پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: سوخت زمستاني در مناطق صعب العبور ديواندره توزيع شد
دوشنبه، 30 دی 1398 - 11:43     کد خبر: 45235

ربيس پخش فراوردهاي ناحيه نفتي ديواندره گفت: با توجه به صعب العبور بودن تعدادي از روستاهاي اين شهرستان در فصل سرما، سهميه سوخت زمستاني خانوارهاي ساكن در اين روستاها به مقدار چهار ميليون و ۳۰۰ هزار ليتر توزيع شد.
پيام نفت:

سوخت زمستاني در مناطق صعب العبور ديواندره توزيع شد

فواد اسعدي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: در فصل سرما و به هنگام بارندگي، مسيرهاي تردد اين روستاها مسدود مي‌شود لذا تمام سهميه سوخت خانوارهاي ساكن را توزيع كرديم تا در هنگام بارش برف و يخبندان سوخت كافي در اختيار داشته باشند.
وي با بيان اينكه سهميه هر خانوار در طول سال ۲ هزار و ۲۰۰ ليتر نفت سفيد است كه توسط ۳۱ نمايندگي مجاز توزيع مي‌شود، افزود: در عرضه سوخت زمستاني هيچ مشكلي نداريم و به صورت منظم اين كار انجام مي‌شود.
اسعدي تاكيد كرد: شهرستان ديواندره از سه بخش تشكيل شده و در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ خانوار روستايي ساكن در روستاها همچنان از نفت سفيد براي وسايل گرمايشي خود استفاده مي‌كنند كه از اول سال جاري تاكنون به صورت ميانگين به هر خانوار دو هزار و ۲۰۰ ليتر نفت سفيد تحويل داده شده است.
رييس شركت پخش فراوردهاي نفتي ناحيه شهرستان ديواندره گفت: در مجموع چهار ميليون و ۳۰۰ هزار ليتر نفت ميان اين خانوارها توزيع شده و با توجه به اينكه حدود يك چهارم تراكتورهاي استان كردستان حدود پنج هزار دستگاه در ديواندره است براي سوخت اين وسايل نيز ۱۵ ميليون ليتر نفت گاز توزيع كرده‌ايم.
اسعدي اضافه كرد: چهار جايگاه بنزين در شهرستان روزانه ۵۰ هزار ليتر بنزين توزيع مي‌كنند و در چهار جايگاه سي ان جي نيز روزانه ۳۰ هزار كيلوگرم گاز مصرف مي‌شود ضمن اينكه در ايام مبارك  دهه فجر امسال ۲ جايگاه ديگر عرضه بنزين در شهرستان افتتاح خواهدشد.
وي يادآور شد: از طريق گشت‌هاي مشترك شركت نفت و نمايندگان فرمانداري و پليس آگاهي، جهاد كشاورزي و صنعت، معدن و تجارت ماهانه و به صورت غير محسوس از مصرف‌كنندگان عمده و عرضه كنندگان سوخت در ديواندره بازديد به عمل مي‌آيد تا از هر نوع عرضه و مصرف خارج از شبكه و قاچاق جلوگيري شود.
شهرستان ديواندره با جمعيت ۸۰ هزار نفري در ۸۵ كيلومتري شهر سنندج مركز كردستان قرار دارد.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها