمي شويم.

به گزارش «انتخاب»؛ وي تاكيد كرد: اولين موضوع در برابر فتنه ها، درك درست صحيح و به موقع از نوع حمله و محور حمله دشمن است و در فتنه، دشمن را دشمن ديدن مهم است.

به نوشته ايرنا، حاجي صادقي افزود: با فتنه نمي شود مثل عمليات دفاع مقدس جنگيد، يكي از ابعاد جهاد تبيين اين است كه فضا را روشن كرد، اگر فضا روشن شود مردم درست انتخاب مي‌كنند و اگر فضا تاريك باشد نمي بينند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران افزود: پيروز در ميدان كسي است كه به هدف خود رسيده است و هر كه به هدف نرسيد شكست خورده است و لذا اگر نگذاريم جبهه باطل به هدف خود برسد، پيروز هستيم.

وي با بيان اينكه هدف اول دشمن نابودي انقلاب اسلامي از داخل ايران بود، افزود: برنامه دشمن در مرحله دوم فتنه اين بود كه اگر نتوانستيم انقلاب را نابود كنيم، آن را مهار كنيم اما اين الگوي حكومتي كه انقلاب ايجاد كرده با غرب و شرق نسبتي ندارد و آرام آرام در دولت ها و ملت ها رسوخ پيدا مي‌كند.

حاجي صادقي بيان‌كرد: دشمن مي خواهد با دوگانگي حكومت و مردم مانع پيشرفت انقلاب شود. دشمن اعتراف كرد كه آنچه طراحي كرده بود، محقق نشد و نه انقلاب نابود شد و نه توانستند انقلاب را مهار كنند و اينكه انقلاب اسلامي با وجود فتنه هاي بسيار همچنان باقي مانده است يك معجزه محسوب مي‌شود.

وي گفت: هر حركت اغتشاشي كه موجب شهادت فرزندان ما شده، قاتلان آن دستگير شدند. آرمان علي وردي را به خاطر طلبه بودن به شهادت رساندند، اما قاتلان اين شهيد عزيز را دستگير كردند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران ادامه داد: حمله به عمامه و چادر يكي ديگر از اهداف دشمن است.حمله به حوزه هاي علميه خواهران بيشتر از برادران بوده است. عصبانيت آنها اين است كه اين فضا نخوابد و ديگر اينكه انتقام بگيرند. آنها به هدف خود نرسيدند و به دنبال اين هستند كه فضا آرام نشود.

وي با اشاره به اين كه بدون شك ما دشمن داريم و دشمن ما ضعيف شده اما نابود نشده است گفت: دشمن در حال فروپاشي است اما هر فروپاشي با خطرهايي روبرو است. امروز ايجاد فتنه، يكي از انواع اقدامات دشمن است و حوزه هاي علميه و خواهران نقش رزمندگي و جهادگري خود را بايد در اين فتنه نشان دهند.
پيشنهاد امروز

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران خطاب به طلاب خواهر گفت: امروز روز جهاد شما بانوان طلبه است. مخصوصا از بانوان طلبه كه عنوان مقدس بسيجي را دارند انتظار بيشتري است.

حاجي صادقي ادامه داد: دشمن درباره زن و حجاب معتقد است كه ظرفيت اين را دارند كه جامعه ايراني را مقابل انقلاب بگذارند و استكبار موجوديت و حيات خود را با وجود انقلاب اسلامي كاملا در خطر مي بيند.

نماينده ولي فقيه افزود: يكي از بركات فتنه، كشف حجاب از چهره هاي نفاق است و در همين رابطه خيلي از شخصيت ها و انسان هاي مدعي، كشف حجاب كردند و اين باعث ريزش ها شد و ما اين ريزش ها را غده هاي سرطاني مي دانيم.

به منظور گرامي داشت هفته دفاع مقدس، همايش ملي حوزويان بصير صبح امروز با حضور طلاب و مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌عليها و حوزه‌هاي علميه سراسر كشور و با سخنراني حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادقي، نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران و سيد هادي سيد افقهي، كاردار سابق سفارت ايران در لبنان ، در تالار بيداري اسلامي جامعةالزهرا سلام‌الله‌عليها برگزار شد.