پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : 1900 واحد توليدي صنعتي استان سمنان گاز دارند
یکشنبه، 1 تیر 1393 - 04:15 کد خبر:31238
پيام نفت:
مديرعامل شركت گاز استان سمنان از بهره مندي يك هزار و 964 واحد توليدي صنعتي اين استان از گاز طبيعي خبر داد.
 

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا جراحي عصر يكشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل شركت گاز استان سمنان گفت: اين شركت آماده است با گازرساني به واحدهاي توليدي از كارآفرينان و توليد كنندگان بخش هاي مختلف صنعتي و كشاورزي حمايت كند.

وي يادآور شد: از مجموع 239 هزار و 787 مصرف كننده گاز طبيعي در اين استان، 220 هزار و 931 مصرف كننده در بخش خانگي، 16 هزار و 892 مصرف كننده در بخش تجاري و يك هزار و 964 مصرف كننده در بخش صنعتي قرار دارند.

مدير عامل شركت گاز استان سمنان با دعوت از كارآفرينان و توليد كنندگان بخش هاي مختلف صنعتي و كشاورزي اين استان از آنان خواست به منظور افزايش بهره وري و استفاده بهينه از نهاده هاي توليدي خود از گاز طبيعي به عنوان سوخت پاك گام بردارند.

جراحي از اجراي طرح جانشيني مشاغل مهم خبر داد و افزود: هدف از اجراي اين طرح پرورش مديران و مسئولان لايه مياني و پايه براي آينده شركت گاز استان سمنان است.

وي گفت: اين طرح از سال گذشته و با همكاري واحد طرح و برنامه ريزي نيروي انساني شركت ملي گاز ايران و با مساعي و همفكري مسئولان ارشد و مياني شركت گاز استان سمنان براي 26 شغل در سطوح مختلف مديريتي طراحي و به مورد اجرا در آمده است.

مدير عامل شركت گاز استان سمنان افزود: اين طرح به روش توزيع پرسشنامه در بين 103 نفر از شاغلان مستعد انجام و پس از شناسائي نفرات برتر نسبت به طرح ريزي برنامه هاي آموزشي متناسب با سمتهاي مورد تقاضا انجام و امكان ارزيابي و بكارگيري اين افراد مورد بررسي قرار گرفت.

جراحي در خاتمه اظهار داشت: اميدواريم تا با ابلاغ روش هاي ارزيابي منطبق با برنامه هاي كانون ارزيابي بتوانيم نسبت به بستر سازي مناسب به منظور پرورش مديران و مسئولان لايه مباني و پايه آينده شركت گاز استان سمنان را فراهم سازيم.