تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: كدخدايي: طرح شفافيت آراء طرح بسيار خوبي است؛ نمايندگان با خيال راحت آن را امضا كنند / شوراي نگهبان به آراي نمايندگان ورود نخواهد كرد
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 12:11     کد خبر: 44442

پيام نفت:
سخنگوي شوراي نگهبان در واكنش به اين اظهارنظر كه برخي معتقدند شفافيت آراي نمايندگان ممكن است در نظارت‌هاي شوراي نگهبان تاثير بگذارد و باعث رد صلاحيت نمايندگان در سال‌هاي بعد شود، گفت: قانون اساسي گفته است كه نمايندگان در بيان آرا و نظراتشان آزاد هستند و شوراي نگهبان هم هيچ وقت ورود نكرده و در آينده هم ورود نخواهد كرد.

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوي شوراي نگهبان گفت: نمايندگان با خيال راحت طرح شفافيت آرا را امضا و بر اساس آن عمل كنند، شوراي نگهبان هم ورود نخواهد كرد.

عباسعلي كدخدايي در گفت‌و‌گو با ايلنا، درباره طرح شفافيت آراي نمايندگان، اظهار كرد: اين طرح خيلي خوبي است. ما كه اعلام كرديم و همان موقع هم اعلام كرديم و توييت آن را هم زديم و حمايت هم كرديم و گفتيم كه كار خوبي است.

وي در واكنش به اين اظهارنظر كه برخي معتقدند شفافيت آراي نمايندگان ممكن است در نظارت‌هاي شوراي نگهبان تاثير بگذارد و باعث رد صلاحيت نمايندگان در سال‌هاي بعد شود، گفت: قانون اساسي گفته است كه نمايندگان در بيان آرا و نظراتشان آزاد هستند و شوراي نگهبان هم هيچ وقت ورود نكرده و در آينده هم ورود نخواهد كرد.

سخنگوي شوراي نگهبان گفت: نمايندگان با خيال راحت طرح شفافيت آرا را امضا كنند و عمل كنند و شوراي نگهبان هم ورود نخواهد كرد.


برگشت به تلکس خبرها