تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: اظهاراتم درباره هك شدن سايت وزارت صنعت درست بود / هكر سايت، دستگير شد؛ اعتراف كرد و كد را گفت
شنبه، 9 تیر 1397 - 11:01     کد خبر: 44314

پيام نفت:

 

رييس سازمان بازرسي كل كشور گفت: فردي كه در هك كردن سايت وزارت صنعت وارد شده‌ دستگير و صراحتا اعتراف كرد و كدي كه از طريق آن وارد شده بود را گفت. ناصر سراج افزود: سايت هك شده بود و شايد برخي هم از راه‌هاي ديگر بوده است. اينكه سايت هك شده بود قطعي است و ما نامه رسمي از وزارت صنايع داريم كه به ما كتبا نوشتند، سايت هك شده بود.

رييس سازمان بازرسي كل كشور گفت: فردي كه در هك كردن سايت وزارت صنعت وارد شده‌ دستگير و صراحتا اعتراف كرد و كدي كه از طريق آن وارد شده بود را گفت.

به گزارش «انتخاب»، ناصر سراج رئيس سازمان بازرسي كل كشور در گفت‌وگو با ايلنا، درباره تناقض بين اظهاراتش درباره هك شدن سايت وزارت صنعت و معدن و ورود غيرقانوني ۵ هزار خودرو و بيانيه اين وزارت‌خانه در تكذيب اين اظهارات گفت: نامه‌اي كه به ما نوشته بودند را منتشر كرديم. عين نامه را روي سايت گذاشتيم. مساله‌اي كه ما عرض كرديم، عين حقيقت بود و پيگيري مي‌كنيم.

وي افزود: سايت هك شده بود و شايد برخي هم از راه‌هاي ديگر بوده است. اينكه سايت هك شده بود قطعي است و ما نامه رسمي از وزارت صنايع داريم كه به ما كتبا نوشتند، سايت هك شده بود.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: فردي كه در اين هك وارد شده‌ دستگير و صراحتا اعتراف كرد و كدي كه از طريق آن وارد شده بود را گفت.

وي در مورد بالا رفتن قيمت ارز و سوءاستفاده برخي افراد از اين موقعيت براي بالابردن قيمت كالاها و اقدام قوه قضاييه در اين خصوص گفت: فقط قوه قضائيه نه بلكه همه قوا بايد پيگير باشند؛ همان طور كه در سخنان روساي قوا بود؛ الان يك اتحاد خوب شكل گرفته و رهبري، رئيس سه قوه را مسئول كرده كه درباره مساله اقتصادي اقدام عاجل كنند.

سراج گفت: هر هفته روساي قوا و برخي مسئولان سه قوه جلسه دارند و مصوبات اين نشست‌ها در سازمان‌هاي اجرايي مي‌شود. اميدوارم با اين عزمي كه ايجاد شده است، حباب از بين برود.

وي گفت: همان‌طور كه آقاي لاريجاني هم گفت، اين مسائل بيشتر از بيرون هدايت مي‌شد.آنها يك كيسي را انتخاب مي‌كنند، اگر ديدند موفق بود ادامه مي‌دهند؛ اگر شكست خورد دست مي‌كشند و كيس ديگري را وارد مي‌كنند. نظام ما از اول با كارشكني و فضاسازي مواجه بوده و تاكنون هم موفق شديم اينها را خنثي كنيم.

سراج با بيان اينكه ان‌شاالله اين كارشكني‌ها هم خنثي مي‌شود، گفت: مردم هم بايد همكاري كنند؛ حرص و ولعي به واسطه ترسي كه از آينده دارند و مي‌ترسند گراني شود، ايجاد شده است. بعضي بازاريان كالا را عرضه نمي‌كنند. ما چيزي كم نداريم. تا ديروز مغازه‌ها پر بود و بازاري‌ها دنبال مشتري بودند يا حتي خودروسازي‌هاي ما دنبال مشتري بودند. چه شد؟ كجا رفت؟ ظرف دو سه روز همه چيز تغيير كرد.


برگشت به تلکس خبرها