تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: حمله كيهان به مسيح مهاجري؛ چرا مي‌گويي اگر بهشتي زنده بود الان در حصر قرار مي‌گرفت؟
پنجشنبه، 9 تیر 1401 - 13:18     کد خبر: 49103

پيام نفت:
كيهان نوشت: آقاي مهاجري بررسي كند و ببيند رويكردش كجا به انحراف رفته كه رسانه‌هاي معاند انقلاب و دشمنان مرام و منش شهيد بهشتي، از برخي مواضع آقاي مهاجري و روزنامه‌اش ابراز ذوق‌زدگي مي‌كنند و مو به مو بازتاب مي‌دهند؟!
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

كيهان نوشت: مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي ادعا كرد اگر بهشتي امروز در ميان ما بود، در حصر بود.


مسيح مهاجري در نشستي به مناسبت سالگرد شهادت آيت الله دكتر بهشتي در كانون توحيد گفت: مسائل مختلفي از ابعاد شخصيتي شهيد بهشتي در محافل مختلف گفته مي‌شد، ولي سراغ ندارم كه درباره برخي از اقدامات عملي ايشان مطالبي گفته شده باشد؛ بنابراين بحث امروز نسبت به مطالب هميشگي متفاوت است و توجه كردن به آن اندكي حوصله مي‌خواهد. وي گفت: شهيد بهشتي سيدالشهداي انقلاب اسلامي ايران بود. در زمينه برجستگي‌هاي شخصيتي شهيد مظلوم بهشتي، من هميشه روي مظلوميت ايشان تأكيد دارم به دو دليل اول اينكه امام روي اين موضوع تاكيد داشتند و دوم اينكه كساني كه ايشان را به شهادت رساندند بزرگترين ظلم را در حق تاريخ كردند.

مهاجري خاطرنشان كرد: پايه و اساس شخصيت معنوي آيت الله بهشتي را صداقت تشكيل مي‌داد. ايشان هيچ چيزي را برتر از صداقت نمي‌دانست. آقاي بهشتي هرگز دروغ را در هيچ زمينه و اندازه‌اي برنمي‌تابيد. وي ابراز عقيده كرد: حالا كه دروغ را به‌عنوان يك اصل مي‌بينيم متوجه مي‌شوم كه آقاي بهشتي چرا تا اين اندازه روي صداقت تاكيد مي‌كردند.

وي افزود: تدوين قانون اساسي يكي از اقدامات آقاي بهشتي براي معرفي اسلام در تراز جهاني بود. ايشان معتقد بود كه بايد قانون اساسي به گونه‌اي باشد كه ساير كشور‌ها از آن الگو بگيرند.

مسيح مهاجري گفت: اگر شهيد بهشتي امروز در ميان ما بود، در حصر بود براي اينكه مسائلي را كه در كشور وجود دارد، برنمي‌تابيد.

درباره اين سخنان آقاي مهاجري گفتني است شهيد بهشتي از بن دندان به اسلام و انقلاب و جمهوري اسلامي و اصل ولايت فقيه معتقد بود و جان گرامي خويش را هم بر سر دفاع از اين ارزش‌ها نهاد و حال آن كه سران فتنه در اثر خيانت آشكار به اين آرمان‌ها در حصر قرار گرفتند.

فتنه سبز در سال ۸۸ كه توسط سران فتنه اداره مي‌شد، تا به جايي پيش رفت كه به امام و رهبري و ولايت فقيه و جمهوري اسلامي و سپس ساحت امام حسين (ع) هتاكي كردند و با اين وجود امثال موسوي با وقاحت، فتنه‌گران هتاك را مردمان خداجو ناميدند.

آقاي مهاجري در حالي تلويحا سنگ ميرحسين موسوي را به سينه مي‌زند، كه خوش‌خدمتي‌هاي موسوي موجب شد ضدانقلاب و منافقين و گروهك‌هاي تروريستي به علاوه آمريكا و انگليس و اسرائيل، علني از او حمايت كنند. ننگ از اين بالاتر كه دشمنان اسلام و انقلاب از موسوي حمايت كردند و حال آن كه همان‌ها سفارش‌دهندگان و مجريان دو عمليات ترور شخصيت و ترور فيزيكي شهيد بهشتي بودند.

آقاي مهاجري به درستي از صداقت شهيد بهشتي ياد مي‌كند، اما به روي خود نمي‌آورد كه سران فتنه، سنگ بناي فتنه و آشوب‌انگيزي را بر دروغ تقلب در انتخابات گذاشتند؛ دروغي كه خاتمي در پستو‌ها بار‌ها تاكيد كرد باور ندارد، اما مصلحت هم نمي‌بيند علني اعلام كند، چون بخشي از حاميانشان در آن صورت ريزش مي‌كنند!

نهايتا اين كه آقاي مهاجري بررسي كند و ببيند رويكردش كجا به انحراف رفته كه رسانه‌هاي معاند انقلاب و دشمنان مرام و منش شهيد بهشتي، از برخي مواضع آقاي مهاجري و روزنامه‌اش ابراز ذوق‌زدگي مي‌كنند و مو به مو بازتاب مي‌دهند؟!

 


برگشت به تلکس خبرها