تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: آخرين آمار كرونا در ايران؛ تعداد مبتلايان ۲۳۳۶ نفر، فوتي ها ۷۷ نفر، بهبوديافتگان ۴۳۵ نفر
سه شنبه، 13 اسفند 1398 - 23:45     کد خبر: 45463

پيام نفت:

 

معاون وزير بهداشت گفت: استان هاي گيلان، قم و تهران در صدر درگيري هستند اما روند ابتلا در قم به ثبات رسيده است؛ در ساير استانها نيز به صورت تك گير موارد ابتلا داريم.

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

تعداد مبتلايان به ويروس كرونا در كشور به گفته معاون بهداشت وزارت بهداشت افزايش يافت.

به گزارش «انتخاب»، عليرضا رييسي، معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره آخرين وضعيت ويروس كرونا، در ايران اظهار كرد: تعداد مبتلايان كرونا در كشور به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۷۷ نفر رسيده است. براين اساس حدود ۴۳۵ نفر بهبود يافته اند.

او افزود: استان هاي گيلان، قم و تهران در صدر درگيري هستند اما روند ابتلا در قم به ثبات رسيده است؛ در ساير استانها نيز به صورت تك گير موارد ابتلا داريم.

رييسي ادامه داد: تا كنون بيش از ۵ هزار و ۷۳۷ نفر تست كرونا داده اند كه از اين تعداد ۲ هزار و ۳۳۶ نفر مثبت قطعي شده اند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تصريح كرد: هيئتي از سازمان جهاني بهداشت و ۲ كارشناس از كشور چين به ايران آمدند و درباره نوع غربالگري، تشخيص و درمان بحث هاي فني را مطرح كرديم و تبادل اطلاعات داشتيم. همچنين درباره رفتار در مبادي مرزي و خدمات در منزل و ايزولاسيون و درمان براي بيماران با داروهاي جديد به بحث پرداختيم.


برگشت به تلکس خبرها