پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : فارس رتبه دوم كشور را از آن خود كرد
شنبه، 31 خرداد 1393 - 09:30 کد خبر:31221
پيام نفت:

معاون عمران و محيط‌زيست شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس از كسب رتبه دوم شركت شهرك‌هاي صنعتي اين استان بين شركت‌هاي شهرك‌هاي صنعتي كشور در زمينهه گازرساني به شهرك‌ها و نواحي صنعتي خبر داد.

خبرگزاري فارس: فارس رتبه دوم كشور را از آن خود كرد
 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز به نقل از روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان فارس، غلامحسين بهارلويي‌نژاد اظهار داشت: در يك سال گذشته عمليات گازرساني به چهار شهرك و ناحيه صنعتي در اين استان انجام شد و اين شركت درزمينهٔ گازرساني رتبه دوم كشوري را به خود اختصاص داد.

معاون عمران و محيط‌زيست شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس افزود: در مجموع تاكنون 34 شهرك و ناحيه صنعتي در اين استان به شبكه سرتاسري گاز وصل شده‌اند.

وي با اشاره به تعامل و همكاري مناسب شركت گاز فارس در زمينه گازرساني به شهرك‌هاي صنعتي فاقد گاز گفت: اميدواريم با ارتقاي همكاري‌ها شاهد توسعه گازرساني به شهرك‌ها و واحدهاي صنعتي باشيم.

بهارلويي‌نژاد متذكر شد: با توجه به قيمت مناسب گاز در مقايسه با ساير حامل‌هاي انرژي و نيز مزاياي استفاده از اين انرژي، تمام تلاش خود را به‌منظور بهره‌مندي واحدهاي صنعتي از انرژي گاز به‌كار خواهيم بست.

اين مسئول متذكر شد: امسال گازرساني به شهرك‌ها و نواحي صنعتي سنگ ني‌ريز، ارسنجان، فاز 2 شهرك آباده و فازهاي 3 و 4 شهرك صنعتي بزرگ شيراز  و نيز اجراي شبكه داخلي گاز در شهرك‌ها و نواحي صنعتي آباده طشك، فيروزآباد، ميمند و قيروكارزين در دستور كار قرارداد.