پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : رئيس عمليات كالاي پالايشگاه جم خبر داد:انجام عمليات انبارگرداني 30 هزار كالا در پالايشگاه جم
دوشنبه، 19 اسفند 1392 - 17:00 کد خبر:27947
پيام نفت:

رئيس عمليات كالاي پالايشگاه جم از انجام عمليات انبارگرداني 30 هزار كالا در پالايشگاه جم خبر داد.

خبرگزاري فارس: انجام عمليات انبارگرداني 30 هزار كالا در پالايشگاه جم
 
 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس از جم، غلامرضا رضازاده عصر امروز در نشست مسئولان پالايشگاه جم اظهار داشت: پالايشگاه جم بيش از 27 درصد گاز كشور را تامين مي‌كند و روز به روز شاهد موفقيت اين مجموعه هستيم.

وي افزود: تلاش براي افزايش ميزان بهره‌وري و موفقيت بيشتر پالايشگاه مورد تاكيد است و در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كنيم.

رئيس عمليات كالاي پالايشگاه جم با بيان اينكه عمليات انبارگرداني در پالايشگاه جم به دقت در حال انجام است خاطرنشان كرد: براساس استانداردها و قوانين حسابداري همه ساله در پايان سال ( اسفندماه ) در تمام شركت‌ها به‌ويژه شركت‌هاي توليدي، صنعتي و بازرگاني انبارگرداني صورت مي‌پذيرد.

رضازاده تصريح كرد: هدف كلي از اين عمليات مهم، شمارش موجودي اقلام كالا به‌منظور اطمينان از ميزان موجودي كمي گزارش شده و كيفيت كالاهاي موجود كنترل آنهاست.

اين مسئول بيان كرد: مراحل انبارگرداني بايد بر اساس دستورالعمل خاص خود و با حساسيت بالايي صورت گيرد و افراد شركت كننده در عمليات انبارگرداني شركت پالايش گاز فجر جم شامل 5 گروه سه نفره در انبار يدكي و 5 گروه سه نفره در انبار عمومي است.

وي ادامه داد: علاوه بر اين 4 گروه 3 نفره در انبار پروژه و نيز يك گروه 5 نفر اپراتور رايانه براي تغذيه اسناد فعال هستند كه به صورت هماهنگ و طبق دستورالعمل اقدامات لازم در حال انجام است.

رئيس عمليات كالاي شركت پالايش گاز فجر جم افزود: در اين عمليات بيش از 30 هزار قلم از اقلام موجودي كالا شامل موجودي انبار و اقلام پروژه شمارش مي‌شوند كه در واقع نتيجه آن اطمينان از ميزان موجودي‌هاي كالا به صورت كمي و كيفي گزارش و كنترل مي‌شوند.

وي اظهار داشت: اقلام قبل از شمارش موجودي‌ها، شامل آماده‌سازي و تهيه سند MT80 براي ثبت تعداد كالاها و مقايسه آن با گزارش‌هاي موجودي در سيستم يكنواخت كالا است.

رضازاده گفت: اقدامات بعد از شمارش موجودي‌ها پس از اتمام عمليات شمارش و تكميل فرم‌ها و اسناد شمارش لازم است تمام برگه‌ها جمع‌آوري و به مسئول اپراتور كامپيوتر داده تا در نرم‌افزار ثبت و پس از ثبت اطلاعات در نرم‌افزار، مغايرت در شمارش بر روي آن‌دسته از اقلامي كه مغايرت دارند براي شمارش مجدد به شمارشگران داده مي‌شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921219001493#sthash.b8ak19pa.dpuf