پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: پايش كاركرد وانت‌بارها از ابتداي اسفند
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 11:31     کد خبر: 45371

مدير برنامه‌ريزي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي از پايش كاركرد وانت‌بارهاي كم‌مصرف و پرمصرف براي تخصيص سهميه اضافي، از ابتداي اسفندماه خبر داد.
پيام نفت:
پايش كاركرد وانت‌بارها از ابتداي اسفند

شهرام رضايي در اين باره به خبرنگار شانا گفت: سهميه بنزين وانت‌هاي كم‌مصرف و پرمصرف هر كدام به ترتيب ماهانه 200 و 300 ليتر در نظر گرفته شده بود و قرار بود از ابتداي بهمن‌ماه براساس كاركرد اين سهميه افزوده شود.
وي افزود: براساس توافق‌هاي انجام‌شده با وزارت كشور، از ابتداي اسفندماه كاركرد وانت‌هاي كم‌مصرف و پرمصرف محاسبه مي‌شود و براساس پيمايش سهميه اين دسته از خودورها تخصيص مي‌يابد.
رضايي تاكيد كرد: چنانچه مالكان وانت‌بارها بيش از سهميه تعيين شده (200 ليتر براي كم‌مصرف‌ها و 300 ليتر براي پرمصرف‌ها) نياز به سوخت داشته باشند، بايد در سامانه وزارت كشور ثبت‌نام كنند.
مدير برنامه‌ريزي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران تصريح كرد: پس از ثبت‌نام، پايش كاركرد اين خودروها انجام و پس از آن سهميه اضافي تعلق گرفته به اين دسته از خودروها در كارت بانكي اين افراد شارژ مي‌شود.
به گزارش شانا، شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي پيش از اين طي اطلاعيه شماره 13 خود از واريز سهميه ترميمي وانت‌بارها، تاكسي‌ها و آمبولانس‌ها خبر داده بود.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها