پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : كسب نشان برنزين C۳ توسط شركت نفت ايرانول
یکشنبه، 3 اسفند 1399 - 16:58 کد خبر:47036
در ادامه موفقيت هاي شركت نفت ايرانول در سال ۹۹ كه منجر به رشد ۲۶۵ درصدي سود نسبت به ۹ ماه مشابه سال گذشته شده است، اين شركت در چهارمين دوره جايزه ملي مديريت منابع انساني مدل ۳۴۰۰۰، نشان برنزين C۳ را كسب كرد.

پيام نفت:
به گزارش آژانس رويدادهاي مهم نفت و انرژي"نفت ما "،     مدل ۳۴۰۰۰ مسيري روشن براي رشد، توسعه و تعالي سيستم هاي منابع انساني به منظور تحقق ماموريت، اهداف و استراتژي هاي سازمان ها ترسيم كرده است. اين مدل داراي ۱۴ فرايند و ۱۲ نگرش بوده و به دليل اينكه نمي توان به صورت يكجا و در زمان كوتاه آن را در سازمان ها مستقر كرد، مرحله اي و تدريجي طراحي شده است.
در اين دوره ارزيابي جايزه ملي مديريت منابع انساني مدل ۳۴۰۰۰، بيش از ۱۰۰ سازمان دولتي و خصوصي شركت داشتند كه از اين بين ۳۵ سازمان بر اساس رده بندي و رتبه بندي مدل به عنوان برگزيده انتخاب و معرفي شدند.
شركت نفت ايرانول در سومين دوره ارزيابي اين مدل كه در سال گذشته برگزار شده بود، نشان C4 را از آن خود كرده بود كه با توجه به اقدامات و پروژه هايي كه سال جاري در حوزه منابع انساني به انجام رساند كه خلاصه اي از آنها شامل پروژه هاي كارسنجي-زمان سنجي، بازنگري و بهبود نظام جبران خدمت، طراحي و مهندسي ساختار سازماني، بازنگري برنامه ريزي استراتژيك و برنامه ريزي مدون و انعطاف پذير در حوزه سلامت و درمان بخصوص در ايام شيوع بيماري كرونا مي باشد، در چهارمين دوره جايزه مدل ۳۴۰۰۰ در سال ۹۹، توانست با يك رتبه صعود نشان برنزين C3 را كسب نمايد.