پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : نشست شواري معاونين شستا در پتروشيمي خراسان
شنبه، 28 خرداد 1401 - 06:51 کد خبر:49022
پيام نفت:
سفر يك روزه مديرعامل و معاونين شركت سرمايه گذاري تامين "شستا" و مديران عامل هلدينگ هاي تابعه به استان هاي خراسان رضوي و شمالي صورت گرفت.
 
نشست شواري معاونين شستا در پتروشيمي خراسان
  به گزارش آژانس رويدادهاي مهم نفت و انرژي "نفت ما"،    روز گذشته نشست شوراي معاونين شستا و مديران عامل هلدينگ هاي تابعه به ميزباني پتروشيمي خراسان برگزار شد.
 
 دكتر بازيان با اشاره به اهداف اين سفر بيان داشت: سفرهايي از اين دست و با اين تركيب سبب نزديك شدن نگاه ها به محيط عملياتي، انسجام و اتحاد بيشتر مي شود تا بتوانيم با قدرت حركت كنيم .
 
مديرعامل شستا افزود: مديران ما بايد نگاه فرا بخشي داشته باشند و در تصميم گيري ها يكپارچه عمل كنند تا به ثمرات و فوايد متعالي دست يابيم.
 
وي با اشاره به بازديدهايش از كارخانجات توليد دارويي مشهد، سيمان بجنورد و پتروشيمي خراسان اظهار داشت: بايستي قدر سرمايه هاي نظام را دانست و توسعه اقتصادي را رقم زد چون اگر چرخ اقتصاد بچرخد چرخ دين و فرهنگ هم خواهد چرخيد و بدين منظور بايد نيروهاي انساني مناسب را تربيت كنيم.
 
عضوهيات مديره شستا با تاكيد بر حضور جوانان گام دوم انقلاب خطاب به سرپرست پتروشيمي خراسان گفت: شما كه خود جز جوانان انقلابي هستيد با توجه به هرم سني مديران فعلي دستكم تا يكسال آينده بايد ۲۰ جوان را در رده هاي مختلف تربيت و جانشين پروري را به درستي رقم بزنيد.
 
وي با اشاره به نشست روز گذشته خود با استاندارخراسان شمالي اظهار كرد: به درخواست ايشان از مصوبات جلسه فعلي تغيير نام پتروشيمي خراسان به #پتروشيميخراسانشمالي باشد.
 
در اين نشست همچنين دكتر اسم خاني مديرعامل هلدينگ تاپيكو خواستار راه اندازي طرح انتقال پساب بجنورد به مجتمع و اجراي پروژه GTPP شد. 

وي افزود: مسئولين استاني 100 درصد آماده و پاي كار هستند تا ما اين دو پروژه را انجام بدهيم و شرايط اقتصادي اين مجتمع و درآمدهاي خود را توسعه ببخشيم.
 
مهندس حسني سرپرست پتروشيمي خراسان نيز در ابتداي اين نشست با بيان نكاتي شرايط فعلي شركت را توضيح داد.

 مهندس يوسف حسني بيان داشت: حدود ۳۵۰ نفر از كاركنان نفتي در اين شركت شاغلند كه اكثر رده هاي مديريتي را بر عهده دارند و باسابقه بيش از ۳۰ سال در شرف بازنشستگي هستند.

وي افزود: بر اين اساس با برنامه ريزي هاي صورت گرفته سعي خواهيم داشت اصل جانشين پروري را در تمام سطوح پياده سازي كنيم تا در آينده شركت دچار بحران نيروي انساني ماهر و با تجربه نشود و از تجارب نيروهاي فعلي نيز در آموزش افراد جديد بهرهمند شويم.

 سرپرست پتروشيمي خراسان همچنين با اشاره به طرح و پروژه هاي در دست بررسي و اقدام شركت گفت: به منظور تامين منابع آبي پايدار براي مجتمع طرح انتقال پساب  در دست اقدام ميباشد 

حسني اضافه كرد: اجراي طرح توسعه پتروشيمي خراسان يك الزام واقعي براي ادامه حيات اين شركت است و بنا داريم هرچه سريعتر وارد فاز عملياتي شويم.