پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : راه‌يابي كارت سوخت نامحدود به برخي جايگاه‌هاي عرضه بنزين
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 06:34 کد خبر:45080
درحالي كه كارت‌هاي سوخت جايگاه‌ها، در دو مرحله در ميزان سوخت‌گيري محدود شده‌اند و اكنون طبق اعلام وزارت نفت، تنها امكان سوخـتگيري با كارت جايگاه‌ها تا سقف ۲۰ليتر در هر نوبت وجود دارد، كارت سوخت نامحدود به جايگاه‌هاي عرضه بنزين راه پيدا كرده است.

پيام نفت:
راه‌يابي كارت سوخت نامحدود به برخي جايگاه‌هاي عرضه بنزين

به گزارش خبرگزاري تسنيم، وزارت نفت به‌منظور تشويق مردم به استفاده از كارت سوخت شخصي، ظرفيت سوخت‌گيري با كارت جايگاه‌داران را از اول شهريورماه در هر نوبت به 30 ليتر كاهش داد.

با توجه به اينكه محدودسازي سوخـت‌گيري با كارت جايگاه‌ها به 30 ليتر نتوانست آن‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد، مردم را به استفاده از كارت سوخت شخصي ترغيب كند، بار ديگر در ميانه مهرماه (16 مهرماه) ظرفيت سوخت‌گيري با كارت جايگاه‌داران كاهش يافت، به‌طوري كه در هر نوبت فقط به‌ميزان حداكثر 20 ليتر مي‌توان با يك كارت جايگاه، بنزين دريافت كرد.

درحالي كه كارت‌هاي سوخت جايگاه‌هاي عرضه بنزين، در دو مرحله در ميزان سقف قابل سوخت‌گيري در هر نوبت محدود شده و طبق اعلام شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي، هم‌اكنون در تمامي جايگاه‌ها، با كارت سوخت شخصي در هر نوبت مي‌توان تا 60 ليتر و با كارت سوخت جايگاه‌ها در هر نوبت مي‌توان تنها تا 20 ليتر بنزين دريافت كرد، در برخي جايگاه‌هاي عرضه، كارت سوخت‌هايي در دست جايگاه‌داران است كه چنين محدوديتي در سوخت‌گيري ندارند.

بررسي‌هاي ميداني خبرنگار تسنيم از يكي از جايگاه‌هاي عرضه سوخت تهران نشان مي‌دهد، متصديان جايگاه در پاسخ به اينكه چرا با استفاده از كارت جايگاه نصب‌شده در فلان نازل، بيش از 20 ليتر مي‌توان سوخت‌گيري كرد، اعلام كردند "تنها در اين جايگاه، كارت سوخت نامحدود وجود دارد!".

 

انتهاي پيام/+