پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي : نماينده ولي فقيه در جمع سپاه قدس گيلان چه گفت؟
چهارشنبه، 28 فروردین 1392 - 19:29 کد خبر:14078
وي بي توجه به عنوان رسمي خود و جمعي كه برايشان سخن مي راند به نوعي به تبليغ براي جريان اصولگرايي مي پردازد،تبليغي كه هم دستاويز دشمنان است.ملت ايران كه مجموعه سپاه هم فرزند ان است ،خود هوشيارانه به بررسي وضعيت و توانمندي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده پرداخته و انتخاب خود را انجام خواهند داد.

ماد:مقام معظم رهبري در نامگذاري سال جاري از عنوان پر ظرفيت “حماسه سياسي،حماسه اقتصادي ” نام بردند،موضوعي كه تحقق ان ،نيازمند اعتناي نظام و مسوولان حكومتي به همه جريان ها و گروه هايي است كه دل در گرو اعتلاي اين سرزمين دارند.

 

به گزارش ماد،حجت الاسلام سعيدي،نماينده ولي فقيه در سپاه،طي اظهاراتي در جمع فرماندهان و كاركنان قدس گيلان با اشاره به برگزاري انتخابات آينده ايران، گفت: رقابت در انتخابات رياست جمهوري ،اين دوره بين اصولگرايان، اصلاح‌طلبان، كارگزاران و طرفداران دولت خواهد بود
مرزبندي در جبهه اصولگرايي موجب ايجاد تعدد نامزدهاي اصولگرا در عرصه انتخابات رياست جمهوري است.
وي با انتقاد از معرفي حدود ۱۵ نامزد اصولگرا در عرصه انتخابات، از بزرگان جريان اصولگرايي خواست براي اتحاد و ائتلاف نامزدها و معرفي نامزدي واحد چاره‌انديشي كنند.
سعيدي با توصيه به نامزدهاي اصولگراي انتخابات رياست جمهوري، يادآور شد: شرايط حساس كشور و چالش‌هاي موجود در زمينه دفاع از حقوق هسته‌اي ملت، كاهش اثرات تحريم‌هاي اقتصادي، تسريع در روند توسعه همه جانبه و دستيابي روز افزون به علم و فناوري ايجاب مي‌كند كه نامزدها كمي درباره توانمندي‌هاي خود تٱمل كرده و از جمع خود اصلح‌ترين را براي اين عرصه سرنوشت‌ساز معرفي كنند.
درباره سخنان تامل برانگيز حجت الاسلام سعيدي توجه به نكات ذيل در جهت برگزاري انتخاباتي با شكوه و درخور خلق حماسه،ضروري مي نمايد.
۱-سپاه متعلق به اين سرزمين و فرزند برومند ايران است،صبغه ارزشي سپاه ،علي رغم توفان تهمت ها ،او را از چشم و دل مردم نينداخته و كماكان به عنوان حافظ انقلاب اسلامي ايران جايگاه شايسته اي در بين مردم دارد،انتخابات هاي گذشته نشان داده كه برخلاف برخي القائات مخرب ،سپاه انگ تعلق خود به جرياني خاص را از زدوده است. لذا بيش از همه ،مسوولان سپاهي بايد پاسدار اين دستاورد باشند.هرگونه ورود مسوولان و فرماندهان سپاه در گفتار و رفتار، به فضاي سياسي جهت دار مي تواند به اين مجموعه سترگ صدمه زند.
۲-حجت الاسلام سعيدي،در سخنراني خود در جمع فرماندهان و كاركنان قدس گيلان،اظهاراتي را بر زبان آورد كه مي تواند دستاويز دشمنان خلق حماسه سياسي براي زير سووال بردن سپاه باشد.
وي در ابتداي ورود به بحث انتخابات اظهار مي كند كه ۴ جريان در انتخابات رقيب هم هستند و سپس به اصولگرايان توصيه مي كند تا از تعدد كانديدا بپرهيزند و از بزرگان اصولگرايي مي خواهد تا در اين باره چاره انديشي كنند.
وي بي توجه به عنوان رسمي خود و جمعي كه برايشان سخن مي راند به نوعي به تبليغ براي جريان اصولگرايي مي پردازد،تبليغي كه هم دستاويز دشمنان است.
ملت ايران كه مجموعه سپاه هم فرزند ان است ،خود هوشيارانه به بررسي وضعيت و توانمندي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده پرداخته و انتخاب خود را انجام خواهند داد.
صاحبان سمت هاي رسمي لازم است تا متوجه اين نكته باشند كه علي رغم عدم ورود به بحث مصداق ها،از محتواي سخنانشان جهت دهي به مردم بر نيايد،مخصوصا اگر توصيه به اتحاد و ريسدن به نامزد حداقلي و يا واحد باشد كه در اين صورت با گذشت اندك زماني،مفهوم بر مصداق اطلاق كرده و انگاه بايد ساعت ها وقت و هزينه نظام صرف زدودن پيامدهاي اين نوع اظهارات شود.