تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: كسي به فكر جان مردم عسلويه نيست/ سلامت مردم در خطر است/ بچه هاي كم سن و سال به بيماري صعب العلاج گرفتار شدند
شنبه، 30 تیر 1397 - 10:26     کد خبر: 44337

پيام نفت:

 

از وزير نفت استاندار و نماينده مجلس مي پرسم آيا شما حاضريد يك هفته خانواده خود را بياوريد اينجا زندگي كنند؟ قطعا خانواده شما اجازه نمي‌دهند؛ عسلويه همه امراض و گرفتاري‌ها دارد.

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه موقت عسلويه با انتقاد از وضعيت آب و برق و آلايندگي‌ها در اين شهرستان گفت: سلامت مردم به صورت جدي در معرض تهديد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفي بدري در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه عسلويه اظهار داشت: دنيا زود گذر است همانطور كه گذاشتند و رفتند ماهم بايد بگذاريم و برويم.

امام جمعه موقت عسلويه با تبريك دهه كرامت و ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) در فضايل امام رضا گفت: مادر امام رضا مي‌گويد كه وقتي به آن حضرت باردار بودم سنگيني حمل را احساس نمي‌كردم و صداي حمد و تسبيح اين كودك در شكم خود مي شنيدم و وقتي او متولد شد پاها را بر زمين گذاشت و نگاه به آسمان كرد و جملاتي را گفت.

وي به سالروز تاسيس شوراي نگهبان اشاره كرد و افزود: اعضاي شوراي نگهبان حافظ اسلام و انقلاب هستتد و ملاحظه هيچ كس را ندارند و خدا را در نظر مي گيرند. كساني كه در شوراي نگهبان انتخاب مي شوند اهل درد هستند و پايبند به نظام و نگهبان هستند.

بدري اضافه كرد: حضرت امام (ره) درسال ۶۰ فرمود كساني كه از قانوني كه به وسيله مجلس تصويب شده و شوراي نگهبان تاييد كرده تمكين نكند مخالف با اسلام است بيانان حضرت امام ورهبر انقلاب درمورد شوراي نگهبان ملاك است.

وي به ديدار رهبر انقلاب با هيئت دولت و رئيس جمهور اشاره كرد و افزود: آقا به نكات حساسي اشاره كردند؛ يكي اينكه دولت بايد با مردم ارتباطش نزديكتر كند و شفاف با مردم حرف بزند و نكته ديگر اينكه با قاطعيت با فساد و مفسدين اقتصادي برخورد كند. نمي‌گوييم برخورد نشده است اما كم برخورد شده است.

امام جمعه موقت عسلويه گفت: بايد به منويات رهبري عمل شود تنها به حرف نباشد. فقدان برنامه ريزي زيربنايي در كشور مشكلاتي را به وجود آورده و اگر برنامه‌ريزي بود اين فسادها به وجود نمي آمد. بعضي بي‌خيال هستند و باري به هرجهت مي گذرانند. اگر پشتيبان ولايت باشيم ضربه نخواهيم خورد. در عمل همراه ولايت باشيم، ولايت نسخه شفابخش دربرابر تمام توطئه هاي دشمن است.

وي درخصوص مشكلات شهرستان عسلويه به خصوص مشكل آب و برق گفت: بارها مشكل آب توسط خطباي جمعه از اين تريبون گفته شده است اما رسيدگي نشده است. شهرهاي ديگر اگر برق ندارند يا آب ندارند مي توانند بيرون بروند. آنجاها ديگر اين آلايندگي را ندارند اما اينجا اگر برق مي رود جهنم است.

بدري اظهار داشت: از وزير نفت استاندار و نماينده مجلس مي پرسم آيا شما حاضريد يك هفته خانواده خود را بياوريد اينجا زندگي كنند؟ قطعا خانواده شما اجازه نمي‌دهند؛ عسلويه همه امراض و گرفتاري‌ها دارد. بچه هاي كم سن و سال به بيماري صعب العلاج گرفتار شدند.

وي افزود: استاندار و وزير نفت يك شب بيايند اينجا بمانند، مردم اينجا پاك و نجيب هستند، انقلاب و نظام را دوست دارند و به آن پايبندند. محيط زيست براي جان حيوانات و پرندگان ارزش قايل است و جريمه مي‌كند، انسان بر همه موجودات كرامت دارد ولي چرا به فكر جان مردم نيست.

امام جمعه موقت عسلويه تصريح كرد: دريا و صيادان ما كه مشكل دارند رزق و روزي‌شان از اين درياست و اين را هم بر روي آنان بستند. صياد كجا برود وجوانان بيكار چه كار كنند.


برگشت به تلکس خبرها