تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: نامه جمعي از طلاب حوزه به آيت الله يزدي: نامه شما تعجب عارف و عامي را به خود جلب نمود / روا نبود كه به جهت ملاقاتي دوستانه بين حضرت آيت الله شبيري و برخي از شاگردان سال‌هاي گذشته شان، نامه‌اي با اين ادبيات نگاشته شود
یکشنبه، 6 آبان 1397 - 19:59     کد خبر: 44450

پيام نفت:

 

جمعي از طلاب حوزه علميه درپي نامه سرگشاده آيت الله يزدي به آيت الله شبيري زنجاني نوشتند: روا نبود كه بجهت ملاقاتي دوستانه بين ايشان و برخي از شاگردان سالهاي گذشته اش ، نامه اي با اين ادبيات ، به معظم له نگاشته شود.

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

نامه جمعي از طلاب حوزه به آيت الله يزدي: نامه شما تعجب عارف و عامي را به خود جلب نمود / روا نبود كه به جهت ملاقاتي دوستانه بين حضرت آيت الله شبيري و برخي از شاگردان سال‌هاي گذشته شان، نامه‌اي با اين ادبيات نگاشته شود

جمعي از طلاب حوزه علميه درپي نامه سرگشاده آيت الله يزدي به آيت الله شبيري زنجاني نوشتند: روا نبود كه بجهت ملاقاتي دوستانه بين ايشان و برخي از شاگردان سالهاي گذشته اش ، نامه اي با اين ادبيات ، به معظم له نگاشته شود.

به گزارش «انتخاب» به نقل از شفقنا، در اين نامه آمده است:

بسمه تعالي

با تاسف و تاثر در اين ايام كه اهل ايمان دل به عزاداري براي سالار شهيدان (ع) و كاروان اهل بيت حضرتش ، مشغول دارند و خيل عظيمي با راهپيمائي اربعين رهسپار حرم حسيني (ع) هستند ، خبري مخابره شد كه تعجب عارف و عامي را به خود جلب نمود!

آن انعكاس نامه اي از يك شخصيت حوزوي و از فقهاء شوراي نگهبان بود به يك مرجع بزرگوار تقليد كه به حق فرشته اي است در كسوت آدمي كه دانش وسيع و آراستگي او به اخلاق ، مورد اعتراف بخش مهمي از اعاظم حوزه بوده و هست .

مرجع بزرگوار حضرت آيت الله العظمي آقاي شبيري زنجاني مدظله العالي ، شخصيتي است كه از بيت علم و تقوا بوده و خود امروز ؛ در تمام مجامع ايماني و فقهي ، “مشار بالبنان” است.

آيت الله زنجاني از دوستان حضرت امام راحل و همواره از پشتيبانان نظام اسلامي بوده و هست .

ملاقات هاي بي تكلف ايشان با رهبري نظام ، حكايت از تواضع و خلوص اين بزرگوار را همواره داشته و دارد‌.

روا نبود كه بجهت ملاقاتي دوستانه بين ايشان و برخي از شاگردان سالهاي گذشته اش ، نامه اي با اين ادبيات ، به معظم له نگاشته شود.

ترديدي نيست ؛ دفاع از نظام ، با اين روش ها در برابر چنين ذخائر بزرگ شيعه ، نه تتها دفاعي عقيم بوده و فاقد جاذبه است ، بلكه ؛ چيزي جزء تخريب مرجعيت كه هويت شيعه در عصر غيبت است را بدنبال نخواهد داشت.

اميدواريم عنايات حضرت بقيه الله (عج) همواره شامل همه مراجع و حوزه هاي علميه باشد .


برگشت به تلکس خبرها