تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: تصاوير : جشن بزرگ در كره شمالي به مناسبت آزمايش موشكي
شنبه، 11 آذر 1396 - 22:01     کد خبر: 44028

پيام نفت:
 مردم كره شمالي از كيم جونگ اون كه كره شمالي را به هدف تاريخي خود كه رسيدن به قدرت بزرگ هسته‌اي است تبديل كرده تقدير كردند.
پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

كره‌ شمالي جشن‌هاي مفصلي را بابت تازه‌ترين موفقيتش در پرتاب آزمايشي موشك دوربرد برگزار كرد.

 به گزارش «انتخاب»؛ در اين مراسم جشن كه در ميدان كيم ايل سونگ پيونگ ‌يانگ برگزار شد هزاران نفر از مردم و سربازان اين دستاورد بزرگ را با آتش‌ بازي‌ها و رقص جشن گرفتند.

 كيم جونگ اون رهبر كره شمالي در اين مراسم جشن پساموشكي حضور نداشت اما حضور شخصيت‌هاي مهم ارتش، حزب حاكم و مقام‌هاي دولتي در گردهمايي بسيار پررنگ بود.

 مردم در اين مراسم از كيم جونگ اون كه كره شمالي را به هدف تاريخي خود كه رسيدن به قدرت بزرگ هسته‌اي است تبديل كرده تقدير كردند.

 در يكي از بنرهاي نصب شده در ميدان كيم ايل سونگ با اشاره به پرتاب‌هاي موشكي كره‌ شمالي نوشته شده بود: ما قلبا پرتاب موفقيت‌آميز موشك "هواسونگ-۱۵ را كه قدرت و اقتدار چوسان (كره‌شمالي) را به كل جهان نشان داد، جشن مي‌گيريم.

 كره‌ شمالي چهارشنبه گذشته با موفقيت يك موشك بالستيك جديد قاره پيما آزمايش كرد و كيم جونگ اون، رهبر كره ‌شمالي اعلام كرد كشورش اكنون به يك كشور كاملا هسته‌اي تبديل شده است.

 آمريكا در واكنش به آن هشدار داد رژيم اون اگر برنامه موشك هسته‌اي دوربرد با هدف تحريك يك درگيري نظامي را دنبال كند، كاملا نابود مي‌شود.

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

تصاوير :

 


برگشت به تلکس خبرها