تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: مسافر جامانده ايراني در كشورهاي همسايه نداريم/ پذيرش مسافران ايراني در فرودگاه‌هاي اروپا با تاييد فرم سلامت/ نرخ بليت هواپيما به ۵۰ هزار تومان رسيد
دوشنبه، 12 اسفند 1398 - 11:30     کد خبر: 45458

دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي با بيان اينكه خوشبختانه هيچ مسافر جا مانده ايراني در كشورهاي همسايه نداريم،‌ گفت: هيچ يك از كشورهاي اروپايي پروازهاي از / به ايران را كنسل نكرده‌اند و محدوديتي براي پروازهاي ايران قائل نشده‌اند.
پيام نفت:

مقصود اسعدي ساماني در گفت‌وگو با ايلنا درباره آخرين وضعيت انجام پروازهاي يكسر خالي براي بازگرداندن مسافران ايراني اظهار داشت: متناسب با تقاضاي مسافران در كشورهاي همسايه پرواز يكسر خالي انجام شده‌است.

وي با بيان اينكه فعلا پرواز برنامه‌اي به برخي از كشورهاي همسايه نداريم و بنا بر تقاضاي موجود براي بازگشت به كشور پرواز موردي برقرار مي‌شود،‌ گفت: پروازهاي يكسر خالي براي بازگرداندن مسافران ايراني در امارات هم در حال انجام است و خوشبختانه هيچ مسافر جا مانده ايراني در كشورهاي همسايه نداريم.

اسعدي‌ساماني تاكيد كرد: اگر باز هم تقاضايي براي برگشت به كشور باشد، پروازهاي مورد نياز را انجام مي‌دهيم.

دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي با بيان اينكه تا كنون هيچ يك از كشورهاي اروپايي پروازهاي از / به ايران را كنسل نكرده‌اند و محدوديتي براي پروازهاي ايران قائل نشده‌اند، گفت: فرودگاه‌هاي كشورهاي اروپايي با تاييد فرم سلامت افراد، مسافران ايراني را پذيرش مي‌كنند.

وي درباره فرم سلامت مسافران ايراني اظهار داشت: در پروازها نسبت به ارايه فرم‌هايي به مسافران اقدام مي‌شوند كه تمام مسافران ملزم هستند كه اطلاعات خواسته شده را ارايه كنند و در فرودگاه اين فرم را به فرد مربوطه تحويل دهند و بنابر اطلاعات داده شده سلامت مسافران چك مي‌شود.

اسعدي ساماني درباره كنسل شدن برخي از پروازهاي داخلي گفت: روز گذشته برخي از پروازها به دليل نبود مسافر لغو شدند و براي شركت‌هاي هواپيمايي انجام اين پروازها با مسافران اندك صرفه اقتصادي ندارد.

وي با بيان اينكه ريزش تعداد پروازها بسيار بالا است، گفت: به دليل كاهش تعداد مسافر بليت برخي از مسيرها به 50 هزار تومان رسيده‌ است.          


برگشت به تلکس خبرها