تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: امادگي اروندان يراي مقابله باسيلاب هاي احتمالي
شنبه، 8 آذر 1399 - 18:04     کد خبر: 45923

مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان گفت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسي كشور درباره بارندگي‌هاي پيش رو در استان خوزستان، اين شركت براي مقابله با تبعات سيلاب‌هاي احتمالي آماده است.
پيام نفت:

به گزارش شانا به نقل از شركت نفت و گاز اروندان، جهانگير پورهنگ امروز (شنبه، هشتم آذرماه) در نشست كميته بحران اين شركت افزود: بررسي‌هاي لازم به‌منظور مقابله با سيلاب‌هاي احتمالي به عمل آمده و تجهيزات كاربردي آماده به‌كار هستند.

وي ضرورت اهتمام ويژه به مناطق همجوار تأسيسات را در زمينه مسئوليت‌هاي اجتماعي در حد امكانات شركت يادآور شد و با توجه به موقعيت عملياتي شركت نفت و گاز اروندان، حفاظت از محيط زيست در گستره فعاليت شركت در غرب كارون را مورد تأكيد قرار داد.

مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي پيشگيري و مقابله با بيماري كوويد- ۱۹، گفت: سلامت نيروهاي انساني به‌عنوان سرمايه ارزشمند شركت در اولويت كار است و به همين منظور رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي بايد به جد مورد توجه همه همكاران قرار گيرد.

پورهنگ افزود: در اين زمينه به تشخيص مديران مربوط حضور كاركنان ستادي در محل كار به حداقل رسيده و براي كاركنان عملياتي نيز نسبت به افزايش شمار سرويس‌هاي اياب و ذهاب كاركنان با هدف افزايش فاصله اجتماعي اقدام مي‌شود.

در اين نشست مديران مناطق عملياتي و سرپرستان اچ‌اس‌ئي و رئيس حراست شركت گزارشي درباره رعايت دستورعمل‌هاي بهداشتي در موضوع شيوع ويروس كرونا و آمادگي تجهيزاتي و عملياتي در شرايط احتمالي ناشي از بارندگي ارائه كردند.


برگشت به تلکس خبرها