تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: عجيب ترين تفنگ شكاري ساخته شده در قرن هيجدهم +تصاوير
یکشنبه، 24 تیر 1397 - 20:30     کد خبر: 44328

پيام نفت:

عجيب ترين تفنگ شكاري را شايد قبلا در اينترنت ديده باشيد اما لازم است بدانيد كه در گذشته يعني بعد از اختراع و ساخت تفنگ ، شكار نه تنها در بحث امرار معاش نقشي حياتي در زندگي انسان ها داشته بلكه براي بيشتر افراد به عنوان شغلي درآمد زا و رسمي به حساب آمده است، شغلي پر دردسر اما لذت بخش كه همه كس شرايط پرداختن به آن را در طبيعت نداشت.

 عجيب ترين تفنگ شكاري در حالي در قرن هيجدهم داراي ارزش و اعتبار خاصي بوده است كه در يك قرن گذشته افرادي كه شغل اصلي آن ها شكار پرندگان بوده است تفنگي را براي ساخت سفارش داده اند كه بتوانند با يك شليك كار شكار روزانه خود را با كشتن پرندگان زيادي انجام دهند.
 

 
در حقيقت اين اسلحه كه تصاوير آن را در ميهن پست تماشا مي كنيد ، در زمان خود يك تفنگ واقعي و بسيار هم كشنده و قوي بوده است. به اين نوع از سلاح‌ها اصطلاحاً The Punt Gun يا تفنگ توپ‌زني نيز مي‌گويند؛ يك تفنگ شكاري كه با هر بار شليك نزديك به نيم كيلو مواد انفجاري را پرتاب كه معمولاً بين دو تا سه متر طول دارند.
 
اين سلاح شكاري عجيب در قرن ۱۸ و ۱۹ براي شكار مرغابي طراحي شده بود. با هر بار شليك اين اسلحه به سمت يك دسته پرنده همپون مرغابي مي‌توان بين ۵۰ تا ۱۰۰ پرنده را به صورت همزمان شكار كرد.
 

 
عجيب ترين تفنگ شكاري با به عبارتي اين نوع اسلحه سفارشي و توسط شركتي محلي بنام GUNSMITH با مشخصات خريدار ساخته و در كمترين زمان ممكن به مشتري خود تحويل مي دادند.

برگشت به تلکس خبرها