پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : بخاري هرمتيك چيست و چگونه كار مي كند؟
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 - 09:32 کد خبر:48878
پيام نفت:
قيمت بخاري هرمتيك نيك كالا ، بخاري هرمتيك چگونه كار ميكند ، قيمت بخاري هرمتيك ديجي كالا ، قيمت بخاري هرمتيك سپهرالكتريك

منظور از بخاري هوشمند چيست (هرمتيك)


امروزه بخاري‌هاي گازي نيز همانند ساير اقلام و تجهيزات مورد استفاده روزمره با تغييرات بنيادي از نظر ظاهري و ساختاري مواجه شده‌اند.

به‌كارگيري فناوري‌هاي نوين و ساختار جديد موجب گرديده كه نسل جديد بخاري علاوه بر ايمن بودن مصرف بسيار پايين‌تري نسبت به بخاري‌هاي نسل گذشته داشته باشد. كه مفهوم آن علاوه بر كاهش مصرف سوخت كاهش چشمگير آلاينده‌هاي حاصل از احتراق است.

قطعاً توجه به نقاط قوت نسل جديد بخاري‌ها مي‌تواند جذابيت استفاده از آن‌ها را دوچندان نمايد. در زير به عناوين برخي از اين مزايا اشاره‌ شده است:

نحوه كار بخاري‌هاي هرمتيك شوكت


بخاري هاي هرمتيك از محفظه احتراق بسته بهره مي برند و شعله آن ارتباط مستقيم با هواي اتاق ندارد. در اين هيترها هواي مورد نياز براي احتراق از بيرون ساختمان تأمين مي شود. به اين منظور يك دودكش دوجداره طراحي شده كه به صورت دو لوله هم محور داخل يكديگر قرار گرفته اند.

فرايند جذب اكسيژن و دفع گازهاي حاصل از احتراق به اين صورت است كه هواي مورد نياز براي احتراق، از طريق لوله هم محور بيروني و از خارج از ساختمان به بخاري وارد مي شود و در عين حال دود از طريق لوله هم محور داخلي، به بيرون منتقل مي شود. بخاري هاي شوكت براي اين فرايند از يك فن بهره مي برند تا برگشت گاز مونوكسيد كربن رخ ندهد. در نهايت از طريق احتراق صورت گرفته در بخاري، مبدل حرارتي ويژه گرم مي شود و گرما از طريق يك فن به محيط انتقال مي‌يابد. به گفته سازنده، حداكثر صداي حين كار مدل SH27 كمتر از ۴۰ دسي‌بل است.

نحوه كار بخاري هاي شوكت موجب شده هيچ گونه مشكل كاهش اكسيژن فضاي داخلي پيش نيايد و علاوه بر اين نيازي به باز گذاشتن هيچ در و پنجره اي براي تنفس بخاري از داخل نباشد.

جنس ورق هايي كه داخل بخاري ها استفاده شده، گالوانيزه هستند اما لوله دفع گازهاي احتراق از آلومينيوم ساخته شده تا در آب و هواي مرطوب هم از هر گونه زنگ زدگي در امان باشد.

قيمت بخاري هرمتيك بهترين بخاري گازي بخاري هرمتيك بخاري گازي جديد

برد اصلي بخاري هرمتيك شوكت

قيمت بخاري هرمتيك كم مصرف و هوشمند شوكت مدل SH27


۷,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساتين