پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: عكس/ اقدام هولناك مربي كشتي عليه ۶ نوجوان!
جمعه، 9 فروردین 1398 - 09:50     کد خبر: 44640

پيام نفت:
يكي از مربيان كشتي در شهر نقده استان آذربايجان غربي با استفاده از برخي اجسام همچون سكه اقدام به شكستن گوش ۶ كشتي گير نوجوان كرده كه در نهايت منجر به بريده شدن گوش يكي از اين كشتي گيران و عفونت شديد گوش ديگر كشتي گيران شده است.
 
به گزارش پايگاه خبري تيك (Tik.ir) ؛ يكي از مربيان كشتي در شهرستان نقده استان آذربايجان غربي در حركتي عجيب و غير عقلاني اقدام به شكست گوش كشتي گيران نوجوان خود با استفاده از برخي اشيا همچون سكه كرد. وي سپس براي تسكين درد اقدام به تزريق ليدوكايين در گوش اين كشتي گيران كرده كه اقدام وي باعث عفونت شديد و سياه شدن گوش اين كشتي گيران و تغيير شكل ظاهري آن شده، تا جايي‌كه منجر به بريده شدن گوش يكي از اين كشتي گيران توسط پزشكان شد!
 

 
اين مربي با گفتن اين جمله كه شاخصه اصلي يك كشتي گير گوش‌هاي شكسته اوست، اقدام به شكستن گوش ۶ كشتي گير كرده است. در ادامه خانواده يك كشتي‌گير نوجوان نقده‌اي اقدام به شكايت از او كرده است.
 
با تاكيد حميد بني تميم سرپرست فدراسيون كشتي جواد نورمحمدي مسئول امور استان‌هاي اين فدراسيون مسئول پيگيري اين اتفاق تأسف بار شده و علاوه بر اينكه كارت مربيگري اين مربي براي هميشه باطل شده، قرار است تخلف او هم در كميته انضباطي هيأت كشتي آذربايجان غربي و هم در دادسرا با توجه به شكايت خانواده‌ها مورد بررسي قرار گيرد.
 
مسئولان هيأت كشتي نقده با حضور در منزل اين كشتي گيران از آن‌ها دلجويي كردند.
 
مسئول كميته انضباطي هيأت كشتي استان از مسئولان عاليرتبه قضائي در اين استان است و با جديت پيگير اين موضوع شده است‌.
 
ايراندوست رئيس هيأت كشتي آذربايجان غربي در گفتگو با ايسنا، با اعلام اين خبر اظهار كرد: خانواده يكي از اين كشتي گيران اقدام به شكايت كرده و تيمي از هيأت كشتي موفق به ديدار با خانواده ۲ تن از اين كشتي گيران شده است و هيچ اطلاعي از ۴ كشتي گير ديگر نداريم.
 
وي با تقبيح اقدام اين مربي كشتي گفت: اولياي يكي از اين كشتي گيران پس از چند روز در تماس با هيأت كشتي اين موضوع را اطلاع داد قطعاً او براي هميشه ممنوع الكار خواهد شد و كتباً نيز اعلام كرديم اين مربي حق فعاليت در هيچ كدام از اماكن ورزشي را ندارد. قطعاً تخلف وي به صورت ويژه مورد پيگيري مسئولان كميته انضباطي قرار خواهد گرفت.
 
جواد نورمحمدي مسئول امور استان‌هاي فدراسيون كشتي نيز در گفتگو با ايسنا با تاكيد بر برخورد با اين مربي متخلف اظهار كرد: فدراسيون كشتي شديداً اين اقدام را محكوم و آن را بر خلاف روحيه جوانمردي و پهلواني ورزش كشتي مي‌داند. با تاكيد سرپرست فدراسيون تا پايان پيگير اين اتفاق تلخ خواهيم بود و قطعاً اين مربي ديگر اجازه فعاليت نخواهد داشت./ايسنا

پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها