پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: نجات ۵۴۴ نفر در درياي خزر طي يك ماه اخير
شنبه، 22 تیر 1398 - 16:44     کد خبر: 44808

پيام نفت:

رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر از نجات يافتن ۵۴۴ نفر فرد معرض خطر غرق شدگي و ...در طرح ساحلي هلال احمر در درياي خزر خبر داد.
 
پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر از نجات يافتن ۵۴۴ نفر فرد معرض خطر غرق شدگي و ...در طرح ساحلي هلال احمر در درياي خزر خبر داد.

مرتضي سليمي در اين باره اظهار كرد:‌ از روز ۱۵ خرداد تا ۲۱ تير سال جاري ماموريت‌هاي امداد و نجات تابستانه در سطح كشور انجام شد. بخشي از اين عمليات طرح ساحلي درياي خزر بود كه طي آن نيروهاي امداد و نجات هلال با حضور در استان‌هاي گيلان، گلستان و مازندران امدادرساني‌هاي لازم را انجام دادند.

وي با بيان اينكه تعداد افرادي كه در اين بخش از طرح براي دريافت خدمات امداد و نجات به عوامل هلال احمر مراجعه كردند ۳۸۰۱ نفر بودند گفت: ۵۴۴ نفر از اين افراد كه در معرض خطر بودند نجات يافتند، ۵۲۴ تن از اين تعداد در استان مازندران، ۱۱ نفر در استان گيلان و ۹ نفر در استان گلستان امدادرساني شدند.

رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنين گفت: ۵۲ نفر از اين تعداد به مراكز درماني منتقل شدند و ۳۶۴۹ نفر نيز به صورت سرپايي تحت درمان قرار گرفتند.

سليمي در ادامه نيز با بيان اينكه كل ماموريت‌هاي انجام شده در طرح ملي تابستان امسال ، ۳۳۹۳ مورد بوده است گفت: ۵۰ درصد ماموريت‌هاي سازمان مرتبط با حوادث ترافيكي، ۵ درصد مرتبط با حوادث ساحلي و ۶.۵ درصد مرتبط با حوادث كوهستان بوده‌است و در اين عمليات‌ها ۱۰۰۱۵ نفر امدادرساني شدند.

وي درباره عمليات‌ نجات فني انجام شده نيز اظهار كرد: ۳۰۴ مورد عمليات فني نجات انجام شده كه طي آن ۳۷۴ مصدوم از سوانح ترافيكي رهاسازي شده‌اند.

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها