تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: جذب نيرو بدون آزمون در پتروشيمي جم و شركتهاي تابعه ممنوع شد
سه شنبه، 8 آبان 1397 - 17:09     کد خبر: 44451

پيام نفت:
مديرعامل پتروشيمي جم گفت:  از اين پس جذب نيروي قرارداد مستقيم در پتروشيمي جم و شركتهاي تابعه ممنوع است مگر از طريق آزمون و مصاحبه و تائيد هيأت مديره شركت پتروشيمي جم. در مدت مشابه در پتروشيمي جم صدها نفر بدون آزمون در شركت جذب شده بودند و اگر اين روند تداوم مي يافت در اين شركت بزرگ ملي، افراد با نفوذ و با تخصص و توان علمي ضعيف وارد شركت مي شدند.طبق بخشنامه صادر شده و مصوبه هيأت مديره فقط نخبگان و افراد با ضريب هوشي و توان علمي و اجرايي بالا مي توانند در شركت پتروشيمي جم و شركتهاي تابعه جذب شوند و راه ورود افراد غير نخبه براي هميشه بسته شد.
جلسه هم انديشي مدير عامل پتروشيمي جم با مديران عامل شركتهاي زير مجموعه و مديران ستادي روز شنبه مورخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۷ در سالن جلسات شركت تشكيل و آقاي ميرافضلي ضمن برنامه هاي توسعه اي شركت، اصلاح ساختار منابع انساني استراتژي هاي مصوب و اجرا شده را ترسيم نمودند.
 
ميرافضلي از سال ۱۳۹۴ بعد از مديرعامل پتروشيمي خراسان به سمت مدير عامل پتروشيمي جم منصوب شد، از همان ابتدا انتقال نيروهاي رسمي به پتروشيمي جم را براي هميشه مطلقاً ممنوع نمودند و همچنين جذب نيروي رسمي در پتروشيمي جم از سال ۱۳۹۵ و براي هميشه در پتروشيمي جم ممنوع شد به گفته ايشان اين مقررات و تصميمات استراتژيك به تائيد هيأت مديره جم و تائيد اركان تصميم گيري شركت رسيده است.
 
 همچنين از اين پس جذب نيروي قرارداد مستقيم در پتروشيمي جم و شركتهاي تابعه ممنوع است مگر از طريق آزمون و مصاحبه و تائيد هيأت مديره شركت پتروشيمي جم.
 
به گفته اين مديريت در مدت مشابه مديريت ايشان در پتروشيمي جم صدها نفر بدون آزمون در شركت جذب شده بودند و اگر اين روند تداوم مي يافت در اين شركت بزرگ ملي، افراد با نفوذ و با تخصص و توان علمي ضعيف وارد شركت مي شدند اما از سال ۱۳۹۶ طبق بخشنامه صادر شده و مصوبه هيأت مديره فقط نخبگان و افراد با ضريب هوشي و توان علمي و اجرايي بالا مي توانند در شركت پتروشيمي جم و شركتهاي تابعه جذب شوند و راه ورود افراد غير نخبه براي هميشه بسته شد.
 
شركت پتروشيمي جم طي سه سال گذشته به سرعت روند رو به رشد را  در توليد، سود آوري و توسعه ركوردهاي كم نظيري را ثبت نموده است.

برگشت به تلکس خبرها