تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: گلمرادي: فرودگاه ماهشهر، ويژه مديران پروازي وزارت نفت است
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 - 11:35     کد خبر: 45338

عضو كميسيون انرژي گفت: فرودگاه ماهشهر، ويژه مديران پروازي وزارت نفت است و خدمات اين فرودگاه به مردم اين منطقه ناچيز است.
پيام نفت:

به گزارش افكارنيوز،علي گلمرادي عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سانحه براي يكي از هواپيماهاي فرودگاه ماهشهر حين فرود، گفت:‌ اين حادثه به خير گذشت، اين در حالي است كه در صحنه‌هاي اين‌چنيني، هواپيماها دچار آتش‌سوزي شده و تلفات جاني و مالي گزافي را بر جاي مي‌گذارند. 
 

وي افزود: نجابت و ايمان مردم ماهشهر باعث شد كه مشكلي در اين فرودگاه به وجود نيايد،‌ اين در حالي است كه حجم زيادي از ثروت و صنايع در كارخانه‌ها و مراكز توليدي و صنعتي در ماهشهر و پيرامون آن وجود دارد، اما مردم اين منطقه در فقر، نداري و انبوهي از مشكلات زندگي مي‌كنند. 

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: فرودگاه ماهشهر، اختصاصي و ويژه مديران پروازي وزارت نفت است و خدمات اين فرودگاه به مردم اين منطقه به ندرت بوده و ناچيز است. 

گلمرادي خاطرنشان كرد: دولت بايد براي اصلاح سبك مديريت پروازي در ماهشهر كه منجر به هدررفت مقادير زيادي ثروت و سرمايه كشور مي‌شود، اقدام كند، ضمن اينكه بخش عمده‌اي از نارضايتي‌هاي مردم مربوط به عدم حضور مديران در محل فعاليت‌شان است و معمولاً مديران پروازي هستند. 

وي گفت: مديران پروازي معمولاً نمي‌توانند مسئوليت‌هاي اجتماعي خود را به خوبي ايفا كنند و به همين دليل مشكلات زيادي را به وجود مي آورند. 

وي از مديران پروازي وزارت نفت در ماهشهر خواست حداقل به خاطر جانشان هم كه شده، فرودگاه ماهشهر را اصلاح كنند. 

وي افزود: باند فرودگاه ماهشهر به هيچ وجه استاندارد نيست، اما با مشقت زياد و ظرافت خاصي از اين فرودگاه بهره‌برداري مسافري مي‌شود، اين در حالي است كه اين فرودگاه در كنار جاده قرار دارد. 

گلمرادي گفت: بايد شرايط و زيرساخت هاي فرودگاه ماهشهر هر چه سريع‌تر اصلاح شود، اين در حالي است كه اين فرودگاه محدويت جغرافيايي دارد. 

وي گفت: حادثه به وجود آمده در فرودگاه ماهشهر شايد تلنگري به وزارت نفت درباره چاره‌انديشي و اصلاح اين فرودگاه بوده است. 

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: وقتي وزارت نفت براي سلامت مديران و كارمندانش بي‌تفاوت و بي‌خيال است، چه انتظاري است كه حوادث اين فرودگاه دامنگير مردم ماهشهر نشود؟


برگشت به تلکس خبرها