پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : سخنراني مسيح مهاجري در يزد نيمه كاره ماند / اخلالگران هنگام تمجيد مهاجري از آيت الله هاشمي، فرياد مخالفت سر دادند / برخي از آنها ملبس به لباس روحانيت بودند / حلقه زدن اخلالگران به دور مهاجري و طرح اتهاماتي عليه هاشمي و خاتمي
پنجشنبه، 9 تیر 1401 - 08:41 کد خبر:49100
پيام نفت:
هنگامي كه مسيح مهاجري در سخنراني خود آيت الله هاشمي را يكي از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامي ناميد، چند نفر كه برخي از آنها ملبس به لباس روحانيت بودند با فرياد به مخالفت با سخنان مهاجري پرداختند؛ موضوعي كه باعث شد وي بدون تكميل سخنانش، منبر را پايان دهد. سپس گروه معترض به دور مهاجري حلقه زدند و با طرح اتهاماتي عليه آيت الله هاشمي و سيد محمد خاتمي، مسجد حظيره را به عنوان پايگاه انقلاب دانسته و طرح چنين سخناني را در اين مسجد برنتابيدند.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :



سايت جماران نوشته است كه «تندروها» در يزد مراسم بزرگداشت شهيد صدوقي در مسجد حظيره را به «آشوب» كشيدند.


به گزارش «انتخاب»، به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومين شهيد محراب، آيت الله صدوقي و فرزندش امام جمعه فقيد يزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظيره و با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين مسيح مهاجري، مديرمسئول روزنامه جمهوري اسلامي و يكي از نجات يافتگان حادثه بمب گذاري دفتر حزب جمهوري اسلامي برگزار شد.

بر اساس گزارش مذكور، «تندروها» در يزد در ميانه سخنان مهاجري، با فرياد زدن، باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نيمه كاره رها كند و از منبر مسجد حظيره پايين بيايد.

هنگامي كه مسيح مهاجري در سخنراني خود آيت الله هاشمي را يكي از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامي ناميد، چند نفر كه برخي از آنها ملبس به لباس روحانيت بودند با فرياد به مخالفت با سخنان مهاجري پرداختند؛ موضوعي كه باعث شد وي بدون تكميل سخنانش، منبر را پايان دهد.

اما اين پايان ماجرا نبود؛ چرا كه گروه معترض به دور مهاجري حلقه زدند و با طرح اتهاماتي عليه آيت الله هاشمي و سيد محمد خاتمي، مسجد حظيره را به عنوان پايگاه انقلاب دانسته و طرح چنين سخناني را در اين مسجد برنتابيدند.