تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: مزيت هاي واردات اتوبوس از چين
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 22:34     کد خبر: 53708

پيام نفت:

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي در رابطه با قرارداد واردات اتوبوس به پايتخت گفت: من معتقدم اين قرارداد چه در بحث قيمت چه در حوزه سازگاري با محيط زيست يك فرصت خيلي خوبي است به مراتب ارزان تر از نمونه هاي داخلي است.

مزيت هاي واردات اتوبوس از چين
 

تين نيوز

محي الدين سعيدي؛ نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با قرارداد واردات اتوبوس به پايتخت اظهار كرد: ممكن است به بسياري از رويه هاي مديريت شهري منتقد باشم اما احساس مي كنم قرارداد واردات اتوبوس به شهر تهران كه اخيراً امضا شده داراي بسياري از نكات مثبت ناظر بر نياز مبرم شهر تهران به توسعه ناوگان عمومي است.

به گزارش تين نيوز به نقل از تسنيم، سعيدي ادامه داد: جالب اينجاست كساني از اين طرح انتقاد مي كنند و ادعاي حمايت از توليد داخل را دارند كه در شرايط عادي خودشان موافق واردات خودرو هستند. من معتقدم اين قرارداد چه در بحث قيمت چه در حوزه سازگاري با محيط زيست يك فرصت خيلي خوبي است  به مراتب ارزان تر از نمونه هاي داخلي است.

سعيدي با بيان اينكه انتشار كامل اين موضوعات داراي دغدغه هاي امنيتي است و توضيحات شهردار تهران صورت مسئله را روشن كرد، خاطرنشان كرد: با اين رويه شاهد اتفاقات خوبي در حوزه حمل و نقل عمومي خواهيم بود.

نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سؤال كه علت برخي از مخالفت ها چه چيزي بود، افزود: كساني كه همه افتخارشان اين بود كه دوچرخه سواري را راه مي اندازند نسبت به اين مسئله منتقد بودند، عمده مردم دغدغه حمل و نقل عمومي دارند.

وي اظهار كرد: بخشي از منتقدان كساني بودند كه معتقد بودند بايد به خودروسازي داخلي اتكا شود. اما عملاً شاهد بوديم كه مافياي خودرو داخل به تعهدات خود عمل نكرد. بخشي از انتقادات هم به دليل نگاه هاي سياسي است.

 سعيدي اضافه كرد: اين قرارداد مي تواند قرارداد بسيار خوبي باشد و اميدوارم زودتر مردم بتوانند از خدمات اين اتفاق بهره مند شوند.

 


برگشت به تلکس خبرها