پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : چين قوانين وام‌گيري مجدد شركتهاي بورسي را تسهيل كرد
یکشنبه، 27 بهمن 1398 - 09:10 کد خبر:45353
تنظيم‌كننده مقررات اوراق چين قوانين وام‌گيري مجدد براي شركت‌هاي ليست شده در بازار سهام را تسهيل كرد تا اين شركت‌ها بتوانند با قدرت بيشتري با شيوع ويروس كرونا مقابله كنند و به توليد بازگردند.

پيام نفت:
چين قوانين وام‌گيري مجدد شركتهاي بورسي را تسهيل كرد

به گزارش مهر به نقل از رويترز، تنظيم‌كننده مقررات اوراق چين قوانين وام‌گيري مجدد براي شركت‌هاي ليست شده در بازار سهام را تسهيل كرد تا اين شركت‌ها بتوانند با قدرت بيشتري با شيوع ويروس كرونا مقابله كنند و به توليد بازگردند.

كميسيون تنظيم مقررات اوراق چين اعلام كرد قوانين اصلاح شده به شركت‌هاي ليست شده در بازار سهام كمك مي‌كنند تا راحت‌تر سرمايه‌هاي مورد نياز خود را تأمين كنند. اين كميسيون همچنين به شركت‌هاي ليست شده توصيه كرد سهام‌داران استراتژيك داشته باشند.

كميسيون تنظيم مقررات اوراق چين در بيانيه خود گفت: اين قوانين اصلاح شده به بازار سرمايه كمك مي‌كنند كه خدمات رساني بهتري براي اقتصاد داشته باشند و به شركت‌هاي ليست شده كمك كنند تا با اين اپيدمي مبارزه كنند.

طبق قوانين اصلاح شده براي وام‌گيري شركت‌ها ديگر نيازي به ملزومات سودآور بودن آنها نيست، به علاوه شركت‌هاي ليست شده در فهرست چي‌نكست شاخص شنزن ديگر ملزم به رعايت برخي مقررات براي فروش سهام خود نيستند.