پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : مرتضوي: به احمدي نژاد گفتم اين كارها خلاف اخلاق اسلامي است اما او اصرار بر انجام آن داشت
دوشنبه، 28 بهمن 1392 - 08:52 کد خبر:26950
پيام نفت:
آفتاب: روزنامه جمهوري اسلامي نوشت:

رئيس سابق سازمان تأمين اجتماعي اعلام كرد از طرف احمدي نژاد براي توطئه‌‌چيني عليه فاضل لاريجاني تحت فشار بوده است. به گزارش صلح نيوز، سعيد مرتضوي اخيراً در جلسه‌اي با برخي از مديران سابق تأمين اجتماعي كه در دفتر وي در خيابان شهيد بهشتي برگزار شده، با صراحت اعلام داشته است: از روزي كه فشارها براي بركناري من از رأس سازمان تأمين اجتماعي افزايش پيدا كرد، احمدي نژاد سناريوي فاضل لاريجاني را براي من ترسيم و طراحي كرد.

مرتضوي گفت: در دوهله اول با اين اقدام مخالفت كردم و براي آقاي احمدي نژاد برهان و منطق خود را بازگو كردم كه اين كار خلاف اخلاق اسلامي و مصلحت نظام است اما ايشان براي خودشان منطق خاصي داشتند.

وي تاكيد كرد: اصرارهاي من مؤثر واقع نشد و در نهايت بافشارهاي احمدي نژاد مجبور شدم طراحي آن موضوع را با كمك برخي از دوستان در تأمين اجتماعي دنبال كنم. مرتضوي گفت: روز استيضاح وزير كار نيز باز با پخش فيلم مذكور از سوي احمدي نژاد در صحن علني مجلس مخالف بودم و مخالفت خود را به آقاي مشايي اعلام كرده بودم اما احمدي نژاد در اين رابطه حرف هيچ كسي را گوش نكرد و تنها به دنبال زدن ضربه زدن به رئيس مجلس بود.

مرتضوي در پايان اظهار كرد: وارد مهلكه‌اي شده‌ام كه از اول با آن مخالف بودم، حالا به جاي پاسخگويي احمدي نژاد من بايد پاسخگو باشم!"